Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
clio

150 Watt Kweekje

Recommended Posts

150watt kweekje <_<

 

1xC99 (female seeds)

1xNevilles Haze Hybrid (female seeds)

3xHaze (nirvana)

 

Ze zijn net uit het ei, meteen op 12 uur licht.

 

temp dag:26graden,nacht 19

 

 

med_gallery_4896_97_69875.jpg

 

 

groeten Clio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben beniewd wat het worden gaat. Vooral naar de resultaten onder die 150W kun je me misschien iets meer over je kweek hokje vertellen? Alvast bedankt.. Grow'se!

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

<_< Het is echt een mini kastje van 50x60cm en 200 hoog. Er hangt een buisventilatortje in met filter. Als de plantjes wat groter zijn gaan ze in een bak met mapito. De mapito wordt dan continu gedruppelt en de drain loopt weer terug in het reservoir. Oja voeding is aqualogic maar die krijgen ze nu nog niet.

 

grtn clio

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou je wat foto's kunnen maken van je hokje?? ik ben namelijk zelf ook bezig met een 150watt (beetje een voorbeeld van jou) <_< :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vraagt, wij draaien:

 

med_gallery_4896_97_571588.jpg

 

en de bromvrije ophanging van het afzuigertje: <_<

 

med_gallery_4896_97_610812.jpg

 

groeten clio

Share this post


Link to post
Share on other sites

gebruik je geen filter?? <_<

of staat die buiten je hok??

en hangt dat niet wat gevaarlijk, als tie naar beneden komt zetten dan je opnieuw beginnen.. :blink:

Edited by Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan me voorstellen dat het er niet al te stevig uitziet maar hij hangt steviger dan het lijkt hoor. Het filtertje komt inderdaad buiten het kastje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan aan mij leggen maar wat ik niet begryp is;hoe kan je je filter buiten je kast hangen?naar mijn weten komt de filter rechtstreeks op de inzuig van de afblazer,zodat de vieze lucht door de filter gaat en dan door naar buiten (gezuiverd) wordt geblazen.

 

of kan t ook andersom?de afblazer zonder filter de vieze lucht via een slang naar buiten t hok en aan t eind van de slang de koolstoffilter monteren,zodat de afgezogen lucht via de koolstoffilter(aan de buitenzijde van t hok dus)naar buiten wordt geperst?

Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites
of kan t ook andersom?de afblazer zonder filter de vieze lucht via een slang naar buiten t hok en aan t eind van de slang de koolstoffilter monteren,zodat de afgezogen lucht via de koolstoffilter(aan de buitenzijde van t hok dus)naar buiten wordt geperst?

 

Dat gaat prima! Het maakt voor de werking van het filter weinig uit of je de lucht van buiten je filter naar binnen zuigt of van binnen naar buiten blaast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, ik blaas straks gewoon door het filter heen. Voorlopig is hij nog niet nodig want stinken doen ze nog lang niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke daar zijn we weer, ze zijn inmiddels een week of drie oud en staan in de bak mapito. Ze

krijgen een voedingsoplossing met ph 5.8 en ec 1.3 en beginnen nu flink te groeien. :rofl

Oja, een paar zijn getopt en de rest heb ik geprobeerd te "fimmen". Er is nog niks te zien of er mannen tussen zitten.

 

Links 3xhaze

rechts voor nevilles haze

recht achter c99

 

med_gallery_4896_97_662171.jpg

Edited by clio

Share this post


Link to post
Share on other sites

de c99 zal klaar zijn en de haze net in bloei.

 

c99 van female seeds?

heb er net zo 1tje geoogst vandaag. ruikt zoet en fruitig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rofl Hoeveel weken heeft die C99 bij jou gestaan? En ja, als de ene eerder klaar is als de ander geeft dat niet. Ik heb alle tijd. Ben je ook bekend met de Haze zaden van Nirvana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

c99 is ook een sativa achtige plant, hier staan ze op het moment 12 weken in de bloei.... en zullen nog 2 a 3 weekjes moeten :rofl

 

suc6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor een updeet, ze gaan als een speer. De neville en de c99 laten de eerste

bloeiverschijnselen zien maar de de original hazen nog niet, die groeien alleen maar.

 

med_gallery_4896_97_127979.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig kweekje man, zo met een bescheiden 150 Wattertje. Ik hoop dat ze nog in je kast passen straks, want je hebt wel een paar héle mooie maar letterlijk reusachtige soortjes uitgekozen.

 

Veel succes en ik ga deze absoluut volgen... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja ze willen graag de hoogte in, ben ook aan het kijken of ik ze straks niet iets meer de ruimte kan geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...