Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rume

Vergroeiing Van De Toppen

Recommended Posts

Even een vraagje ik zit nu in week 8 en mijn toppen gaan een vergroeiing tonen een soort van torretjes komen er op.

Kan dit nadelig zijn of hoort dit gewoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

ALs het is wat ik denk dat het is dan hoort het gewoon. Maar voor de zekerheid: heb je geen foto? Dat is in dit geval wel makkelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedoel je een soort torentjes?groeien ze breder uit?dat hoort bij t eind van de rit.het mooist is t als er een soort wratjes op de toppen komen(uitpuilende)een soort horrortop,zeg maar.mooi om naar te kijken als je net een blowtje op heb....post anders een foto in je bericht,welke soort is t eigenlijk,een vroeg of laatbloeier?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ALs het is wat ik denk dat het is dan hoort het gewoon. Maar voor de zekerheid: heb je geen foto? Dat is in dit geval wel makkelijk.

 

 

Ik zit met pp en het zijn inderdaad groete uitstekende (wratjes)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Alsof er uit de top weer minitopjes steken? Want dan heb je een soort tweede bloeispurt en dat betekend dat je plantjes het heel erg naar hun zin hebben. Ben de naam even kwijt.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat zo Kwekeling ?

Als dat gebeurt is het dan tijd om ze te hakken ?

Ik heb Ice staan ,42 dagen bloei, het is een vroegbloeier. Maar zitten veel door bloeiers op maar de tijd vindt ik een beetje krap om ze om te hakken .

Ze gaan wel om van de week maar ik wil het zoveel mogelijk rekken .

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zit met pp en het zijn inderdaad groete uitstekende (wratjes)

het is eigenlijk te vroeg om te knippen want ze zijn nog niet bruin of hard

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is een tweede internodebloei,inderdaad alleen maar mogenlijk met gezonde planten,je oogsttijdstip wordt alleen bepaald als je plant geheel klaar is zonder rekening te houden met de 2e internodebloei,het is voor de plant de grootste frustratie om onbevrucht te blijven,hierdoor beginnen er topjes uit de toppen te groeien,hopende om alsnog bevrucht te raken...

Oogsten mag pas als de plant echt afgerijpt is <_<

Edited by rataplan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan me niet precies voorstellen wat je met die vergroeing bedoeld <_< maar ik heb ook wel eens gehoord dat je van sommige bestrijdings middelen vergroeide toppen gaat krijgen.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

he rume,

 

sluit me bij rataplan aan, mijn vorige kweek was ook pp. deze wratten zijn '' normaal''. laat nog maar ff staan. 9 volle weken en mss ietsje meer kan geen kwaad. <_<

 

gr.

 

ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm klinkt wel bekend, ziet het eruit zoals dit?

 

img0007custom21qw.jpg

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat waar jij last van hebt met je plant heet uitschieten,als je nu nog voeding geeft stoppen daar mee alleen nog spoelen <met de goede ph> En dan de plant laten uit bloeien dat uitschieten wat hij doet gaat toch door.maar zo wordt hij vetter............ succes jonge......... groetjes growhok <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Growhok,

 

Was die voor mij bedoelt of voor rume?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat waar jij last van hebt met je plant heet uitschieten,als je nu nog voeding geeft stoppen daar mee alleen nog spoelen <met de goede ph> En dan de plant laten uit bloeien dat uitschieten wat hij doet gaat toch door.maar zo wordt hij vetter............ succes jonge......... groetjes growhok <_<

 

 

Heet geen uitschieten en zie ook niet in wrom je zou moeten stoppen met voeding.

Als elk topje uit zijn geheel schiet is dat allen maar positief, en dan krijg je soort mini topjes in je gehele top..

 

gewoon een teken dat je plant zich goed voelt, en heel wat extra grammen erbij aanmaakt.

 

Mooi laten staan en ze lekker door laten bloeien, en geen drastische veranderingen doen zoals voeding stoppen :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...