Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BlOw-GrOwEr

Hoeveel Opbrengst Ongeveer

Recommended Posts

ik heb 15 pp op 3 verschillende locatie,s staan maar ik wou graag weten hoe veel wiet ik ongeveer ken verwachten eind van de zomer ik geef ongeveer het zelfde voeding als wat ik voor me binnen stekken gebruik en ze staan in metsel kuipen en een paar in 11 liter potten alsvast bedankt... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je echt een grote plant hebt kun, en alles gaat goed, kun je van 1 plant wel 500 gram afhalen, soms wel een kilo, ga uit van 500x15 <_< maar reken jezelf niet rijk!

 

neus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die in 11 liter potten zullen niet zoveel opleveren in ieder geval.

 

Maar als de rest het goed doet dan kun je heel wat grammetjes oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

 

kga ook met een 15tal planten beginnen (plus een paar lowryders)

Omdat dit de 1ste keer is en het een guerillakweek is hoop ik ongeveer in totaal een half kilootje te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je de planten in de volle grond zet,kan je ,zoals neus ook al zei,per plant 500 gram halen.in 11 liter potten denk ik iets van 100 gram,legt ook aan hoe vaak de zon schijnt en welke grond en welke voeding je gebruikt <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik gaa ze in volle grond zetten

 

heb 5 x durban poison en 5 x purple power

Maar kheb ook 7x super thai x skunk

Kben helemaal niet zo zeker van dit soortje omdat hij oa zeer laat bloeit en zeer lang moet bloeien.

en verduisteren in ook geen optie.

Daarom ben ik een beetje onzeker over de opbrengsten.

Ook omdat het mijn 1ste keer is

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt het beste uitgaan dat je 0gr/kg haalt....

 

je weet nml niet wat voor een 'na' zomer we gaan krijgen!!

Het kan regenen maar de zon kan ook flink schijnen..... of begint de winter dit jaar eerder ? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij kan een mens wel hoop geven :blink:

 

Nee want kheb er wel een goed oog op

zeker dan de durban poison en de purple power.

hopen op een paar vrouwtjes op de juiste plekjes en hopen om eind september te kunnen oogsten <_<

De super thai x skunk zie ik maar als een extraatje

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de info denk dat ik helemaal geen 11 liter potten meer ga gebruiken maar alleen metsel kuipen want 500 gram per plant zie ik wil zitten....

Share this post


Link to post
Share on other sites
jij kan een mens wel hoop geven :nerd

 

Nee want kheb er wel een goed oog op

zeker dan de durban poison en de purple power.

hopen op een paar vrouwtjes op de juiste plekjes en hopen om eind september te kunnen oogsten <_<

De super thai x skunk zie ik maar als een extraatje

 

Een goed oog op je 1e outdoor kweek (dat maak ik op uit je vragen / antwoorden)

 

Als je gaat verduisteren dan zou je idd rond eind sept. kunnen oogsten. (wat is verduisteren ? :blink: )

 

suc6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik wetet maar omdat het een guerillakweek is, die niet al te dicht bij mijn huis ligt, ga ik niet elke avond en ochtend op en neer ligge rijden met een groot zwart doek fzo:P

Ook staan men plante op 4 verschillende plaatsen wat dit ook vermoeilijkt.

 

Ik hoop gewoon op een snelle bloei zodat ik tog eind september, begin oktober klaar ben met mijn durban poison en purple power, of is dit overdreven optimistisch?

 

Ivm men super thai x skunk hoop ik dat ze eind oktober, begin november klaar zijn, maar hier heb ik eigelijk weinig kennis van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie dat PDF'je van die Zonuren van 2006 <_<

 

Zon%20op%20en%20onder%202006.JPG

 

vanaf dat cirkeltje moet je 8 weken verder tellen (56 tot 60 dagen)

 

And then we start choppin !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, ze beginnen al te bloeien met 14 uur licht (en ze groeien dan ook nog.. vandaar dat je 'fluffie' topjes krijgt ipv 1 dikke hoofd bud... (of je moet weten waar je mee bezig bent <_< ))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan idd zo'n beetje vanaf half augustus bloeien, als de lichtperiode richting de 14 uur per etmaal gaat.

 

Rond 10 oktober heb je zo'n 12 uur licht (11 uur + 2 x ½ uur schemer), maar hoe hou je ze tot die tijd in de groei? Bijlichten? En dan zouden ze pas half december klaar zijn. Als je één nachtvorstje krijgt, heb je geen fluffy toppen, maar helemaal nix. Laat staan budrot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee is gewoon de bedoeling om via de natuurlijk te laten groeien en bloeien <_<

 

Maar als ze in augustus beginnen met bloeien, wanneer zijn ze dan ongeveer klaar voor de oogst?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belly Boy,

 

LEES een keer de info die op deze site staat. Bijvoorbeeld de sticky's hier. En stel daarna eens een vraag <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha, ze beginnen al te bloeien met 14 uur licht (en ze groeien dan ook nog..

Sjah, daar zit ik nu alleen een beetje mee.. M'n plantjes groeien de box uit en kben bang dat ze buiten de bloei inschieten. Kheb de lamp al op 17/7 staan inplaats van op 18/6, maar een verschil van 3 uur is toch nog steeds aardig wat.

 

Maar als ze in augustus beginnen met bloeien, wanneer zijn ze dan ongeveer klaar voor de oogst?

4 posts terug:

vanaf dat cirkeltje moet je 8 weken verder tellen (56 tot 60 dagen)

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je de planten in de volle grond zet,kan je ,zoals neus ook al zei,per plant 500 gram halen.in 11 liter potten denk ik iets van 100 gram,legt ook aan hoe vaak de zon schijnt en welke grond en welke voeding je gebruikt :blink:

okee na dat zijn goede berichten denk dat ik dan nog maar wat meer locaties op ga zoeken voor buiten had ook 40 zaden gehaald van een verrasings pakket sensi outdoor mix ik hoop dat daar ook goede resultaten mee worden geboekt ben al flink aan het expermiteren zijn er ook al een paar opgekomen mij benieuwe wat voor bomen daar uit komen als het een beetje je mee zit komt het wel goed deze zomer hahah <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okeeee veel succes dan

op naar de 20 kilo <_< :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

High,

Buiten planten kunnen giganties worden en de opbrengsten ook.

Mijn rekord staat op 1,2 k met 1 plant , was echt een mooie volle boom van 2.5 meter hoog .

Een earlygirl 9 jaar geleden .

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf HHoop zaden gekocht voor dit seizoen. Deze zijn rond half september afgebloeit volgens de GS. lijkt me sterk maar ja <_< . Met mijn NLX vorig jaar knipte ik begin oktober. Wel 500 per plant gehaald :blink: Wel kweek ik buiten altijd in de volle grond, om het gesleep met voeding beperkt te kunnen houden.

 

Mijn ervaring is dat de eerste bloeiverschijnselen en de 2e of 3e week van Augustus te zien zijn. Maar dit betekend dus dat ze dan al sowieso 1,5 week bloeien toch...

 

Ben nog steeds verwonderd over dat zonurenPDF-je. Klopt dat wel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook jaren geprobeerd om er her en der wat neer te zetten en ik moet zeggen, is me nooit gelukt om er fatsoenlijk wat van te oogsten. Altijd aan het einde sept./okt. pas dikke toppen en dan ook bijna altijd schimmel en in die planten die het het beste doen en dan zijn ze in no-time weggerot, en nog niet klaar.

Ik heb er nu meestal 12, op 2 lokaties, maar dan in potten en die worden eind juli, een dag of 10 verduisterd en dan lukt het wel om er fatsoenlijk van te oogsten, maar zelfs dan is het moeilijk en 500 tot 1000 gr. per plant is leuk bedacht, maar is kilometers naast de waarheid. Verleden jaar had ik 1250 gr. van 12 planten, maar daar waren er 4 van verschimmeld, dus bleven 8 planten over. En daar ben ik tevreden mee. Maar zo maar wat in het rond zetten is heel moeilijk en, als ik zo lees hebben diegenen die over kilo praten het nog nooit geprobeerd en dat kun je beter eerst eens doen met een stuk of wat fatsoenlijke stekken en geen zaad, waarvan de helft ook nog manlijk kan zijn en buiten ontkiemen is ook al niet makkelijk, maar wel mogelijk.

In mijn foto-album staan wel foto's van verleden jaar van mijn buitenplanten, toen had ik voor het eerst een dig. camera.

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ria,

Heb net je album bekeken, mooie pics <_<

Ik zag dat jouw planten niet zo enorm hoog zijn, dat wil ik dus ook. wil niet torenhoog boven de schutting uitkomen.Heb je deze hoogte bereikt door iedere keer te toppen? of is het het soort plant wat niet zo hoog wordt.

In hoeveel liter emmers heb je ze daar nu staan? mijn idee is/was om ze gewoon in de emmers van bouwmarkten te zetten (12 liter?)

Dit word mijn 1e buitenkweekje, zat te denken aan zaad maar ga waarschijnlijk toch voor stekken als ik eens wat anders kan krijgen dan die pp.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...