Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bum

Edelweiss Buitenkweek 2006

Recommended Posts

hahahaha :D

sokke in sandalen vind ik nog erger!! :bier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

had die fotos vlug getrokke voorda ik naar men exame moest gaan, ondertusse alweer lang uit :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog ens ff update

 

heb wel ff last gehad van veel gele blaren, ma da begint zich stilaan op te lossen

 

1.JPG

 

2.JPG

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat voor voeding geef je? gele bladeren onderin wijzen op een voedingsgebrek. Het is niet ongewoon in potten overigens om wat gele blaadjes onderin te hebben. Beetje bladvoeding of wat extra stikstof door bijvoorbeeld bloedmeel doet een hoop. Effect van bladvoeding zie je in een dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahum.. Ik zou toch echt even bij de voedingsafdeling van dit forum gaan lezen. En zeker bij de beginnerstopics. Stikstof alleen is niet voldoende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi!

 

alweer ff geleden, dus zal ik nog ma es ne foto posten...

 

1.JPG

 

reacties zijn altijd welkom!

 

tot de volgende...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aaargh korrels.

Er is zo veel bio spul te krijgen!

 

korrels kunnen toch ook bio zijn? Maar ik denk dat je bedoelt dat je beter vloeibare voeding kunt geven? Daar ben ik het niet mee eens, practisch gezien zijn korrels beter. Geven een constante voeding, kunt niet of nauwelijks overbemesten en het is handig als het nat weer is, hoef je geen water en voeding te geven en zo je plant verzuipen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar het blijft wel tot het einde in de grond zitten>> dus rook je het mee :wacko:

 

Als je in de volle grond kweekt werkt dit volgens mij niet zo. De plant haalt zijn voeding uit de bladeren op het laatst. Vandaar dat je ook geen vloeibare voeding geeft in de laatste weken. Je kan op volle grond ook onmogelijk je medium uitspoelen. Let nature do its job.

Share this post


Link to post
Share on other sites
korrels kunnen toch ook bio zijn? Maar ik denk dat je bedoelt dat je beter vloeibare voeding kunt geven? Daar ben ik het niet mee eens, practisch gezien zijn korrels beter. Geven een constante voeding, kunt niet of nauwelijks overbemesten en het is handig als het nat weer is, hoef je geen water en voeding te geven en zo je plant verzuipen.

Da's een beetje onzin slappezever. In een droge periode kunnen ze openbarsten en veels te veel stof afgeven. En je kunt er ook teveel geven natuurlijk. Bovendien zijn chemische meststoffen nou niet de beste voeding om aan je wiet te geven. Zeker niet voor de smaak. De opmerking die ik maakte was over alleen stikstof, da's ook niet goed, en de opmerking van mono is over osmocote of kunstmestkorrels.

 

We hoeven hier toch geen relaas meer af te steken over het belang van goede voeding he? Lees de info en het voedingstopic maar eens goed na.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die korrels heb ik nie lang gegeven, ma een paar keer...

 

nu heb ik dus die vloeibare meststof voor kamerplanten.

 

vanaf de 1e bloeiverschijnselen ga ik vloeibare meststof voor bloei geven, en dan heb ik nog een vraag:

 

ik heb pk 13-14 gekregen van ne kameraad, wanneer is het ideale moment om dit te geven?

 

de laatste 2 weken van de bloei geen meststof of niks meer geven zeker?

 

alvast merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

bum.. ook als de sodemieter de beginnersinfo over voeding lezen! Zoeken en leren maat. Alles wat je er in stopt krijg je straks in je joint terug. Kamerplanten zijn niet gemaakt om te roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo, weer ff gelede, dus nog ens wa fotos

 

heb trouwens ook wa fotos van een stek derbij gezet.

zelf eens ene proberen te maken, en het is blijkbaar gelukt :no

die stek was gemaakt op eind juli

 

1.JPG

 

2.JPG

 

3.JPG

 

4.JPG

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

bum.. een verzoek.. wil je alsjeblieft je foto's op wietforum zelf neerzetten, ze laden voor geen meter! :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

da is echt raar whazzup...

 

bij mij laden die fotos van de galerij echt traag :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

je plaatst je foto's op de server van jouw provider, dus bij jou komen ze in ieder geval snel binnen, maar dat is geen garantie dat ze bij anderen snel binnen komen. Bovendien.. als je ze ooit verwijdert krijgen we dit hier in de topics:

rex1.gif

Ik had grote problemen om jouw foto's vorige keer te laden. De foto's op wietforum komen even snel binnen als de site zelf, en die is momenteel behoorlijk snel..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok whazzup, heb ne gallerij aangemaakt, dus kzal da voortaan altijd doen :P

 

heb vandaag ne nieuwe kodak gekocht, zie volgende fotos:

 

 

een topke:

med_gallery_6351_527_37315.jpg

 

 

de stek:

med_gallery_6351_527_44972.jpg

 

 

de moeder :smoke:

med_gallery_6351_527_121160.jpg

 

 

reacties altijd welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

He weer 1 die met nog mooiere plaatjes gaat komen.

 

ziet er goed uit bum :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

He super Bum! :lol:

 

Zo krijgen we mooie topics. Kom maar op met die picas!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten zeg!

En yeah het is beter om ze op het forum te zetten ipv een andere provider.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...