Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bl0wer

16 X Pp In 16 Igrow Bakken Met 4 X 600 Watt Erboven Update 15 Mei

Recommended Posts

Heey mp jij ook hier de jongens zijn weer opzoek naar een locale hangplek denk dat we er weer 1 hebben gevonden !!!

 

 

Top hehehe enne bedankt mp hoop ook dat het wat gaat worden !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal vandaag is het weer een drukke dag geweest als eerste heb ik alle oude voeding uit de bakken gepompt de toilet in en daarna alle buisjes en dergelijken goed schoongemaakt ook heb ik de lampen op 12 uur gezet zodat deze van af morgen maar 12 uur aanstaan in het nieuwe vat heb ik de volgende samenstelling gebruikt.

 

med_gallery_6235_90_763372.jpg

 

100cc booster aqualogic

25 cc enzymen aqualogic

200cc hydro voeding a

200cc hydro voeding b

en 2 dopjes ph - bloei

 

Dit resulteerde in het volgende

ec : 1.55

ph : 5.7

 

 

Ook heb ik me afzuiger iets harder gezet doordat alle lampen aanstaan is de temp iets gestegen die is nu dus weer gestabiliseerd

 

med_gallery_6235_90_403723.jpg

 

De luchtbevochtiger staat nu snachts uit om het wat minder vochtig te houden zown 50% nu

 

med_gallery_6235_90_623425.jpg

 

 

verder heeft het meeste werk weer gezeten in het schoonmaken van de spullen ook heb ik extra gaatje in de slang gemaakt zoals hier op de foto te zien is is een deel van de mapito droog gebleven kan je zien aan de groene aanslag die op die plaats niet zit daar heb ik nog een gaatje in de slang gemaakt zodat ook daar water komt.

 

med_gallery_6235_90_843444.jpg

med_gallery_6235_90_1055681.jpg

 

dat was alles wat ik vandaag heb gedaan voor de rest alleen nog wat algemen pics geschoten

 

med_gallery_6235_90_1157425.jpg

med_gallery_6235_90_1045264.jpg

 

de bladpunten dacht ik eerst dat het door te warm kwam

maar het was door me verse lucht inblaas dat die blijkbaar of te hard of te koud was ofsow heb die iets warmer gemaakt en wat filtermateriaal ingestopt zodat die wat minder hard blaast hoop dat dit het probleem oplost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey WJ,

 

Gaat de goeie kant op zo hé, worden al flinke bosjes :whistling

 

Ga je de planten ook nog dieven binnenkort?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En daar gaan we dan <_<

 

Lang leve de bloei :whistling

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja stijl zodra de dames goed een week of 2 tot 3 in de bloei zitten meestal met 2 weken doe ik ze keer dieven en haal ik alle shit er af waar ik toch niks aan heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
heee dit is ook een leuke opstelling :whistling

weer es wat anders ja toch

 

toch zou ik dingen anders doen

maarja zo ieder zn eigen methode <_<

 

ik ben benieuwd hoe dit gaat

en ben ook vanplan om je te volgen hier

 

gr pitt

 

 

wat zou jij dan anders doen pitt zou ik graag willen weten kan ik misschien weer wat van leren toch

:smoke

 

Graag alle dingen die je denkt gewoon zeggen kan elkaar alleen maar beter maken toch !

Share this post


Link to post
Share on other sites

blijf ik ook volgen,mooie opstelling,maar ik zou ze wel toppen,dat is voor iedere kweker wel anders natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi rataplan planten zijn reeds al 2 tot somige 3 keer getopt

 

zou jij dit nog een keer doen dan ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

er staan al recente foto`s van gisteren en van eergisteren hoezo heb ik het niet goed gedaan zou kunne hoor .

 

 

de planten die al wat groter zijn kan je het al goed aan zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vindt het gewoon een beetje te snel na elkaar volgens de hoogtegroei,ben daarom benieuwd naar het verdere verloop van dit projectje,volg je!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat kan ik heb het altijd zo gedaan maar ja weet natuurlijk niet of het goed is je leest wel het 1 en ander over toppen maar is me toch nog niet helemaal duidelijk zou iemand dat anders misschien nog keer goed duidelijk kenne uitleggen zou ik er erg blij mee zijn

 

 

 

Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat zou jij dan anders doen pitt zou ik graag willen weten kan ik misschien weer wat van leren toch

<_<

 

Graag alle dingen die je denkt gewoon zeggen kan elkaar alleen maar beter maken toch !

 

 

ik zou het vol zetten met de bakken tegen mekaar aan en zoveel als de stoppenkast toe laat lampen er boven hangen.

 

maar ieder zn eigen :whistling

 

gr pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol ja dat kan ook ach wie weet hoeveel er nog meer op die meterkast staat he :whistling

 

moet niet alles veraden <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey weedjunky

 

hoe gaat het met jou kweek dan??

 

pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal vanavond even foto`s maken

 

de achterblijvers blijven maar achter dit gaat ook niet meer goed komen ben er ook wel achter waarom de dames het zo zwaar te verduren hebben gehad in het begin er is een foutje gemaakt met het toevoegen van de wortel stimulator dat is ongeveer keer of 10 teveel geweest :rofl

 

 

maar voor de rest zijn de 8 dames die daar sneller bovenop waren wel flink geworden in de breedte dan in de hoogte valt het wel mee en heb niet het gevoel dat daar nog veel verandering in komt en daar ben ik dan eigenlijk wel blij mee hoogte van de kleintjes is niet echt heel erg verschillend met die van de grote alleen ze zijn veel minder vol ga vanavond ff fotos maken en dan kunnen jullie het zelf zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi als eerste mijn excuus voor het lange wachten maar door drukte op het werk had ik geen tijd (zin) om te updaten ook zoals te lezen is in het verhaaltje hier voor gaat het allemaal niet echt naar wens daar ik een fout heb gemaakt met de wortelstimulator en dus met hulp van iemand wie ik maar niet noem (anders geen sex) 10 keer teveel van in heb gegooid en daar zijn ongeveer 8 planten die daar absoluut niet mee om konden gaan en de rest is dat aardig te boven gekomen ik heb hier 2 fotos van de dames die er goed over heen zijn gekomen en 1 foto van een dame die het allemaal niet zo leuk vond

 

Hier een mooie dame zoals ik ze graag zou hebben

med_gallery_6235_90_877815.jpg

en nog 1 :tu

med_gallery_6235_90_437018.jpg

 

en dan hier 1 die de stimulator niet echt lekker vond :rofl

med_gallery_6235_90_10918.jpg

 

het is jammer maar helaas fouten kan je niet terug draaien ik hoop gewoon op een redelijke afloop en dan zien we volgende keer wel weer verder

 

ik hou jullie op de hoogte

 

Groet WJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiii WJ, das minder man...

 

Misschien dat je het nog wel recht kan trekken, maar ik heb er een hard hoofd over in... Suc6 verders man :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjah het komt allemaal wel weer goed maak me er niet druk over de ene levert wat minder en de andere wat meer trekt mekaar hopelijk beetje op we zullen het zien :rofl

 

 

enne wat te roken heb ik altijd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier weer een update zit inmiddels in week 3 van de bloei en dan op de halve week wat ik echter wel vind is dat er snel top word geproduceerd ik ben gewend dat dit normaal wat langzamer gaat of wat later begint kijk zelf maar

 

med_gallery_6235_90_893129.jpg

med_gallery_6235_90_173361.jpg

med_gallery_6235_90_846295.jpg

med_gallery_6235_90_1100982.jpg

med_gallery_6235_90_314235.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat goed :specool

 

nu gaat het beginnen :tu toppies komen er aan :rofl

 

pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...