Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
geoxkepoe

Dingen Vergeten Als Je Stoned Bent.

Recommended Posts

Ja ik heb het ook wel is..Leg gewoon de spullen neer waar je het vaakst zit..bij mij dus op mijn kamer bijvoorbeeld..maar ik mag thuis in de tuin blowe,nie binne maar nie iedereen mag thuis blowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister had ik 3 voorgedraaide blows gehaald nou ik wandel de shop uit en steek er 1 aan... Ik fiets naar huis en ik kan me blows niet meer vinden joh... Dus ik denk godverdomme waar heb ik die blows nou gelaten joh... Dus ik zoeken en zoeken bleek ik ze gewoon laten liggen buiten op een muurtje toen ik me blow ging aansteken... Dom of vergeetachtig het was kut dat kan ik je wel vertellen :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brakkie was je teruggegaan om ze te hale en ze lage dr nog gewoon?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup ben teruggegaan (kwam erachter dat ze daar lagen omdat ik was teruggegaan) en ze lagen er nog. Geluk was dat de blows op z'n kop lagen en er dus een kaartje nog bovenop zat. Het leek dus van boven gezien gewoon een leeg zakje te zijn. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik blow nu 10jaar dagelijks ongeveer 5 joints en heb zeer veel last van geheugen...gelukkig maar alleen als ik blow.

Is wel erg...kijk naar spelprogramma en tegen dat ze het antwoord geven ben ik de vraag al vergeten.

 

Verder heb ik tegenwoordig meer negatieve effecten dan positieve effecten van cannabis...maar ben blijkbaar goed addicted.

grtz

 

goh dat zou ik na 18250 joints ook nie gek vinden :o

Edited by woopie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha gaat ie het ff helemaal uitrekenen :rofl

Majaa vind ik ook nie gek nee..heb je een oveschot aan geld ofzo :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja heb di took als ik niet high ofzo ben, kga dan naar de kelder achter iets kom ik terug boven met iets anders, ga ik terug, zie ik daar iets staan (niet wat ik nodig heb) en ga ik terug, 3de keer heb ik het dan mee . Hey, dit gebeurt eigenlijk nog regelmatig met mij :wOOt :rofl Komt nooit meer goed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jaa.. dat is ook idd een goed onderwerp voor een topic; belspelletjes. Jezus wat haat ik die programma's.

 

...........................

...........................

 

t vette aan die belspelletjes is dat t byna altijd veeet mooie meide zijn! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je dingen op een vaste, logische plek opbergen. Dan zit het na een tijdje vanzelf in je hoofd :no

 

Het stomme is dat ik dit gedrag dus al heb met me sleutels wanneer ik nuchter ben. Dus ik doe al jaren dinge op vaste plaatsen leggen, zeer vervelend is het als je vrienden dit weten en een geintje uit proberen te halen. Maar daar kom je wel over heen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha helemaal een topic voor mij wat ik zeggen wou .... KUT wat wou ik ook alweer zeguuh:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

euh? :whistling ... ja ech wel een geheugen als een vergiet.. me korte termijn geheugen is een ramp..

Share this post


Link to post
Share on other sites

EDIT: hoe bedoel je dom? zelfde schrijven nu als dat ik ook in het vorige bericht gezet heb. ....... lekker nuchter :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

korte termijn is aangestast, maar je kan zogezegt nog lange tijd dinge onthoude???

spreekt zich nogal tegen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou gewoon alles voor je op tafel kunnen leggen, doe ik altijd. ik heb alles in een lichtmetalen doosje zitten, met een groot wietblad erop geschilderd. Net zo ingericht als een sigarendoos zoals bij restaurants. met een stuk of drie verschillende soorten wiet. een zakje maroc. verschillende soorten vloetjes( lange extra breede, en sjaggie formaat rizla blauw), een aantal losse peuken, en een zakje mot. Erg leuk als er gasten langskomen.

Deze heeft een vaste plek, iedereen die langskomt mag er wel wat uitpakken, als deze ook een keertje bijvult. Zo hou je het assortiment ook wat uitgebreid. ;) ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites
mja heb di took als ik niet high ofzo ben, kga dan naar de kelder achter iets kom ik terug boven met iets anders, ga ik terug, zie ik daar iets staan (niet wat ik nodig heb) en ga ik terug, 3de keer heb ik het dan mee . Hey, dit gebeurt eigenlijk nog regelmatig met mij :wacko: :wave: Komt nooit meer goed ;)

 

 

Dit heb ik dus met de supermarkt. Ik ga naar de supermarkt voor koffie, kom thuis met bier, eten voor die avond, en veel meer dingen, ben thuis, ik ga uitpakken en opbergen............ ja je raad het al ........ de koffie vergeten ........ :specool ;) :verrygood

 

Dat gebeurd me dus altijd. ik ga ergens heen, en vergeet waarom ik er nou heen ging, loop naar boven voor biertje, en kom terug met een nieuw pakkie vloei maar geen bier...

 

Af en toe mega iritant, maar je moet er maar zo tegen aan kijken ....... Lichaamsbeweging genoeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee.. echt heel herkenbaar!

Heb er ook altijd last van.

Zit ik bijv. in een gesprek, en dan ben ik aant praten en weet ik opeens niet meer waar het over ging :whistling .

Als ik leuke gesprekken heb gehad terwijl ik stoned was, weet ik de volgende dag ook niet meer waar ik over heb gelachen ofzo.. soms wel maar de meeste dingen vergeet je gewoon.. balen maarja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jaa.. dat is ook idd een goed onderwerp voor een topic; belspelletjes. Jezus wat haat ik die programma's. Nog zo schijnheilig gaan lopen doen van:

 

'Dames en heren... dit is niet normaal, dit is echt bizar gewoon..we hebben nog steeds GEEN beller! :( . Ik weet dat het weer buiten niet zo goed is en dat er veel mensen televisie aan het kijken zijn.. maarja.. het ligt dus aan de opgave. Jongens bel nou eens.. 10.000,- Euro spelen we voor! 10.000,- Euro!! Wat krijgen we nou?! Een extra letter mensen! Even kijken wat er nu staat: A . . R I . K A Denk aan George Bush, denk aan het land van de onbeperkte mogelijkheden en de dollar! :( . Ik geloof dat we een beller hebben.. Ja hallo met wie spreek ik? Ja met Willem uit Zoetermeer. Hallo Willem zeg het juiste antwoord maar! Is het Amerika? Willem.. GEFELICITEERD ;) Je hebt sowieso 100,- Euro gewonnen! En nu maar hopen dat jij er met die jackpot van door gaat Willem! Wat denk jij dat er in de hokjes moet worden ingevuld? Eeh.. 6..3..9 en 1. We gaan ze voor je invullen Willem.. Aghh.. helaas, en ook jammer genoeg geen enkele letter op de juiste plek. Oh da's jammer. Willem mag ik je bedanken voor het meespelen? Doe wat leuks met die 100,- Euro he! Ja, zal ik zeker doen. Dag Willem! Dag hoor..'

Zooooo voorspelbaar :blink:

Over die antwoord moest k de hele tekst 2 keer lezen :whistling . Maar inderdaad die bel spelletjes zijn onwijs stom :D .

Vergeetachtig worden hoort gwn bij et blowen. Bij mijzelf valt er wel mee omdat na een paar sec. hard denen over wat k wou doen komt et weer terug in mijn geheugen. Ik denk op vaste locaties spullen zetten voorkomt et dat je dan die spullen vergeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat was de vraag...? :smoke

 

:specool

 

Scroll ff naar boven anders :specool

Wetenschappelijk bewijs dat je van blowen ook nog traag van begrip wordt prachtig gedaan mad :smoke

En er nog serieus op ingaan ook :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt vergeten doe ik niet...ik heb wel sneller maling aan dingen, waardoor ik ze gewoon niet uitvoer

Share this post


Link to post
Share on other sites
:specool wat wilde ik hier nu toch alweer gaan neerzetten, maarja, heb ik wel eens vaker na het laatste blowtje van de avond.. oh ja. dat wilde ik neerzetten. niet de wekker vergeten aan te zetten... oh ja daar heb ik natuurlijk niets aan, om dat hier neer te zetten.. :smoke :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Waar is die klote aansteker nou weer"

"Wat ging ik ook alweer pakke? :specool "

"ik moest nog wat doen vandaag maar wat ook alweer? :smoke "

"oh ja dat had ik je al eens gevraagd :engel"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi...

Wat dacht je van een braintrainer :verrygood (is een spel en je traint je reactievermogen en concentratie)

 

Kan je alleen maar voordeel mee doen en het is nog leuk ook (soms) :huh:

Zo hoef je je niet te houden aan vaste regeltjes want die vergeet je toch ook om toetepassen.

 

Ik heb het soms erg als bv. iemand vraagt wat ik heb gegeten deze middag ofzo, maar me wiet vergeet ik niet. :D

 

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...