Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
i5h4nti

Knippen? Gepakt Worden?

Recommended Posts

hai Ik ben nieuw hier en ik wil eigelijk een aantal dingen weten, misschien bestaat er al een topic hierover hoor.

 

Ik ben van plan om lekker wat bij te gaan verdienen met knippen, maar stel nou dr komt een inval, en je mag mee naar t buro. Wat is dan wel goed en juist niet goed om te zeggen?

 

Beroepen op je zwijgrecht ok, maar zeg je dat meteen bij vraag 1? (ja ik ben blond) maar ff serieus, wie heeft hier ervaring mee, wat voor straf krijg je, hoelang houden ze je vast? krijg je een boete?

 

ik heb een fulltime baan en zou t me niet kunnen riskeren om een week vast te moeten gaan zitten ofzo..

 

Wie kan mij adviseren?

 

groetjes Isha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou een week vastzitten omdat je zit te knippen zal niet gebeuren hoor.

Toen wij gepakt werden(met kweken) stonden we na 2 uurtjes alweer buiten.

Gewoon je een verklaring aflleggen en je mag weer gaan.Wij kregen gewoon een paar maanden later van de officier van justitie te horen dat we veroordeeld waren tot een boete van 2500 euries.

Ik zou geen beroep doen op mijn zwijgrecht want dan zeggen ze misschien dat je het zelf gekweekt hebt.

Ik begrijp uit je vraag dat je alleen(voor iemand anders)wilt gaan knippen dus dat zou ik ook gewoon zeggen alleen niet zeggen voor wie natuurlijk.Je kent diegene gewoon vanuit de kroeg en weet alleen dat hij kees heet.Ze zullen je dan echt niet vasthouden hoor.Trouwens ik heb zelf pas 10 maanden vast gezeten(niet voor drugs hoor) en er zat in de hele bajes niemand voor wietkweken.

 

groeten Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik begrijp uit je vraag dat je alleen(voor iemand anders)wilt gaan knippen dus dat zou ik ook gewoon zeggen alleen niet zeggen voor wie natuurlijk.Je kent diegene gewoon vanuit de kroeg en weet alleen dat hij kees heet.

 

En wat voor boete zou er op staan als je knipt?

ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben voordat ik me er in meng :-)

 

en inderdaad zeg ik natuurlijk niet voor wie ;-)

 

maar ja iemand anders zei dat ik gewoon niets moest zeggen,

maar ja als ik zeg: ik zeg niets, dan is t net alsof ik iets te verbergen heb!

vandaar..

 

heb je nog meer tips? :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist als je niets zegt gaan ze je misschien als de kweker zien en dat ben je niet!!

Wat je straf betreft, kijk eens op www.snow-white.nl .Daar staat wat ze kunnen eisen maar meestal is de eis veel minder en de uitspraak nog minder!!! Hangt ook wel met je verleden samen natuurlijk.

succes T :D

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

rare site hoor die www.snow-white.nl :nerd :blink: :nerd <_<

 

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ok maar op snow white staat alleen over kweken maar niet over knippen :-)

 

enneh, als ik begin over een kees die ik in de kroeg heb ontmoet, moet ik dan ook een signalement uit me mouw schudden? hahah want dan ben je dus wel aan het liegen, ik vind t moeilijk weet je

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter je schaar dan je wiet.

 

//EDIT zucht sommige mensen :blink: <_< onnodig quoten, meer info? hier

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwou net zeggen, ze mogen me schaar hebben, en mn bakje met olie ook wel.

 

//EDIT Damm doen jullie het erom ofzo? onnodig quoten, meer info? hier

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

d'r word niet meer gequote verdomme!!! <_<

stijllool krijgt blauwe vingers en dan kan hij niet meer knippen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mail Andre Beckers er eens over ?? <_<

 

www.andrebeckers.nl

 

z'n mail adres staat daar ergens tussen.

 

Gr Mike.

 

ps: je krijgt altijd antwoord van hem!

 

TOP ADVOCAAT !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mail Andre Beckers er eens over ?? :rofl

 

www.andrebeckers.nl

 

z'n mail adres staat daar ergens tussen.

 

Gr Mike.

 

ps: je krijgt altijd antwoord van hem!

 

TOP ADVOCAAT !

wel kleine kweekjes wezen dan waar jij knipt wij gebruiken hier gewoon weed cutters maar ja knip ze...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat je straf betreft, kijk eens op www.snow-white.nl .Daar staat wat ze kunnen eisen maar meestal is de eis veel minder en de uitspraak nog minder!!!

Ik heb die site eerder gezien, maar zijn die straffen nog wel actueel? Ik kan me voorstellen dat door Donner en zijn kornuiten de straffen wel wat hoger zijn..

Met mijn groei van 20 planten zou ik 'maar' 500 euro boete krijgen.

 

Of krijg je als je net in de bloei zit nog een extra straf voor groot wiet bezit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, krijg je niet. :tu

Ik kreeg vorig jaar 2500 euries boete met 370 dames.En mijn spullen kwijt natuurlijk. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das best genaaid, maar gelukkig niet de bak in ofzow. Dus het komt er op neer dat je dan weer moet groeien om je boete af te betalen :rofl

Hoeveel procent van de kleinschalige groeiers zou ongeveer ergens in zijn carriere gepakt worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zitten achter broodkwekers aan niet achter hobbykutjes, waar ze 25planten uit de grond in een zak moeten donderen en weer klaar zijn...

 

Lekker oftopic weer:)

Edited by woopie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Das best genaaid, maar gelukkig niet de bak in ofzow. Dus het komt er op neer dat je dan weer moet groeien om je boete af te betalen :specool

Hoeveel procent van de kleinschalige groeiers zou ongeveer ergens in zijn carriere gepakt worden?

 

Dat zullen we gelukkig nooit weten :P

Maar neem van mij aan dat er meer gekweekt word dan je denkt!!

Kijk maar naar het succes van de wietbeurs en de gs die als paddestoelen uit de grond schieten!!

Heel veel mensen met een (hypotheek)kastje met zo'n 20 a 25 stuks erin :tu

 

De kreet van de dag: ZONDER WIET,REDT JE HET NIET!!! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon beroepen op je zwijgrecht ! Elke verklaring begint altijd met; Ik weet dat ik niet tot antwoorden verplicht ben maar ........ . Dus als je niet tot antwoorden verplicht bent hoef je dat ook niet !

Als je niets zegt weten ze ook niets, hoe kunnen ze weten of je kweker ,knipper of gewoon gezellig op de koffie bent ? Laat ze maar lekker zelf onderzoeken en moeite doen om ergens achter te komen ! De kans is juist heel groot dat je er zonder kleer scheuren vanaf komt als je je beroept op je zwijgrecht !

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan gijzelen ze je voor 90 dagen totaal, even kijken of je breekt... :rofl

 

Maar prima hoor zwijg jij maar :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik het niet mee eens Johnie!!

Je kan beter van te voren een goed verhaal bedenken want zoals "stijlloos "ook al zegt, dan kunnen ze je langer vasthouden.Zeker als het om een beetje grote locatie gaat.

Als je zegt dta je alleen verzorger bent zullen ze het tegendeel moeten bewijzen!!dus zorg nou maar gewoon dat ze dat niet kunnen!!

 

In ons landje is het nog altijd zo dat :

 

Wie beweert ,bewijst !!!

 

(spreek helaas uit eigen ervaring)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...