Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dennisss

Lavazak

Recommended Posts

nou nou nou wat een resultaten zeg <_<

 

ik heb van de beurs ook zon zakkie meegenomen en in een 10 ltr pot gedaan (voorzichtig zodat de verschillende lagen in de zak niet door elkaar mixen),deze staat tussen nog een x aantal poten van de zelfde maat met zelfde stek en met zelfde alles eigenlijk.

nu is de hoofd top van de plant in de lavazak nog niet eens zo dik als de zijtoppen van de planten die op almix staan.

het kan pech zijn,maar ik geloof dr nog niet zo in .

 

 

groeten sjappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet de zak ook gewoon laten zoals ie is.

het lijkt mij dat juist de combinatie van de aarde met de zak zoals die verkocht wordt zijn werk moet doen.

dus niet in een pot gooien, maar ok, ik weet het fijne er niet van

 

en verder even dit...

 

laten we deze kweek gewoon in zijn waarde houden en ervan uitgaan dat het echt zo is als hij zegd.

ik heb hier nog niemand anders gezien die een vergelijkbare test heeft gedaan met de lava zakken en kunnen we ook niets zinnigs zeggen hierover.

ik ook heb mijn bedenkingen over de werking, maar ga ervan uit dat je als kweker hier niet zit om te doen alsof iets werkt terwijl het niet zo is.

ik zal zelf, na mijn huidige kweek en vakantie als ik weer verder ga ook eens zo een lava zak aanschaffen en kijken wat ie doet.

de zak zal ik dan plaatsen tussen de rest van de dames en dan zien we wel.

 

mischien dat er iemand weet of er ergens een test verslag te vinden is over de lavazakken ?

Edited by petfinder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mn wiet is droog en het resultaat is 190 gram van 4 planten.Ik had eigenlijk meer verwacht door die vette toppen maar denk dat t drogen ook een vak apart is.Maar deze week ga ik zeker weer met die zakken kweken ik weet zeker dat er meer af te halen is ( of beter drogen <_< natuurlijk).

 

Groeten Dennis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder wat voor lamp had je die 4 planten nou staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit. Als dit je eerste kweek is zou ik niets veranderen, of je moet precies weten wat je doet. Houd er rekening mee dat het vooral aan de genetica licht hoe de opbrengst word. Je hebt schijnbaar dus hele goede klonen.

 

Sucses, Tyson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...