Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
NECROTH

Vervanger Voor Pep

Recommended Posts

Ik was laatst op de website van een online smartshop aan het kijken, en daar zag ik Guaranga ofzo staan, een een of ander natuurlijk spulletje wat het zelfde effect als pep zou moeten hebben.

 

Heeft iemand hier ervaring mee.

Ik ben een tijdje best verslaafd geweest aan speed, en het begint weer een beetje uit de hand te lopen, als dit nou een goede vervanger voor PEP kan zijn, dan kan dit de oplossing voor mijn probleem zijn.

 

Groet NECROTH :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, this is the guy you should talk to...

 

 

even serieus, ik heb al hopen van die herbal toestanden gebruikt en eigenlijk is het zo dat de werking in geen enkel opzicht te vergelijken is met pep. Daarbij komt ook nog es dat je als je veel pep hebt gebruikt je een hoog verwachtingspatroon hebt van dit soort middelen. Dat komt niet uit naar mijn idee. Het beste voor mijn gevoel zijn nog de stackers2. Dit zijn grote capsules die in de sportwereld worden gebruikt. Ook had je een tijd geleden automaten waarin je voor toendertijd 5 gulden 2 herbies, rode capsules, kon "trekken"

 

Kortom, het gebruik van speed valt niet goed te keuren, maar het is wel zo dat naar mijn idee je er "verstandig" mee om kunt gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

proeer eens het boekje aan te schaffen dat heet... Huis, tuin en keuken drugs

 

receten als bijvbeeld melk met geraspte nootmuskaat ofzo iets, schijn je vreselijk van te kunnen gaan trippen.

 

maar, be SMART, weet wat je doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

Ik haal in Belgie altijd ephedracapsules nu die in nederland verboden zijn.

Ik vind ze hetzelfde uitwerking als pep hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zelf ook aan de pep gezeten,een tyd lang,het is juist dat t zo goedkoop is,3 euro a gram straatwaarde.....goedkoper dus dan die smartshopshit waar je toch eigenlijk niet echt veel van voelt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, maarja, ik zou geen van beiden nemen, liever van de zomer paddo's en af en toe een blowtje.

Daar houd ik het bij :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik iets jammer vind, is dat ephedra niet meer te verkrijgen is in Nederland. Ik nam regelmatig supercaps op feestjes, vond ephedra heel erg prettig. Als ik nu een oppeppertje nodig heb, ben ik weer snel gewezen op speed. En dat is pas echt troep!

 

Van middag heb ik zelf ephedra senica zaadjes ingezaaid, dus met een beetje geluk en veel liefde, heb ik binnenkort mijn eigen ephedra plantjes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Drbibber:

 

Das idd een leuk id, mischien moet ik dat ook mar es gaan proberen

 

@ petfinder:

 

Ten eerste ben ik vooral op zoek naar iets waar je niet van gaat trippen, maar gewoon een goeie oppepper,

en ten tweede, die nootmuskaat troep daar kan je 2 dagen van trippen, en dat zijn over het algemeen geen leuke trips.

 

Ik denk idd ook dat pep niet te vervangen is, het begint nu toch wel tijd te worden dat het es afgelopen is met die troep, het is bij mij zo erg dat ik de lucht ervan zelfs lekker ga vinden, en dat is toch wel ernstig.

in de toekomst alleen nog maar op feesten dan maar.

 

Groet NECROTH <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guarana, is erg populair in Brazillie, daar kan je het kopen in de apotheek/drogist.

Het is inderdaad een pepmiddel. Ik heb geen ervaring met speed enz. maar guarana is idd een goed pepmiddel. Je kan het spul overal door heen doen, ik heb voor de gein in brazillie 2 eetlepels van dat goedje bij mn kameraad in de koffie filter gedonderd. Na een werkdag van 16 uur waren we weer klaar wakker en klaar voor de party,s. Gebruik niet teveel want hartkloppingen en opvliegers hou je er dan wel van over.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja.. ikke eigenlijk niet. Maar worden dat pepmiddel gewoon in de apotheek verkocht :whistling grappig

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach zoveel "drugs" word gewoon verkocht, kijk maar naar de hoestdrank.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kruidvat eigenmerk: Guarana. Guarana is oppeppend maar net zoals koffie dat is (andere werkzame stoffen maar soortgelijk gevoel). Dus beduidend anders dan speed. Als je die dingen van kruidvat neemt, moet je er ongeveer acht nemen. (in een keer of 2 x 4 kort na elkaar) Neem niet te gek veel meer dan dat inverband met hartstop. succes

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...