Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The Afghany Warrior

Eeuwige Zoektocht Naar Spek !!

Recommended Posts

ahja, je maakt me helemaal gek met al die fotos, al zou ik de volgende keer er niet alles op zetten! gewoon 4 planten ivm smeris

 

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn maanden verder de moedertjes zijn nu meerdere malen ingeknipt en ik heb van ze gestekt.

Iedere moeder is genummert en ieder stekkie natuurlijk ook.

Per nummer zijn 3 stekken genomen.

 

shack001gq9.jpg

 

 

shack003tt3.jpg

 

 

shack002dt2.jpg

 

Een heleboel werk wat niets opbrengt ...

Ik heb er al maanden spijt van ....

 

Groet

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Experimenteren kost ruimte, op die m2 kan ik kloontjes laten bloeien ...

Dat brengt geld op !!

 

Ondertussen groeit het hier allemaal het dak uit en moet ik mijn Afghaan moedertjes verwaarlozen !!En waarvoor ? voor kloontjes die ik kan kopen bij een klonenboer ....

 

Soms snap ik mezelf niet ...

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Experimenteren kost ruimte, op die m2 kan ik kloontjes laten bloeien ...

Dat brengt geld op !!

 

Ondertussen groeit het hier allemaal het dak uit en moet ik mijn Afghaan moedertjes verwaarlozen !!En waarvoor ? voor kloontjes die ik kan kopen bij een klonenboer ....

 

Soms snap ik mezelf niet ...

 

:verrygood

 

jah maargoed...ondertussen weetje wel waar je stekken vandaan komen.. en het scheelt je weer inkoopgeld voor de stekken :(

 

terwijl je de moeders ook nog kan laten afbloeien en daar ook nog geld voor vangt...

 

greetz thug :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik maak mijn eigen Afghaan stekken dus nog meer stekken is alleen maar ellende en die verlepte moedertjes kunnen zo de schredder in die zijn opperdepop.

 

Op die 2m2 kan ik 60 tot 80 klonen kwijt ....

 

Ik ben een bloeier altijd al geweest.

 

Groet

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus met andere woorden; het is geen Spek geworden...... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tara,

 

Met goed gestabiliseerd zaad zou ik een Spekkie tegen moeten komen.

Er wordt gefluisterd dat als ik duizend zaden zou uitzetten er nog kans is dat er geen spek tussen zit.

Het is dus maar net aan wie je het vraagt ..

 

De kloontjes kunnen in de bloei dan kunnen de moedertjes en vadertjes weg ..

Dan gaan we drogen en proeven ....

 

Gelukkig is dan het meeste al opgerot en kan ik weer adem halen.

 

Gaat nog maanden duren .

 

 

Groet

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huh?!? Hoe?!? Wat?!? Een zoektocht naar een speciale Cali-O en ik kom nu pas achter het bestaan van deze thread... Wat een gaaf projectje TAW! Sjah, rendabel is het misschien niet maar vast en zeker erg leerzaam, zelfs voor een ouwe rot als jij. :specool

 

Je zoekt een ontzettende zure citroenachtige stinker zeker? Ik vind het lastig om te zeggen of er zoiets tussen kan zitten. Vast wel iets wat in de buurt komt, maar hetzelfde als het origineel dat een enkel plantje uit honderden was? Ik vind het een nobel streven, maar wie niet waagt wie niet wint... Wie weet kom je wel iets heel anders verrassends tegen waar je niet naar op zoek was, maar wat toch het bewaren waard is. Veel succes met het vervolg! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK THC junks,

 

De zoektocht gaat wel door, wqe zijn nu maanden verder de zaadplanten zijn ondertussen gekilled ivm ruimte gebrek.

De stekken zijn in 3 voud goed aangeslagen en daarvan staan er nu 15 in de bloei.

Dat zijn dus 15 zaden van onbekende sexe, sommige laten nu wel zien wat het gaat worden.

 

Van de vrouwtjes ga ik opnieuw stekken en die gaan dan afbloeien ..

Van de stekken die nu op 12 uur staan zullen de mannetjes weggegooit worden en de vrouwtjes worden afgebloeit zodat we kunnen proeven of er spek tussen zit.

 

Zo ja dan slaat alles hier om ... dan gaan we puur op het Spek verder en zal ik nederland en belgie opnieuw gaan afreizen opzoek naar afzet...

Om het ras weer terug te krijgen op het niveau waar het zat, vroeger werdt er 100 kg per week van gekweekt.

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are there ladies in da house ?

 

Yes there are !!

 

De eerste 5 vrouwen zijn geidentificeerd en overgepot naar een grote ronde pot.

In deze pot ga ik ze afbloeien, over 73 dagen gaan we proeven en uitselecteren.

 

gallery_3606_413_77787.jpg

 

>[img]

 

>[img]

 

Spermfuckers....

 

>[img]

 

De laatse planten zullen spoedig hun sexe laten zien .. wel spannend hoor ik voel me net zoals ik me voelde toen ik 16 was.

 

Het is lang geleden dat er zaad geplant is in dit huis.

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een heel snoepkraam hier.

je hebt niet zuiver skunk special nodig als je snoep wil,

skunk special is meer zoetzure skunk.

er zijn meerdere andere soortjes die echt snoep gaan evenaren.

Uit nirvana zaad heb ik wel al goeie dingen gevonden, maar helaas is elke pakje wel eens verschillend.

Leuk dat je zelf aan het selecteren bent als voornamelijk bloeifreak taw.

 

groets esko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Eskobar,

 

Ergens heb ik in deze topic geschreven dat ik er spijt van heb. :P

Dat is nu niet meer zo, want ik was in de veronderstelling nog stekjes te kunnen scoren. :smoke

Nu blijkt dat dat niet meer kan is de zoektocht geen zoektocht meer naar spek maar naar puur goud. :smoke

 

Ik wou dat ik de tijd voorruit kon draaien en 3 maanden verder kon zijn ook la kost me dat 3 maanden van mijn leven.

 

:wOOt

 

Groetjes Dr> Special Cali-Orange ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe taw.. gaat iets niet helemaal lekker met je linkjes plakken he.. dat moet je wel in de pop-up doen :P

 

Als je je bericht nu bewerkt kun je de fotolinks gewoon in het bericht ussen de img tags plakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok de zaadplanten nr 1t/m 15 zijn uitgeseleceteerd.

gallery_3606_582_53904.jpg

 

Na een week werdt er al wat duidelijk.

 

gallery_3606_582_23415.jpg

 

Van de 14 nummers ( 1 dode) zijn er 5 mannetjes dus 9 vrouwtjes blijven er over.

 

 

gallery_3606_582_64635.jpg

 

Deze staan in de bloei langs de kant, helaas geen ruimte voor onder de lamp.

 

gallery_3606_582_107243.jpg

 

Of het dan nog wel objectief genoeg is en of ik er goede harde buds vanaf haal is dus ook maar de vraag.

 

gallery_3606_582_85403.jpg

 

Meer duidelijke fotos per nummer gaan spoedig volgen.

 

gallery_3606_582_112327.jpg

 

door de afstand tot de lamp sprieten ze een beetje ...daar begint het vertekende beeld al.

 

gallery_3606_582_1606.jpg

 

De vijf dode mannetjes ....

 

gallery_3606_413_89951.jpg

 

Nou de andere fotos daar moet ik even voor gaan zitten dan zal ik van ieder vrouwtje een pasfoto maken.

 

Sommige hebben namelijk diepe sativa trekjes en andere meer indica ...

 

De overige zaadstekken nog in de groei hiervan kan ik eindelijk de mannetjes verwijderen en de vrouwtjes gaan opkweken voor een goede stek selectie.

 

Zaadstekken SS

 

gallery_3606_413_77787.jpg

 

 

Laterzzzz..

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

Het gaat nu heel rap, alle manntjes zijn kaputt gemacht.

De overige vroutjes doen het goed, 2 daarvan hebben ernstige Sativa trekjes die mussen ook kaputt.

Of die wiet goed smaakt maakt me niet uit, als ik op uiterlijk moet af gaan zijn er nog 5 over ..

 

Die 5 gaan echt als een raket, precies zo als Atmo zegt verse stekken hebben kennelijk nog wat sprint kracht over.

 

De geur is al een beetje aan het komen, alle 5 hebben een zeer goede top opbouw en ik ben erg enthousiast aan het worden,

 

Het plekje onder de lamp is nu gewoon goed ze krijgen nu precies wat de andere ook krijgen.

 

Groet

 

Fotos komen heel snel ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik trouwens niet snap is waarom je nooit een Spek-stek tot moeder gebombardeerd hebt toen je de kans had... Dat had je een lange zoektocht bespaard, maar goed, mosterd na de maaltijd... ;)

 

Ik ben erg benieuwd naar de foto's TAW. Ze zagen er wat gestrekt uit, maar misschien dat er wat meer kenmerken naar voren komen nu ze wat groter zijn.

 

Veel succes verder! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok de beloofde fotos, de topshots zijn ballen ik weet het.

En fotos kunne zo erg bedriegen vooral omdat je geen maat ziet en de stam/top opbouw niet goed kunt zien.

 

Alle planten zijn genummert.

 

med_gallery_3606_582_95010.jpg

 

 

med_gallery_3606_582_80806.jpg

 

nieuw nummer:

 

Dit is tezamen met een ander nummer en nog een ander nummer mijn favoriet.

komt door de opbouw maat die is niet objectief de andere hebben dezelfde phenos maar zijn anders voorgegroeit en hadden een betere start. De planten stonden op het punt van vergelen en doodgaan voordat ze in de bloei gingen vanwege ruimte gebrek.

 

 

 

med_gallery_3606_582_80812.jpg

 

nieuw nummer6 :

 

 

med_gallery_3606_582_115029.jpg

 

 

med_gallery_3606_582_116448.jpg

 

nieuw nummer

 

 

med_gallery_3606_582_6500.jpg

 

 

med_gallery_3606_582_9188.jpg

 

nieuw nummer

 

 

med_gallery_3606_582_33835.jpg

 

 

med_gallery_3606_582_27775.jpg

 

 

nieuwnummer:

 

med_gallery_3606_582_23262.jpg

 

 

med_gallery_3606_582_34387.jpg

 

nieuwnummer:

 

 

gallery_3606_582_52690.jpg

 

 

med_gallery_3606_582_78765.jpg

 

De planten vertonen eigenlijk allemaal het zelfde gedrag, 1 plant is NL=Northern Light

De nummers zijn nu ff onbekend ik zal ze de volgende keer groter nummeren.

De topopbouw is echt vanaf de bodem al om en om aaneengesloten en daar is de ouwe TAW diep van onder de indruk.

 

groetjes

 

 

van TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...