Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

britewire

6 Maal Pp Onder 1200w

Recommended Posts

gaat goed he

 

daar zit geen ruimte meer tussen dus

 

ga zo door <_<

 

 

pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hela!

 

Ziet er mooi uit hoor! Zou je me misschien kunnen vertellen hoe hoog je dames zijn?

 

alvast bedankt

gegroet

 

 

Zijn ongeveer een halve meter hoog..

 

Baal een beetje dat er een klein beetje vergeling optreed bij de hoogste planten van het stel. Tis de temperatuur bij de toppen van de hoogste planten OF het is een tekort aan verse lucht bij de grote plantjes. Ik heb namelijk een fan-heatertje staan die op de achterste plantjes is gericht, DIE gaan best goed. Alleen de grootste planten hebben wat gele roest (lijkt het wel) op de bladeren. Tis niet heel extreme maar het irriteerd me toch wel.

 

Iemand een idee wat het zijn kan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met slechts 140 M² afzuiging is de kans op bladverbranding door de lamp nog steeds aanwezig, ook al heb je cooltube.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, maar als je goed kijkt zie je bij de rechter plant ook wat geel op de onderste bladeren. Ben er al achter (door was hulp van anderen) dat de aarde te zuur was. Heb daarom al wat kalk bijgevoegd bij de aarde om de ph weer een beetje op niveau te krijgen.

 

 

 

 

IMG_0238.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je volgende keer niet beter vierkante potten gebruiken? Dan benut je je kweekoppervlakte beter.

Ziet er verder netjes uit. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende keer dan vul ik de opvangbakken gewoon met aarde, dan ben ik niet afhankelijk aan de verdeling van de planten en kan ik zelf uitmaken hoeveel ik er zet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten zijn mooi vol gegroeid, maar zie toch wat voedingsproblemen bladeren ertussen..

voedingswater wel goed op tempr?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja of iets met de ph in t medium.

 

t ziet er n beetje naar uit dat er wat loos is.

 

suc6 grtzz pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja.. de ph van het medium is wat laag maar ben het recht aan't trekken. We zien wel hoeveel impact het heeft op de opbrengst. Nog 1 of 2 weken voeden en dan gaan we stoppen met voeden en wachten op het knippen.

 

22-04%20(3).JPG

 

Toppen beginnen wel mooi te glinsteren.

 

22-04%20(8).JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk nog een weekje wachten en ik ben klaar om te knippen, en dan heb ik weer wat te smoken HELEMAAL GRATIS! (nou ja, bijna dan)

 

28-04%20(1).JPG

 

Onderop de planten zijn nog weinig bruine haren te zien dus daarom wacht ik nog een weekje.

 

28-04%20(5).JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja ik denk dat je met 1200watt toch heel wat mooiere opbrengsten kan krijgen...

Ga je het de volgende keer anders aanpakken?

 

Maargoed het ziet er wel lekker uit :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

TJa ik dnk dat ik een lage opbrengst zal hebben. Ben maar vast begonnen met voorbereiden van mijn Jock Horror in Scrog.

 

IMG_0245~0.JPG

 

Alvast aan't klussen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmorgen gaan kijken naar de dames en tot mijn verbazing zie ik dat de dames begonnen zijn aan een 2e internode bloei. Dit is iets wat ik Absoluut niet verwacht had na de PH problemen van de grond. Moet ik nou alsnog verder gaan met voeden of gewoon afgezuurd water blijven geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halve dosissen voedingen geven.. nog voor een week of twee en dan nog een week afgezuurd water dacht ik...

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou indien je gestopt bent met voeden niet terug gaan beginnen!De planten passen zich aan nu,en de smaak zal achteraf stukken beter zijn,de 2e nodebloei is niet de indicatie om je plant te oogsten,het algemeen beeld met de kleur van de trichs en haartjes wel,algemeen is het veel beter om de planten gewoon af te laten rijpen,dus voeding zou ik zeker niet meer mee gaan beginnen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had dde thriches bekeken en ik was content met de kleuren. Maar nu twijfelde ik toch nu ik tot mijn verbasing zag dat ik een 2e internede bloei cadeau kreeg. Jammer dan van de 2e bloei, gewoon verder gaan met afbloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Is in elk geval een teken dat je het goed doet. Een compliment van je plantjes en van mij :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...