Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

britewire

6 Maal Pp Onder 1200w

Recommended Posts

hmm wel moeilijk...

Als ik vorige foto`s bekijk zijn je toppen niet echt vol/dik voor 1200W dan <_<

Denk zoon 3ons :whistling

 

 

of ga je nu heel boos worden?:smoke

Edited by woopie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk word ik niet boos..

 

vind het alleen jammer dat ik met mijn stomme kop maar 2 weken gegroeid heb.

 

Nou ja, Zondag lekker knippen en dan volgende week het eerste rokertje! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

he ik heb ook 1200 watt alleen dan boven 5 planten... heb mijn planten nu 2 keer getopt en bijna 3 weken voorgegroeid nu vraag ik me af... is die temperatuur bij jou wel goed te controleren?? want je hebt cooltubes.. maar ik gebruik gewone lampen en heb 1000 m3 uirblaas en 440 m3 inblaas maar is soms lastig de temp onder controle te houden hoor... maar voor de rest ziet het er goed uit en met dat voorgroeien daar leer je nu van :whistling

 

he ik heb ook 1200 watt alleen dan boven 5 planten... heb mijn planten nu 2 keer getopt en bijna 3 weken voorgegroeid nu vraag ik me af... is die temperatuur bij jou wel goed te controleren?? want je hebt cooltubes.. maar ik gebruik gewone lampen en heb 1000 m3 uirblaas en 440 m3 inblaas maar is soms lastig de temp onder controle te houden hoor... maar voor de rest ziet het er goed uit en met dat voorgroeien daar leer je nu van <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuuurlijk laat ik weten wat het geworden is.

 

Heb vandaag al alle toppen eraf geknipt en morgen ga ik alles schoon knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

450 gram :rofl

 

Heb de jock horror planten buiten kunnen zetten want mijn temperatuur vloog omhoog. Denk dat ik een nieuwe kast ga bouwen. Maar eerst eens de zolder isoleren eind deze zomer. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een tube minder of een sterkere afzuiging kan ook helpen om je

temp. in de hand te houden.

 

Toch niet zo slecht als je zelf had gedacht toch?? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

450 gr het klinkt weinig....maar rook het maar eens op...ik word al stoned als ik er aan denk :tu

 

het is vast lekkere en echte zuivere witte wiet...... hand made by britewire :rofl

 

suc6 met je horror plantjes

 

gr pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

De horror's zijn RIP...

 

MAAR... ik ben al aan't plannen en aan't kijken of ik een betere kast kan bouwen.

 

Trouwens, ik heb gistren het eerste wietje geprobeerd. Misschien is het omdat ik em zelf gekweekt heb maar echt, zelf vind ik het een van de meest lekkere wietjes die IK ooit gerookt heb. Lekker smaakje met een scherp randje en echt een heeeele lekkere high. Lekkere uplifting high ipv zo'n moeie high.

Echt lekker, zal er nog heeel wat van roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...