Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

-beyond-

Henneptelers Gezocht!!

Recommended Posts

Mijn gevoel zegt me dat hier heel weinig groothandelaren zitten. De meeste mensen zijn volgens mij hobby teelers die het voor hun eigen wietje doen. Of zie ik dat helemaal fout?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mijn gevoel zegt me dat hier heel weinig groothandelaren zitten. De meeste mensen zijn volgens mij hobby teelers die het voor hun eigen wietje doen. Of zie ik dat helemaal fout?

 

Dat heb je idd goed gezien 'drbibber'.

 

Hobby kwekers all the way.

 

Gr.

 

ps: GG veel suc6 met opschonen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag GG... ja het lijkt off topic, maar IP kwam ter sprake... is ook interessant en actueel... en past ook onder de titel 'henneptelers gezocht'... er zijn er meerder die zoeken, niet allemaal kondigen hun bedoelingen netjes aan als Beyond... misschien is splitsen een goed idee?

Succes, beyond!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe het blijkt alweer dat er veel mensen zijn die er niet veel over weten. Geef me je ip en ik kan je binnen 2 seconden zeggen uit welke stad/land je komt. en 1 bedrijf heeft niet 1 ip zoals eerder werd gezegd. Die zitten allemaal achter routers. Pas maar op in ieder geval want je kan meer met een ip dan je denkt :D

Ik kan zodra ik met iemand praat op messenger bv in zijn pc komen, je hoeft geeneens iets aan te nemen.

Maar goed daar gaat het niet over. Even on-topic, denk niet dat je veel telers zult kunnen ondervragen hiero. Denk niet dat er veel mensen zullen zijn die zich hiervoor aanbieden ivm privacy.

Veel geluk in ieder geval :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit soort sites zijn ook wel grappig : Informatie over personen

Die site in Zembla was geloof ik te vinden met de zoekterm free online network utilities

 

 

back on topic :

 

Er zijn niet zo heel veel mensen die alleen maar full time wiet kweken verwacht ik .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sluit een router aan tussen je pc en je kabelaansluiting en ze kunnen alleen het IP adres zien van de router. Die is niet adresgebonden => Jezelf Beveiligd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
welke regio had je ingedachten beyond?

 

Het maakt helemaal niet uit waar men vandaan komt, ik heb een auto en ik kom daar naar toe gereden waar iemand een interview wil geven....

 

Even on-topic, denk niet dat je veel telers zult kunnen ondervragen hiero. Denk niet dat er veel mensen zullen zijn die zich hiervoor aanbieden ivm privacy.

Veel geluk in ieder geval :D

 

Maar ik waarborg juist deze privacy, ik wil echt niet weten waar je het hokje hebt staan, waar je woont, hoe je heet enzo......het is echt helemaal totaal anoniem. En alle gegevens waaraan iemand ooit geidentificeerd zou kunnen worden, worden zeker niet genoteerd!!

 

back on topic :

 

Er zijn niet zo heel veel mensen die alleen maar full time wiet kweken verwacht ik .

 

Ik heb al een paar interviews achter de rug en het is natuurlijk leuk om zo veel mogelijk verschillende kwekers te interviewen...van ex-kwekers, tot hobbyisten, tot professionelen.

Tot nu toe heb ik een ex-kweker en een professional geinterviewd. Tuurlijk zou ik ook graag een hobbykweker willen interviewen, die het puur doet als hobby....

Share this post


Link to post
Share on other sites

De juten infiltreren nu ook al op het forum?

 

"It's fucking unbelievable mike!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha blowaap.

 

Mja op een ander 'besloten' forum waar ik o.a ook op zit hebben ze pas een aanmelding gehad van ene van *****@minjus.nl (Ministerie van Justitie)

 

Dus watch out...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjah ik vind het nogal wat om zomaar met een onbekend iemand af te spreken bij jou thuis om te praten over je wietkwekerij. Het is niet alsof je tomaten kweekt in je achtertuin, blijft nog altijd illegaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sjah ik vind het nogal wat om zomaar met een onbekend iemand af te spreken bij jou thuis om te praten over je wietkwekerij. Het is niet alsof je tomaten kweekt in je achtertuin, blijft nog altijd illegaal.

 

Het is helemaal niet bij mensen thuis.

Ik heb gister mijn eerste interview gehouden met iemand van hier.

Het was hartstikke gezellig joh, we hebben in een cafe zitten ouwehoeren over onze ervaringen onder het genot van een palmpje (ik dan) en erna nog een blowtje gerookt.

 

Je kunt aan Stijlloos hoe het was, gewoon heel :D

 

En waarom zou je niet kunnen praten over je wietkwekerij? Het is ook gewoon een allerdaagse job waarbij je net zo goed hard moet werken, technieken moet beheersen en een vak dat geleerd moet worden.

Elke keer komt er wel wat bij. Alleen het product is illegaal wat ook zijn consequenties met zich mee brengt. Maar nogmaals ik heb totaal, maar dan ook totaal geen opsporingsbelang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

go stijlloos :D go stijlloos :D go stijlloos :verrygood go stijlloos ;)

 

Waar kunnen we je verslag lezen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
En waarom zou je niet kunnen praten over je wietkwekerij? Het is ook gewoon een allerdaagse job waarbij je net zo goed hard moet werken, technieken moet beheersen en een vak dat geleerd moet worden.

 

Regel nummer 1 als je wilt kweken, vertel het niemand.

 

Maargoed. Je weet nooit wie er achter een naampje op een scherm zit he. Ik ben gewoon wantrouwig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is ook zo,de laatste paar maanden krijg ik mails om stekken te verkopen,50/50 deals af te sluiten bij nieuwe opzetten,vragen om persoonlijke ontmoetingen enz...Hou je alleen bezig met je eigen zaken,dat blijft altijd het verstandigste! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd gisteren een afspraak gehad met beyond. Was eigenlijk een heel prettig gesprek met een leuke meid :D

 

Paranoia is op zich wel goed maar je moet weten wanneer en waar je op moet passen.

 

Met haar in een kroeg in Rdam afgesproken en daar gezellie over wiet enzo zitten praten. Totaal niet het gevoel gehad dat ze op een verkeerde manier dingen wilde weten ofzo en eigenlijk geen raar gevoel gehad bij het gesprek. Daarnaast op neutraal terein afgesproken en geen hokken ofzo laten zien.

 

Kortom, 't is een leuke meid, waar je best gezellie wat mee kan drinken/roken zonder een raar gevoel te hebben, en als je op sommige vragen geen antwoord wil geven dan doe je dat toch gewoon niet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik sluit me helemaal bij blowmonkey aan!!!

 

boeven vang je met boeven, wiettelers zijn geen boeven.

maar er word wel op hun gejaagd door boeven.

 

kijk maar uit

 

pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Angsthazen !! :D Waar zien jullie dan het gevaar als je zonder vermelding van je naam en adres met iemand over je kweek gaat praten , het is geen verhoor !! waar dat wat je zegt gelijk ook als bewijs kan worden gebruikt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet wat je voor mensen zoejkt maar als Stijlloos het gedaan heeft dudrf ik het wel aan . ik ben wel een prutser, maar weil wle ok zoiets ingaan.

Enja ertje is niet zo voorzichtig, maar daar waren jullie al achter.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
Idd gisteren een afspraak gehad met beyond. Was eigenlijk een heel prettig gesprek met een leuke meid :D

 

Paranoia is op zich wel goed maar je moet weten wanneer en waar je op moet passen.

 

Met haar in een kroeg in Rdam afgesproken en daar gezellie over wiet enzo zitten praten. Totaal niet het gevoel gehad dat ze op een verkeerde manier dingen wilde weten ofzo en eigenlijk geen raar gevoel gehad bij het gesprek. Daarnaast op neutraal terein afgesproken en geen hokken ofzo laten zien.

 

Kortom, 't is een leuke meid, waar je best gezellie wat mee kan drinken/roken zonder een raar gevoel te hebben, en als je op sommige vragen geen antwoord wil geven dan doe je dat toch gewoon niet :verrygood

 

Thnx Stijlloos, ik vond het ook heel gezellig....

Ik had de wiet trouwens diezelfde avond nog op...het was echt super goeie!!

Welke was het ook alweer hahaha ben de naam kwijt...

 

Angsthazen !! :D Waar zien jullie dan het gevaar als je zonder vermelding van je naam en adres met iemand over je kweek gaat praten , het is geen verhoor !! waar dat wat je zegt gelijk ook als bewijs kan worden gebruikt .

 

Jah juist, dit is een hele realistische kijk!

 

Het gaat me niet om een individueel verhaaltje, het gaat me om het algemeen. Anders had ik alleen mezelf hoeven te interviewen en dan was ik klaar geweest. De conclusie gaat over alles bij elkaar en daarbij gaat het echt niet om namen, adressen of andersoort identificeerbare gegevens.

 

En mijn voornaamste doel is dat ik de wetenschap ten goed wil komen. Er wordt zoveel gebruik gemaakt van politie en justitie gegevens, terwijl deze zoooo eenzijdig en vaak op foute feiten zijn gebaseerd.

 

Daarbij vind ik het super leuk om over de hennepteelt te schrijven en hier alleen al mee bezig te zijn!!

 

Ik weet niet wat je voor mensen zoejkt maar als Stijlloos het gedaan heeft dudrf ik het wel aan . ik ben wel een prutser, maar weil wle ok zoiets ingaan.

Enja ertje is niet zo voorzichtig, maar daar waren jullie al achter.

gr ert

 

Ik zoek zoveel mogelijk verschillende telers. Het is leuker om wat te zeggen als je wat meer visies erin mee kan nemen!!

 

Ik ga nu eerst tot 21 April naar Amerika, maar ik ga je erna pmm okay?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Beyonce.

Ja dat is goed. Of je neemt me mee in je koffer, dan vertel ik het je daar.

 

Graag wel een grote koffer, ik ben een beetje zwaar.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ beyonce

 

dat moet shack geweest zijn :D (shiva x jack)

 

veel plezier in the UUUUUU S of the A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahah, neej 't was haze special.... Shack is bijna droog... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hahahah, neej 't was haze special.... Shack is bijna droog... <_<

 

Nou ik ben net terug uit New York en Canada en heb in beide plaatsen de wiet geproefd.

Wisten jullie dat in het buitenland het niet gebruikelijk is om een joint te draaien met shag erin.....

 

Na jah iig ik heb ook het wietmagazine vanuit amerika en canada gekocht..

Als ik vanavond tijd heb zal ik wel foto's inscannen van plantages daar...anders doe ik het wel morgen.

 

Nu is het weer hard werken voor mij, ik heb veel gehoord over het kweken in canada en NY....

Stekken...nee daar hebben ze nog nooit van gehoord. Alles wordt gekweekt vanuit zaad...

Maar goed ik ga dus een artikel schrijven samen met een canadese student (hij interviewd 15 henneptelers in canada) en wij gaan het vergelijken...

 

Het ziet er super leuk uit!

Dus iedereen die zin heeft om te praten over zijn manier van kweken...stuur me maar een pm...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...