Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
spacemees

Kast Op Afbetaling

Recommended Posts

Ha!

 

Dis wel ff meldingswaardig...was net bij growshop in Best (volgens mij heten ze iGrow of IGS) maar die bieden hun kweeksystemen nu op krediet aan. Wel handig voor de kweker zonder geld...niet handig voor de kweker met een BKR registratie...maar goed voor 45 euro per maand en nee, ik krijg geen provisie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Ha Kees.

 

Ik heb net zitten zoeken, maar ik vind wel growbox in best maar verder geen growshop.

Dus als je een linkie hebt is het makkelik.

gr ert

 

Oja ik hoef er geen een op afbetaleng.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies,huren vind ik maar niks,gewoon een paar balken,gipsplaatjes,een deurtje,een lamp(enset),afzuigertje,koolstoffiltertje,potten,grond,plantjes,ventilatortje,te

mpmetertje en de kleinere dingetjes erbij.veel leerzamer,goedkoper,en leuker.ik persoonlijk zie mijn kamertje als een aparte wereld waar ik me goed voel,effe afgezonderd van de rest met een :D joint tussen mn plantjes.net een tydelijke vakantie voor een kwartiertje tot een uur :D .en in een box gaat dat niet zo makkelijk...

Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry spacemees.

Maar dat jij er niet bij hoord geloof ik geen reet van of dat jer niks vanaf weet!

 

dat deze kASTEN WERKEN DAT IS ZEKER BEWEZEN. Heb zelf een oud model gehad :D

Het enige wat er wel aan scheeld is dat de afzuiging klote is, en daar heb je problemen mee ivm de warmte.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hoor , ik heb ook ervaring met het laatste model. En ik heb het ook over het laatste model als ik het dan over het warmte probleem heb. Maar dan moet ik ook zeggen dat het bij iedereen een probleem is en dat de planten er goed bij ontwikkelen.

 

Ik ben ok nog niet zo een super kweker, maar ik heb toch de gedachten dat we ons af en toe wat te druk maken over de themp.

maar dat is ieder vor zich.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een crap.. bouw gewoon zelf, er zijn dan zoiezo die paar mensen die weten dat je kweekt en als je zelf zo'n kastje bouwt is het ook nog leuker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is ook wel zo ja.

Maar ik heb al 2 hokken.

En zie de igrow als een leuke aanvulling om met mapito te leren omgaan.

En tevens was mijn bedoeling om op 2 etages dan in de kast te kunnen voorgroeien en te kunnen drogen.

Maar ik heb bkr, dus ik bouw er inderdaad zelf wel een.

En dan is gipsplaat toch weer goedkoper dan een keter kast.

 

Maar ik had die kast graag in 3en betaald, maar dat kan ook niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker snugger allemaal...

 

een kweekkast aanschaffen op afbetaling.

dat word dus geregistreerd bij het bkr.

 

ga je naar de bank, vraag je een lening aan, ff checken, BINGO, u heeft ook al een kweekkast op afbetaling ?

hhmmm,..... etc, etc, etc

 

 

ooit wel eens nagedacht dat je als kweker je nooit moet registreren bij instanties die door derden kunnen worden bekeken?

alles wat je aanvraagd gaat via het bkr in tiel.

elke lening die jou verstrekt wordt staat genoteerd, alleen met wanbetaling krijg je een aantekening erbij.

Als je dus ergens anders, laat zeggen ...een kwartaalkredietje bij de ABN aanvraagd, kunnen zij zien waar je al een lening hebt lopen.

stel dat diegene een familield heeft met de naam Oom Agent, en hetwel leuk lijkt dit aan hem te vertellen....

 

maar ja, doe wat gij niet laten kunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het lijkt me niet dat er staat de IGROW-BANK, ZO GAAT HET NORMAAL NIET.

Als je en auto koopt op afbetaling bij een garage, heb je echt geen lening van de garage. Dan word die gewoon bij de FINATA ondergebracht. dus dat is geen probleem.

 

Het lijkt me ook geen pre voor igrow, want als het dat fout gaat hebben hun je aangezet tot kweken, en gaat de schuld naar hun.

 

Kopen dat kreng.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is mooi dan, dus als ze bij me komen geef ik de schuld gewoon aan de growshop, want die hebben mij de mogelijkheid en de kennis gegeven om te kweken :D

 

nou, ik zou het iig nooit doen, voorzichtigheid voor alles lijkt me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ben het wel met je eens, maar het is een optie.

Is eigenlijk wel weer balen voor veel mensen, die zien zich zelf al in een betere wereld terecht komen en dan staat de Kit in een x voor de deur en ze zijn nog verder van huis. EN DAN BEDOEL IK NIET OP VAKANTIE :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

IGS meld dat ze meer producten produceren dan alleen hennepteelt.

Dus dat er op de bon en op de kredietaanvraag een totaal ander product staat.

 

Maar nog. Inventive Grow Systems, dat blijft genoeg zeggen idd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf nu ook zo'n kastje dus sinds vorige maand...

Kmoet zeggen, ze doen t zeker goed!

Ksnap wel wat je wil zeggen, lee

Tis zeker goedkoper om zelf wat te bouwen, maar ik krijg nog geen spijker recht in de muur....Kben geen timmervrouw,hahahaha

Maar sowieso was t mij vooral te doen om het brandblus systeem. Kmoet er niet aan denken dat mijn buren(met kinderen) door mijn zelfgebouwde wiethok iets overkomt....En k ik heb maar 6 plantjes, vind oom agent ook echt minder erg dan 10 tallen, vermoed ik...

En ik ga gewoon voor de kast zitten en kijken naar mn babies...Ook leuk! hahaha, gemoedelijk toespreken, dat is mijn tip voor vandaag....gnagnagna

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil niet lastig doen hoor, maar elke dame onder kunstlicht s er voor oom agent één te veel.

maar ja, brandveiig zijn ze iig wel.

 

Op de beurs was er een verkoper van IGS die beweerde dat de kast niet in beslag word genomen als je ermee gepakt wordt. Dit had hij vernomen van een agent :D

ik hoop dat ze die zekerheid ff op papier hebben gezet voor de mensen die er een aanschaffen.

Je moet wel heel erg goed op de juridische hoogte zijn zo een bewering te doen.

 

maar ok, we weten allemaal waar we mee bezig zijn lijkt me.......

 

iig geval, alle beziters van de IGS kast, veel kweek plezier, let it grow, let it grow, let it grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@NLxxxMeisxxxNL

Ga er dan wel voor zitten als de lampen aan zijn , want dan krijg je nog een lekker kleurtje ook.

En in bikini, wie weet wat er dan nog gaat groeien, of dwaal ik dan weer te veel af.

gr ert Vrijgezel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
@NLxxxMeisxxxNL

Ga er dan wel voor zitten als de lampen aan zijn , want dan krijg je nog een lekker kleurtje ook.

En in bikini, wie weet wat er dan nog gaat groeien, of dwaal ik dan weer te veel af.

gr ert Vrijgezel :D

 

Foto required (na het bruinen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker snugger allemaal...

 

een kweekkast aanschaffen op afbetaling.

dat word dus geregistreerd bij het bkr.

 

ga je naar de bank, vraag je een lening aan, ff checken, BINGO, u heeft ook al een kweekkast op afbetaling ?

hhmmm,..... etc, etc, etc

 

he petfinder,

 

het maakt niet uit wat je met het geld doet hoor, er zal dus absoluut niet bij het bkr staan wat je met die € 3.000,00 ( wat mag zo'n kast kosten ) gedaan hebt. BKR= registreren, tis geen administratiekantoor.

 

mzzl :D

 

gr.

 

ray

 

oh ja, waarschijnlijk worden de kredieten bij deze bank / verstrekker ondergebracht.

 

www.comfortcard.nl

 

 

rente: meer dan 21% effectief per jaar!! suc6, ik spaar liever iets langer al bouw ik het liefst zelf :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
@NLxxxMeisxxxNL

Ga er dan wel voor zitten als de lampen aan zijn , want dan krijg je nog een lekker kleurtje ook.

En in bikini, wie weet wat er dan nog gaat groeien, of dwaal ik dan weer te veel af.

gr ert Vrijgezel <_<

 

in bikini ervoor gaan zitten, hahahaha

Kweenie of mijn babies er harder van gaan groeien.....

Planten kunnen ook last van stress hebben he..?? hihi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@NLxxxMeisxxxNL.

 

Ik zou zeggen zet er ff een foto in bikini op en je hebt gelijk een antwoord. <_< .

 

Oja dit is geen chatten .nl stom stom.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...