Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Henkwiet

Henk's Kweekje

Recommended Posts

Hallo

Ik ga binnenkort beginnen met een mooie kweek.

Het idee is dat ik mijn 3 zaadjes (die nu aan het ontkiemen zijn) daar moeders van te laten worden.

En daarvan stekjes ga trekken voor mijn kweek.

Ik heb 2 i-grow's senior (ouder model) staan met afzuiger en 14 coolwhite tl's 36 watt.

Waarvan ik 1 1 verdieping afhaal en de moeder kast van maak en de 2de gewoon groot laat en dan op 2 niveau's de stekjes ga laten groeien bloeien en lekker oogsten.

De foto's komen binnenkort van de ruimte/planten. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt leuk, benieuwd naar de foto's...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog wel even een vraag.

Wie heeft er een goed kweekschema als je ZONDER voeding kweekt ?

En zou het toch slim zijn om toch met voeding te kweken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wie heeft er een goed kweekschema als je ZONDER voeding kweekt ?

 

Een kweekschema heeft alles met voeding te maken. Wat voor schema had je in gedachten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Heb je vrouwelijk zaad dan? Anders klinkt 3 zaadjes wel heel minimaal. De kans is natuurlijk aanwezig dat er 2 of meer mannetjes tussen zitten. Voor een goede selectie is drie gegarandeerd vrouwelijke zaden nog aan de lage kant.

Ik snap niet zo goed hoe je zonder voeding wilt kweken. Zeker moeders staan zo lang op de zelfde grond dat bijmesten heel belangrijk is. Kan je uitleggen wat je plan is? Je ontkomt er niet aan om iets van voeding te gebruiken want growshop aarde is na een aantal weken wel uitgeput.

Klinkt wel als een plan met je kasten. Ben heel benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb nog wel even een vraag.

Wie heeft er een goed kweekschema als je ZONDER voeding kweekt ?

En zou het toch slim zijn om toch met voeding te kweken ?

je kunt beter wel voeding gebruiken,je plantjes hebben toch de nodige voedingstoffen nodig :whistling ,en een kweekschema zonder voeding bestaat niet,omdat het om de voeding gaat die in een kweekschema staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke denk dat ik dan maar wel met voeding moet gaan kweken.

En was vergeten te zeggen dat ik al 10 andere plantjes als moeder wil gaan gebruiken.

Als ik uit deze 3 top bublle's 2 mannetjes zijn.

Ik heb deze zaadjes uit een bak van vorig jaar waar ik 2 generatie's de beste planten ben gaan proberen te maken.

Door te kweken en dan van de beste plant stekjes te halen van die stekjes weer de beste plant stekjes te halen en zelfde met mannetjes en dan de beste zaadjes gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...