Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

Geruilla Kweek

Recommended Posts

jo mensen

 

ik heb gisteren een geruilla kweek gezet, ik heb zo een beetje 100 ontkiemde "echte"(geen een of andere kruising gewoon de pure :whistling) skunk zaden in de grond gelegd waarvan ik hoop dat een groot deel vrouwelijk is... maar ik kijk zo een beetje de site door en ik zie dat als je weinig licht geeft dat de plant in de bleoifase gaat... dus mijn grote vraag is gaan mijn planten in de bloei terwijl ze dat nog niet moeten!!!!????

of worden het lekkere grote bomen van een 2 a 3 meter :P

 

thnx...

 

Foto's volgen met een paar weken mits de ganzen en ander dierlijk gespuis de planten met rust laten hehe :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben bang dat de boel niet gaat lukken.

Je ben veel te vroeg en de grond is nog veel te koud.

En tot Mei kan er zo nu en dan nog een nachtvorstje komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb kleine gaten in de grond gemaakt en daar 2 tot 3 volle handen potgrond in gedaan en daar de zaden dan in..

 

wie kan mij hier iets meer over zeggen... en als er nou geen nachtvorst komt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee cannabusines,

 

wil je nou zeggen dat je ze buiten wilt gaan ontkiemen?? :whistling

lijkt me onmogelijk in maart.....

en je hebt een grote kans dat je 'snachts last krijgt vn vorst..

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee jung ik heb ze ontkiemt in de grond gezet gewoon thuis ontkiemt natuurlijk :whistling

 

maar neem ff de mogelijkheid op nachtvorst weg... ookal zal het hoogst waarschijnlijk wel komen.

dus stel zonder nachtvorst heb ik dan kans op slagen??

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hay, misschien heb je een kans, maar dan moet je wel als ze nachtvorst melden, een emmer opkop over de planten zetten snachts. Deze zorgt ervoor dat je planten niet bevriezen. Werkt niet natuurlijk als het echt hard gaat vriezen, maar bij een paar graadjes werkt het. Ps je kunt er als extra isolatie ook nog een beetje stro omheen pakken. succes,

Edited by mark1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

Als je ze binnen hebt ontkiemd en oplaten komen en als er van af nu geen nachtvorst meer komt dan worden het zeker bomen ,als er niks anders gebeurd.

Maarja dat zijn wel veel alsen , dus....

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb vandaag nog gekeken, ik had een paar zaden over en potgron over en deze heb ik zeg maar als poolshoogte hoop gemaakt. Dus ik kijk bij dit gat hoe de zaden het doen, zodat ik ene beetje kan aflijden hoe de rest het doet, en ik zag weinig tot geen vordering, maar dat zal wel aan de temperatuur liggen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

oppassen voor konijnen,die eten graag kleine wietplantjes...... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd zag al weer wat keutels liggen denk dat ik maar wat gaas moet mee brengen volgende keer want de ganzen waren er ook weer aan het grazen..Grrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan kan je er inderdaad beter gaas om heen zetten.wel het gaas een beetje ingraven anders kruipen ze er onder door :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf 10 afghaans Ondkiemd en daarvan 5 buiten gezet! tot nu toe d0en ze het goed,

ze groeien wel maar langsaam! ze zijn nu z0oEen 10cm.. :D

ze staan er 1week eN heb nog geen problemen meE gehad! :D

 

HEb een fles cola er over gezet van wegen het weer/insecten! (ik heb natuurlijk wel 2 gaatJes in gemaakt om te luchten)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...