Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The Seeker

Nieuwe Kweekje, 4 Stuks Nothern Light!

Recommended Posts

Hallo,

 

Misschien dat sommigen van jullie me nog kennen van wietforum.nl? Ben even een tijdje non-actief geweest met het kweken maar heb onlangs besloten om toch weer eens een kweekje te doen. Ik had 3x swazi skunk en het beviel me zeker.

 

Hier wat meer info daarover:

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=12963&hl=swazi

 

Hok Info:

 

-400 watt philips son t pia plus

-270 M3 outtake

-Extra fan voor intake waar ik veel gaten achter heb geboord waardoor die flink wat lucht kan aanzuigen. Natuurlijk ook lichtdicht gemaakt.

-Als medium gewoon super biomix met perlite

-Als voeding canna flores en canna pk13/14

 

Budget 150 euro :

 

Geen luchbevochtiger, maar natte handdoeken.

Geen normale intake maar gaten geboord waardoor lucht word aangezogen door de outtake.

Geen Ph/Ec Meters

Eigenlijk nix wat teveel geld kost

 

Ik had dus hiervoor 3x citral gehaald maar dat werd 3x nix. Bleek een soort te zijn die nogal moeilijk was om indoor te kweken. Heb dus nu een soort gehaald die wat makkelijker is om te kweken (Nothern light). Hoop dus dat deze beter aanslaat zoals die skunkjes die ik eerder had. Tot nu toe ziet het er goed uit allemaal. Weer wat aanpassingen gemaakt aan de hok zelf om de lv wat hoger te krijgen en het ziet ernaar uit dat dat gelukt is :whistling

 

Elk zaadje heb ik in een 2,2 liter potje geplant en heb ze 1 week 18/6 gegeven. Ik schakel morgen over naar 12/12. Wat meer groei als wat ik gewend ben, eens kijken of het veel uitmaakt.

 

Foto's:

 

Week 1 nadat de eerste stengeltjes uitkwamen

 

 

PIC_0003.jpg

 

PIC_0004.jpg

 

PIC_0005.jpg

 

Het ziet er tot nu toe goed uit. Zie nu al verschil als ik ze vergelijk met m'n vorige kweek (citral). We zullen eens zien of het wat word :whistling

 

Gr, S33ker

Edited by The Seeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee Seeker,

 

zien der goed uit hoor.. :whistling

alleen ik zou iig een pH meter kopen als ik jou was. met mn vorige kweek had ik ook geen pH meter en die kweek ging niet al te best.. :whistling

maar voor de rest eigelijk niks op te merken.. zien der heel mooi uit :P

 

suc6 seeker!! :P

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwa, ik weet het niet. Ik heb het in de growshop nog een keer gevraagd en ze zeiden me dat als je kweekt met aarde het niet echt nodig is. M'n eerste kweek is ook zeer goed gegaan. Probeer de ph gewoon zo laag mogelijk te houden door weinig voeding te geven. Geef ook NOOIT kraanwater. Verzamel regenwater in de hoop dat de planten het zo beter doen. :whistling

 

Ik zal zien hoe het gaat. Tot nu toe ziet het er goed uit. Ik geef deze keer VEEEEL minder water. Ik geef nu elke 3-4 dagen wat water in tegenstelling tot de vorige keer. Toen gaf ik wel elke dag water en zag al gauw dat de bladeren donkergroen werden en begonnen te krullen. Tot nu toe is dit nog niet gebeurd. Ik steek nu gewoon m'n vinger de grond in en als ik ook maar iets vochtigs voel dan geef ik ze nix.

Fingers crossed! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Werd weer even tijd :tu

 

Het kon beter maar kan niet klagen. Ik verkoop het niet dus is MEER dan genoeg voor mij. Wat zeker is is dat ze lekker zullen smaken. Zijn de sterkste planten die ik tot nu toe heb gehad. De thc level zal flink wat hoger liggen als bij mijn swazi skunkjes. Kan niet w88 om ze te proberen :rofl

 

PIC_0084.jpg

 

PIC_0085.jpg

 

PIC_0089.jpg

 

PIC_0086.jpg

 

Gr, The Seeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er heel goed uit! rook al een jaar niet meer maar als ik dit zie :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow.........zie ik alweer van de mega knotsen. :rofl

Ziet er heel goed uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep zien er wel lekker uit ja. Alleen wat jammer dat ik ze te vroeg moet oogsten. Ga ze over 5 dagen oogsten ivm tijdgebrek. Ik moet naar het buitenland toe en kan dan helaas m'n plantjes niet laten staan. Het zal dan wel wat minder worden maar de smaak blijft denk ik wel in orde :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

damm dylan je doet je naam geen eer aan !! :tu

weed is maar weed :smoke dat blijf je niet zeggen hoor ,

bha k huiver ervan alsk het nog maar hoor :P ;)

 

tis gelijk wijn zullen we maar effe stellen , ( al zenk nu ook geen wijnkenner :rofl )

je hebt bucht van den aldi, ja ne lieter verf is nog beter en..... betere wijn :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg niet weed is maar weed, ik zeg wiet is wiet, daar bedoel ik mee te zeggen dat weinig wiet toch nog wiet is, oftewel, smoke zo veel weed als mogelijk :tu :rofl btw, die laatste piccies zijn echt geweldig, kheb ze nu als msn avatar :specool:P

Edited by JimmyDylan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...