Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SativaBelieva

Super Sativas

Recommended Posts

een van de smakelijkste wietjes ooit, met een nooit eerder verkregen high!

 

med_gallery_9859_4648_1351424.jpg

 

med_gallery_9859_4648_2134778.jpg

 

 

Arcata Trainwreck van SativaBelieva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier mijn south india x skunk

 

foto is van enkele weken geleden, plant wordt morgen geknipt :P :P

 

PICT0372-1.jpg

 

Om te voorkomen dat foto’s in de toekomst niet meer zichtbaar zijn, verzoeken we je om je foto’s in je Wietforum Album te plaatsen !

en stel jezelf even voor in de "Wie is Wie" sectie van het forum

Edited by BigButtBram

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hier een pure Mexican (Oaxacan), geschikt voor buiten, zeer resistent tegen schimmel, foto is van half sept. dit jaar. ;)

 

gallery_16467_4905_673808.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zoek nieuwe soortjes voor mezelf

 

gerookt

 

Amnesia

Super Silver

Lavandel

Mexican

g-13

g-5

Durban

 

welke moet ik echt hebbe gerookt ? behalve die boven staan

 

ty haze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Echte soortjes

 

_ Purple Peace (Nepal x Viking)

 

- Nepale Jam (Nepal x Jamaica '85) (Aceseeds) of andere van Aceseeds :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

iemand al eens hawaiian snow geproeft?

en een amnesiajoint kan er altijd in

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier een pure Mexican (Oaxacan), geschikt voor buiten, zeer resistent tegen schimmel, foto is van half sept. dit jaar. :verrygood

 

prachtige foto!

 

hoe kwam je aan dat zaad als ik vragen mag?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Leuk om te zien dat deze draad nog leeft... en die Oaxacan is werkelijk prachtig...

 

Goed soortje ook voor buiten!!!

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben al langer meer geinteresseerd in sativa's dan indica's, ik vind indica's mooie planten, maar ik heb liever een lange elegante sativa dame die tot een mooie 3,5 meter rijkt met daaraan omgekeerde trossen met toppen, compact ? In je longen is het ook gas...

 

Ik weet niet precies wat het is waar ik naar op zoek ben, maar ik zoek iets lekkers. Ondertussen heb ik al redelijk wat soortjes geproefd en inmiddels een redelijke lineup verzameld om te gaan afbloeien. Ik heb nog steeds de orignele landras zaden uit Nepal liggen, deze wil ik zeker nog afbloeien, maar ik vraag me af of dat buiten gaat lukken, deze planten zullen de kou vast beter gewend zijn, maar toch... Helaas is mijn tijd niet toereikend om alle info hier over te lezen, dat vind ik spijtig...

 

Ik heb een mooi stukje grond waar ik een stuk of 10 van die Nepalezen toch zeker neer zou moeten kunnen zetten... Mijn idee in eerste instantie was om één man te laten staan en ze lekker te laten verzaden, om me daarna een paar dagen goed in te spannen om een mooie plak traditionele Nepaleze hasj te maken...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ik ben al langer meer geinteresseerd in sativa's dan indica's, ik vind indica's mooie planten, maar ik heb liever een lange elegante sativa dame die tot een mooie 3,5 meter rijkt met daaraan omgekeerde trossen met toppen, compact ? In je longen is het ook gas...

 

Ik weet niet precies wat het is waar ik naar op zoek ben, maar ik zoek iets lekkers. Ondertussen heb ik al redelijk wat soortjes geproefd en inmiddels een redelijke lineup verzameld om te gaan afbloeien. Ik heb nog steeds de orignele landras zaden uit Nepal liggen, deze wil ik zeker nog afbloeien, maar ik vraag me af of dat buiten gaat lukken, deze planten zullen de kou vast beter gewend zijn, maar toch... Helaas is mijn tijd niet toereikend om alle info hier over te lezen, dat vind ik spijtig...

 

Tot uiterlijk eind october zou je ze nog buiten kunnen laten staan.In November wordt het al een heel stuk moeilijker vanwege lagere temperaturen (<10C) 's nachts.

Uit welk gedeelte van Nepal komen die zaden Kees ??????

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Elmanito,

 

Eind oktober, hmm. Ik weet niet precies uit welke streek ze komen... Ze komen van een ander forumlid. Ik kan wel navragen waar ze precies vandaan komen.

 

Ze zouden sowiso in de volle grond komen, voor het stabielere bodemklimaat.

 

Hier is een foto van de zaadjes...

gallery_9137_4028_142852.jpg

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn zaden uit Midden Nepal. Zie mijn topic hierover.

 

Zelf helaas nog niet de kans gehad om ze te ontkiemen, moet aankomend buitenseizoen toch maar eens een gokje wagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Voor deze planten moet je toch rekenen dat de oogst zal liggen tussen eind oktober en midden november, afhankelijk natuurlijk ook of ze uit de bergen komen van het laagland.

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Het zijn zaden uit Midden Nepal. Zie mijn topic hierover.

 

Zelf helaas nog niet de kans gehad om ze te ontkiemen, moet aankomend buitenseizoen toch maar eens een gokje wagen.

 

Hier een beschrijving van de soort uit midden Nepal.Weet wat je te wachten staat!!!!

 

I saw plants being grown for ganja around Pokhara that looked very similar to that - I have a pic of one somewhere that was at least 4m high and was still in early flower in Dec --- it would have been ready by about midFeb I reckon and the owner of the particular monster said they planned to use it for Shiva Ratri (Shiva Night) which is in March

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buble gaf me een toppie... wit en ruikt naar snoepjes... Ice... s1... 11 weken sativa pheno... bio grow...

 

gallery_6144_2861_376388.jpg

 

gallery_6144_2861_208239.jpg

 

Ik heb 1x Ice gekweekt... van stekkie... en vond het de lekkerste witte soort... Buble heeft zijn eigen zaadselectie gedaan en deze 11 weken sativa pheno is een winnaar... veel beter dan die commerciele 9 weken stek van destijds... hij heeft er vrouwelijk zaad van gemaakt... ik weet niet of ik nu de moeder of de s1 gerookt heb... maar ik ben kneiter... high en stoned...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...