Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SativaBelieva

Super Sativas

Recommended Posts

Kusage, OG Kush X S.A.G.E

 

Zeer complexe high, zwaar op je smaakpupillen, heel langdurig effect...

 

dscf02519ex.jpg

 

 

Strawberry Cough, elite kloon

 

Erg uplifting high, zeer frisse smaak, goed overdag te roken of bij lange nachten...

 

dscf02452db.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey die sativa believa :whistling

Bij de aanblik van die heerlijke fruitige budjes loopt het water me in de mond..........ff snel 1 rollen hoor.

 

Ik heb de eer mogen ondervinden om de kush age van je te proberen(in pure vorm nog wel :D )

Een zachte smaak maar toch heavy,een heerlijke high,maar niet TE........ :whistling

 

Die strawberry heb ik nog nooit geprobeerd,maar hou me aanbevolen hoor :P

 

Geweldig dat je je soortjes ervaring met ons wilt delen :P

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie!!! Ja op jouw uitnodiging ben ik hier eens langsgefietst... enne ik heb al wat KS en SC voor je klaar liggen... ruilen voor potjes schimmels en bacterieen? Laat maar weten wanneer je tijd hebt, dan kunnen we weer eens wat afspreken...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ooooohhhhhh, wat een feestje zeg. Heb vorig weekend Amnesia gerookt, heerlijke up high. Wel een joint van gedraaid, omdat het nogal zwaar leek. John Doe deed 'm puur en was dus ook op een andere planeet dan ik.

Gisteravond Super Haze x G13 (in de waterpijp) en dat was me toch bijzonder..... Allereerst de geur: licht fruitig en kruidig. En de smaak: zacht, bijna tegen het neutrale aan, zeker voor een puur smaakje. De high was up en goed te sturen. Lekker doen wat je wil en nergens in blijven hangen. Errug prettug :whistling

Mjaaa ik ben wel van de Haze geloof ik, perfecte high. Zo kan ik mijn dagjes wel beleven hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jamm, Jamm zelf voor een (bijna) niet blower ziet dat er zeer smakelijk uit Sativa :P

 

Tof dat je er weer bent man :whistling :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey die sativa believa :whistling

Bij de aanblik van die heerlijke fruitige budjes loopt het water me in de mond..........ff snel 1 rollen hoor.

 

Ik heb de eer mogen ondervinden om de kush age van je te proberen(in pure vorm nog wel :D )

Een zachte smaak maar toch heavy,een heerlijke high,maar niet TE........ :whistling

 

Die strawberry heb ik nog nooit geprobeerd,maar hou me aanbevolen hoor :D

 

Geweldig dat je je soortjes ervaring met ons wilt delen :P

 

greetz sannie

 

Idd die kushage is lekker (zoet) valt ook niet over te twisten haha

 

@SB

 

Goeie scherpe fotos man !!

 

Laat ze je smaken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb vandaag ook een super sativa gerookt, nml pro haze. extreem zwaar spul. je zit echt tussen de wolkjes na een paar hijsen.

 

mooie fotos, kushage is top.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasten... speciaal voor die fotos had ik ff een fatsoenlijke camera geleend... uit jullie reacties blijkt waardering... als jullie nog wat sativa bud shots posten blijft 't draadje leven...

 

G13xHaze heb ik een paar keer bij Katsu gehaald... een van de beste sativas... nog iets lekkerder dan Amnesia... beide kunnen zich meten met mijn Kushage... maar vanuit growers oogpunt is die Strawberry Cough de top... zo'n heldere high in 9 weken... zo'n opbrengst potentieel... en zoveel kristallen dat je niet meer weet wat bloemen en wat bladeren zijn...

 

ProHaze ken ik niet... past die in het rijtje Amnesia en Super Silver Haze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan post ik hier mijn sativa ook maar ff :whistling

 

Mijn sativa is een jack herrer welke zon 12.5 week nodig heeft om af te bloeien.

 

Foto=GYJCCIC4.jpg

Foto=H8XTOTOO.jpg

Deze jack is een rokertje welke geen aanslag maakt op de keel,maar toch een zware smaak heeft.

Een wietje welke over het algemeen niet gewaardeerd wordt door vrouwen,wegens de overweldigende smaak.

Deze jack geeft je een goeie uphigh welke de gehele dag genuttigd kan worden :whistling

 

Kom maar op met al die fotos van sativas :P

 

greetz sannie

Edited by sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou iemand me kunnen vertellen wat voor soort camera je nodig hebt om deze fotos te kunnen maken? Ik heb n standaard 5mpixel camera maar krijg onmogelijk dit soort afbeeldingen vereeuwigd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sannie: Wack!!! Als je met die knuppel tegen het hoofd geslagen wordt... wat een superb cola!!! Ik krijg zin in jouw Jack Herer!

 

@Hardcore4life: ik heb een 3 Mpixel camera gebruikt... met 6x optical zoom... en macro functie (wordt vaak aangegeven met een bloemetje in het menuscherm)... zo kun je met de lens dichter dan 10cm bij het object fotograferen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pro haze had de eerste prijs op een of andere cup.

naar stawberry cough ben ik zeer benieuwd, al veel over gehoord.

g13 * haze is ook heel lekker, maar die is een beetje zoals de amnesia heel druk in je hoofd. als je begrijpt wat ik bedoel... .

hier staat er nu nog sour turbo, blue haze en g13 haze * haze heaven, nycd. hopenlijk zitten er goede genen tussen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yummie... zeker hazy... lange dunne bladvingers... en als je wat langer tuurt lijken de kristallen wel blaauw paars wit...

 

en home breeders kunnen voor mooie verassingen zorgen...

 

phoenix de stad of de vuurvogel?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie pics allemaal hoor! :D

 

Ik heb ook nog even van je pure Kushage mogen genieten Sativabelieva. Die was echt lekker! De oude Jack van Sannie trouwens ook, de nieuwe generatie moet ik nog proeven ghehehe... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
phoenix de stad of de vuurvogel?...

 

kdenk de vuurvogel, verhaal wat in de thread stond waar die zaden werden aangeboden was dat er bij 1 of andere breeder die een ruimte had met nevilles haze x nevilles haze en nevilles haze x super silver haze een inval was geweest waarbij de planten waren meegenomen maar d'r nog volop veel zaad op de grond was blijven liggen liggen wat dus niet meer verkoopbaar was omdat niet duidelijk was welke zaden nou van welke plant kwamen... dat kon je dus gratis krijgen door die gast ff een pm te sturen, mooi meegenomen lijkt me, bewijst maar weer eens dat goede genetica niet altijd veel geld hoeven te kosten

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdenk de vuurvogel, verhaal wat in de thread stond waar die zaden werden aangeboden was dat er bij 1 of andere breeder die een ruimte had met nevilles haze x nevilles haze en nevilles haze x super silver haze een inval was geweest waarbij de planten waren meegenomen maar d'r nog volop veel zaad op de grond was blijven liggen liggen wat dus niet meer verkoopbaar was omdat niet duidelijk was welke zaden nou van welke plant kwamen... dat kon je dus gratis krijgen door die gast ff een pm te sturen, mooi meegenomen lijkt me, bewijst maar weer eens dat goede genetica niet altijd veel geld hoeven te kosten

 

je moet gewoon wat geluk hebben dat er een lekkere tussen zit, maakt uit hoeveel ze kosten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Sativa ..

 

Ik heb je topic helemaal gemist ik moet erg wennen aan die fotoalbums ..

 

Hoe dan ook, zijn wij allemaal blij dat jij de moeite hebt genomen om die cam te lenen.

Het resultaat komt meteen van 2 zijdes ... prachtige fotos en een fijn album om door heen te browsen, met veel positieve reacties en daar doe je het ook voor toch ? (een verslagje maken bedoel ik)

 

 

Ik ben wel duizelig van de naampjes, ik meen het oprecht !!

 

Ernstig mooie budjes ... als jullie nu niet alles op roken kunnen we op de meeting ook is proeven.

Als jullie al willen komen natuurlijk.

 

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Afghani... welke meeting... waar en wanneer? 420 van ICmag?

 

Moaner... ik heb zelf geen fatsoenlijke camera en ff ook geen eigen internetaansluiting meer... dat maakt het lastig echt goede verslagen neer te zetten... maar als ik wat leuks te vertellen heb, of toch iets moois te laten zien heb, dan post ik het graag...

 

Mijn laatste grow reports:

 

Kushage

http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=19599

 

Strawberry Cough

http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=19600

 

Over SC zijn de laatste maanden heel wat verslagen verschenen op www.icmag.com... grappig om te zien hoe deze elite stek zich over de hele wereld verspreid...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Afghani... welke meeting... waar en wanneer? 420 van ICmag?

 

Moaner... ik heb zelf geen fatsoenlijke camera en ff ook geen eigen internetaansluiting meer... dat maakt het lastig echt goede verslagen neer te zetten... maar als ik wat leuks te vertellen heb, of toch iets moois te laten zien heb, dan post ik het graag...

 

Mijn laatste grow reports:

 

Kushage

http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=19599

 

Strawberry Cough

http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=19600

 

Over SC zijn de laatste maanden heel wat verslagen verschenen op www.icmag.com... grappig om te zien hoe deze elite stek zich over de hele wereld verspreid...

 

juist ja, ik had deze topics al eens gezien op icmag.

kushage is echt heerlijk!

maar ik hoor de laatste tijd ni echt veel goeds meer over thseeds. dit dan van mensen die hun zaad kopen. ik heb er zelf ook wel wat klachten over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey moaner, als je klachten heb over TH Seeds, stap dan ff de winkel binnen... Hempworks... de breeder is blij met feedback... en ze zijn wel op growers gericht...

 

In het algemeen, zaden blijven levende waar... het is moeilijk om hier garanties over te verlenen... waar ligt het aan als zaden bijvoorbeeld niet ontkiemen... de meeste goede zaadbedrijven doen eigen kiemtesten om van een goede slagingskans verzekerd te zijn... maar wat als de klant de zaadjes verzuipt of uitdroogd?... of in verkeerd medium plant?... of wat bij niet optimale opslag en transport, enz.?... er zijn zoveel factoren die meespelen...

 

Als je met pech meer mannetjes dan vrouwtjes in een zakje vind, zou je altijd kunnen proberen een nieuw zakje te krijgen... gewoon vragen, misschien word je gehoord...

 

Verder is de ene soort is stabieler dan de andere... en als je een favoriet wietje zelf uit zaad wilt telen, verwacht je dat die hetzelfde smaakt als die cup winnaar of die lekkere wiet uit de coffeeshop... maar als je niet de juiste pheno in een zakje vind, worden je verwachtingen niet waargemaakt...

 

Dus voor je zaad koopt, let niet alleen op de smaak maar ook op de stabiliteit van de soort... wat zijn de vader en moeder... wat zijn growers ervaringen en wat zegt de veredelaar of verkoper?...

 

In het geval van TH Seeds zou ik bijvoorbeeld S.A.G.E. adviseren als lekkere potente sativa met hoge opbrengsten... uit een zakje moet je minimaal een supermoeder kunnen selecteren... echter, wil je een Sage 'n Sour pheno die erg lijkt op Sour Diesel qua smaak en high en de opbrengst van S.A.G.E. geeft, zou je wellicht beter 3 zakjes tegelijk kunnen laten ontkiemen om je supermoeder te vinden...

 

Ongeacht welk zadenbedrijf, het vinden van de ultieme moeder blijft een kwestie van geluk... je kunt hoogstens je opzet aanpassen aan je verwachtingen... hoe meer zaden, des te meer kansen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...