Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cypress Hill

Afghan, Afghani, Afhganxmaroc?!!?!

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Ik wil deze zomer afghaanplantjes buiten gaan zetten. Ik heb dus op internet gezocht naar de juiste zaden. Ik heb zo veel verschillende soorten gevonden dat ik helemaal de weg kwijt ben. De ene is geschikt voor buiten en binnen, de andere voor alleen binnen of alleen buiten. Ik snap er geen reet meer van. :whistling

Wie kan mij verduidelijking geven of links naar sites waar de soort op staat die ik zoek. Ik zoek dus een echte afghaan die niet schimmelgevoelig is en die goed in het Nederlandse klimaat gekweekt kan worden.

 

Mzzls :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Cypress Hill,

 

 

Echte Afghany ? Das een goede vraag ... maar dat geldt toch voor ieder ras ..

 

Probeer maar is een raszuivere Northern Light te vinden ... NL 1 t/m 10 zijn er al op de markt ..

 

De Afghany die ik heb zal misschien wel anders zijn dan de Afghany van de Sensi Seeds of die van Nirvana Seeds.

Wat mij betreft een spijtige zaak, wat er zou eigenlijk maar 1 soort Afghany mogen zijn.

 

Ik heb het moedertje weggehaald bij een GS, dus niet zelf uit zaad op getrokken.

 

Ze zijn er wel wees niet ongerust, wat betreft de schimmels, dat heeft toch iedere buitenplant ? Een risico van schimmel ivm met het weer ?

 

 

Pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje voor je reply. Ik weet heel goed dat bijna iedere buitenplant last heeft van schimmel, daarom wil ik ook een schimmelbestendig soortje. Ik heb vorig jaar heel erge problemen gehad met schimmel, maar toen had ik ook NLX, dus het was m'n eigen schuld. :whistling Ik denk dat ik maar Hollands Hope van Growi ga kopen (toch nog een beetje afghaan-genen erin) en dan ook maar de Afghaan. Ik zie wel wat het wordt. En er zou idd maar 1 echte afghaan moeten zijn, maarja dat is nou eenmaal onmogelijk met zo veel seedbanks.

 

Mzzls :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Afghaantjes die ik vorig jaar heb gekocht waren ook geschikt voor buiten, ik heb ze daarna binnen geprobeerd en ben sindsdien verslaafd. Ik heb helaas geen buiten opties .... wat ik wel heeeellll graaag zou willen.

 

 

 

 

 

Pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guerilla kweekje eruit! :whistling Tis een optie maar dat is niet zo bevredigend als planten in je tuin. En voor een guerilla moet je ook maar de mogelijkheid hebben.

Ik heb precies het tegenovergestelde, ik kan niet binnen kweken. Maar als ik zou kunnen kiezen tussen binnen en buiten zou ik toch binnen gaan kweken, daar komt wat meer kennis aan te pas. Succes verder met je afghaantjes.

 

Mzzls

Share this post


Link to post
Share on other sites

guerilla? :whistling

 

Hahaha... Ene wat is dat :whistling ik lees het wel!

 

Heb namelijk al afghaans zaadjes 10stuks die allemaal uit zijn gekomen! (Ondkiemd dus)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp je niet helemaal :whistling zal wel aan mij liggen ik heb net een paffie gerookt. Wil je nou weten wat een guerilla kweek is of iets anders?

 

Mzzls :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...