Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bojangle

Einde Van 6 X Pp

Recommended Posts

hey growers,, :whistling

 

hier me kleine verslag van 6 pp-tjes

 

had 6 pptjes in 25 liter potten met all-mix

ze hebben 3 weken voorgegroeid onder 1 600watt

en na 3 weken hebben ze 9 weken in de bloei gestaan onder 2 x 600 watt

licht uit 20 graden, licht aan 30 graden

 

 

 

 

 

 

ik heb de hele lijn van canna gebruikt behalve de topshoters.

na de kweek heb ik 450 gram droog overgehouden.

en dat komt door een aantal fouten

 

1 als stek hebben ze veel te veel water gekregen!! foutje

2 de afstand van de lampen was te groot,in de kast van igrow zitten de lampen vast.

3 ik had last van trips en daar heb ik erg laat iets aan gedaan.

en dit alles moet wel een lichte zo niet zware impact hebben gehad

ik had gehoopt op een opbrengst van 700 gram voor een eerste keer maar dit moet de 2de keer wel lukken ,,,

 

 

 

 

 

ik heb weer veel geleerd en nu moet het de volgende keer een stuk beter gaan :whistling

 

 

 

 

FOTOMijn Website

Mijn Website

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Zo te horen heb je deze ronde genoeg geleerd. Ik vind het een prima opbrengst voor de eerste keer. Vind 700gr nogal aan de hoge kant. Dat is dus meer dan een gram de watt. Dat halen alleen topkwekers volgens mij. Beetje optimistisch dus :whistling Ik denk dat je tevreden kan zijn, bovendien veel ervaring opgedaan.

Keep growing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bojangle,

 

Dat zijn inderdaad opbrengsten waar ieder naar toe werkt en van droomt .. ik ook.

Bovendien is het veel belangrijker dat je een 5 zo niet een 6 de rondje draait, laat de gemiddelden van anderen dan maar voorbij gaan.

Mijn ervaring is dat het 5de rondje het belangrijkste is, veel kwekers liggen 2 weken stil tussen de oogst en de nieuwe klonen.

Ik heb dit rondje op de dag dat de rijpe planten eruit gingen meteen een aantal van die Afghaan struiken erin gezet.

Het mazzeltje is met je eigen klonen dat je ze ook een beetje kan uitselecteren en een beetje voorgroeit.

Dus op die dag meteen in de bloei en dat beloofd mij een 6 de rondje als ik de kalender strak aan hou. Met Afghaan is het ook nog is zo dat ze tot de kort bloeiers behoren. Dat is dus 2 x sneller dan de gemiddelde poker, die moet eerst zijn wiet drogen en verkopen dan zijn klonen ophalen, die planten en dan wachten tot ze aanslaan dat neemt al met al 3 weken in beslag ... en dat x 4 = extra oogst .. heel veel kwekers scheppen graag op over hun opbrengsten maar echt effiecient zijn ze niet.

 

Ik vind dat jij een prima resultaat hebt neergezet. Het heeft je tenminste nog wiet opgebracht, veel kwekers verpesten het toch nog de eerste keer.

 

Jij hebt al gedroogd maar nog niet gevuld en dat kost je kostbare tijd en je hebt er maar 52 van in een jaar.

 

Succes met je volgende rondje !!

 

 

Pekolow

Edited by pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo te horen heb je deze ronde genoeg geleerd. Ik vind het een prima opbrengst voor de eerste keer. Vind 700gr nogal aan de hoge kant. Dat is dus meer dan een gram de watt. Dat halen alleen topkwekers volgens mij. Beetje optimistisch dus :P Ik denk dat je tevreden kan zijn, bovendien veel ervaring opgedaan.

Keep growing

 

hoi miss

mijn voor groei was onder 1x600 watt

maar de rest van het kweekje was wel onder 2 x 600watt.. :P

haha meer dan een gram per watt daar kan ik alleen nog over dromen :whistling

 

maar het komt wel goed hoor :whistling

greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee bojangle.

Ja eerste x is ff uitproberen . Maarja is toch wel netjes, je heb wel de kosten er uit.

In de laatse topic waar je reageerde had je het over de filters dat ze miss vol zaten. dat is onmogelijk, want dat ding had geen ronde gedraaid.

 

Op naar de 800gr

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hee bojangle.

Ja eerste x is ff uitproberen . Maarja is toch wel netjes, je heb wel de kosten er uit.

In de laatse topic waar je reageerde had je het over de filters dat ze miss vol zaten. dat is onmogelijk, want dat ding had geen ronde gedraaid.

 

Op naar de 800gr

gr ert

 

 

hey ert,

die 800 gaat er de volgende ronde wel aankomen :whistling mischien

en ik denk niet dat het aan de filters ligt maar aan de afzuiging die gewoonweg te weinig afzuigt.

ik ga er nu een softbox van 1000 m3 op aansluiten die van boven afzuigt

en die filters en afzuiger van de kast zelf haal ik er uit.

het gaat helemaal goed komen :whistling

 

jij bent ook lekker bezig he lees ik in je topic.

top man.ziet er verdomd goed uit.

ik volg je op de voet ouwe :P

greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...