Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
coolradijsje

Trip Report Mescaline

Recommended Posts

OK. Hier gaat ie dan :D

 

Ik had een cactus van 450 gram gekocht op internet.

De Peruvian Torch. ie was zo'n 25 cm lang en 4,5 a 5 cm dik.

 

Ik had om 12 uur een halve tas (soeptas) waarvan ik eerst iets meer dan de helft heb van gedronken.

Het smaakte heel bitter en natuurlijk niet lekker maar het viel beter mee dan ik me had voorgesteld.

10 minuten nadien werd ik kotsmisselijk maar ik moest niet overgeven. 1 uur later voelde ik nog niet het gewenste effect en besloot ik maar om de rest uit te drinken. Dat restje smaakte walgelijk omdat ik nog altijd misselijk was. Ik Dacht ja nu komt het overgeven waarschijnlijk, maar nog geen 2 minuten nadien was alle misselijkheid weg. Ik heb me toen in de zetel geploft met wat van die spacy muziek.

Pas een uur later had ik van die lichte hallucinaties met mijn ogen toe. Allemaal prachtige superfelle kleuren, vooral blauw en knal roze En voor de rest voelde ik me wat lichtjes in mijn hoofd, er was een soorte lichte druk in mijn hoofd die zeker niet storend was.

Na nog een uurtje in de zetel te genieten besloot ik eens om naar buiten te gaan. Het was immers prachtig weer, geen wolkje te bespeuren in de lucht.

Ik kwam nog maar buiten en voelde al direct dat dat een goed idee was.

Het aanwezig zijn in de natuur maakte me gelukkig en daarom besloot ik om naar een parkje te gaan waar er zo van die leuke paadjes zijn met prachtige oude bomen en een vijver met eendjes is.

Onderweg viel me op dat het effect, niet de hallucinaties maar meer het triptgevoel echt wel serieus sterker begon te worden. Ik voelde me zo licht en niet normaal gelukzalig. Al de mensen die me aankeken deden me niets. Ik was zo relaxt dat er me niets meer kon deren. Ik moest zelfs een gevaarlijke baan oversteken maar dat vond ik totaal niet erg. Haalde ik het park goed, werd ik omver geslingerd door een auto ook goed.

Zo'n gevoel had ik. Het was in die zin nog verdovender dan alcohol maar dan met dat grote verschil dat ik me super high voelde en dus ook alles veel bewuster meemaakte. Ik was op dat moment het met mezelf eens dat een mens niet higher kan worden dan dit.

 

Eenmaal aangekomen in het park begonnen gewoon de tranen los te barsten van geluk.

Wat was dit alles toch zo wonderlijk mooi. Ook het feit dat ik besta en dat ik dit alles mocht meemaken gaf me zo'n onbeschrijfelijk mystiek gevoel.

 

Wat leken die bomen toch zo immens groot en sprookjesachtig :whistling

Ik keek de ogen uit mijn kop naar alles om me heen terwijl ik zo intens genoot van het geluid op de achtergrond van de eendjes en de spelende kinderen. Het viel me enorm op dat ik dit lawaai van verschillende geluidjes door elkaar helemaal anders ervaar dan anders. je kon ieder geluidje als het ware appart horen zonder ze door elkaar te horen terwijl ze toch terzelfdertijd afspeelden. Hierdoor beleefde ik het horen als veel aangenamer en vooral zo ongelooflijk rustiger dan geluiden die anders door elkaar gaan. :P (hoop dat jullie verstaan wat ik ergens wil zeggen want het is niet simpel om die ervaring goed te verwoorden :P )

 

Als afluiter besloot ik om nog eens naar de vijver met de eendjes te gaan. Ik zette me neer op een bank waarna ik een paar seconden later een verlamd gevoel kreeg in mijn benen terwijl er een zalig tripgevoel door mijn hele lichaam rilde. Dat was 5 seconden kicken. Ik voelde me ook tijdens dat moment één met ALLES. en dit allemaal 5 seconden lang.

 

Na dit avontuur ben ik terug gekeert naar huis met een big smile op mijn gezicht.

Daarna nog wat zitten zeveren en gelachen met een maat. Ook lachen is zo vet absurd.

Rond 20 uur was de heerlijke high waarvan ik al die tijd genoten had veranderd in een lichte hoofdpijn achteraan mijn hoofd. (tussen nek en hoofd een licht drukkend gevoel)

Ik Heb juist hetzelfde met paddo's. Na 6 uur trippen is het welletjes geweest voor mij en lijkt het wel ofdat mijn hersenen het niet meer aankunnen. Een onaangenaam gevoel alsof ze verhit zijn.

Ik weet niet of dit eigenlijk normaal is? en of anderen dit hier ook een beetje herkennen?

Dit gevoel heeft nog tot 4 uur 's morgens geduurt, ook kon ik al die tijd de slaap niet vatten.

 

Hoe dan ook, mescaline kan ik jullie allemaal aanraden. Moest ik mescaline met iets anders moeten vergelijken dan zou ik natuurlijk paddo's zeggen omdat ik anders niet zou weten met wat anders maar het is eigenlijk iets totaal anders en beter stuurbaar dan paddo's want ik vind paddo's veel agressiever...

Ook het visuele had ik wel sterker verwacht dan met paddo's.

Ik zag overal terug menselijke gezichten op de muren of op de grond maar ze kwamen niet zo duidelijk uit als met paddo's. (waarschijnlijk omdat ik niet die grote hoeveelheid mescaline binnenhad)

Wel was alles om me heen heel veel mooier en dat had ik dan juist net niet met paddo's.

Hoe dan ook, ik had zeker meer dan genoeg in mijn lijf want zo gedrogeerd als gisteren ben ik nog nooit van mijn leven geweest. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verhaaltje man! Ben blij dat je een leuke reis hebt gehad. Geen last van de houdbaarheid gehad?

 

vrede,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee geen last van gehad.

Maar ik had mijn drankje dan ook nog eens 2 uur laten koken.

voedsel wordt slecht door de toename van slechte bacteriën weet je wel...

 

Ik zag ergens in een topic dat je regelmatig dmt drankjes drinkt.

Is dit ook de moeite waard? en hoe maak je dit? want je hebt toch zo'n ph strookje nodig ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zag ergens in een topic dat je regelmatig dmt drankjes drinkt.

Is dit ook de moeite waard? en hoe maak je dit? want je hebt toch zo'n ph strookje nodig ofzo?

 

Hmz, mijn enige ervaring met dmt is die uit yopo zaden. Deze zaden moet je eerst poffen in een koekepan dan verpulveren en mengen met kalk. Het poeder dat je dan hebt moet je snuiven. Dit had bij mij niet het gewenste effect. Een kotspartij volgde waar die ene scene uit the exorcist nix bij was. Heb het meerdere malen geprobeerd met steeds het zelfde effect. Ik wilde toen een z/b extractie maken, maar aangezien ik absoluut geen scheikundige achtergrond heb, heb ik dit toen ook maar uit mijn hoofd gezet. Ik heb de zaden die ik overhad toen maar geruild voor wietzaden.

 

Ik wil zelf nog wel een keertje mee doen aan een ayahuasca ceremonie Daar maken ze een drankje van verschillende dmt planten met mao remmers erin. Er is er in mei weer 1 met een sjamaan uit het regenwoud. Lijkt me erg koel omdat een keertje mee te maken. Maar het kost 120 pleuro's dus duurt nog wel ff aangezien ik een arme student ben.

 

Er zijn trouwens wel verschillende recepten te vinden om je home made ayahuasca te maken. Maar nog nooit geprobeerd. Het ph strookje heb je nodig voor de chemische extracte. kan je wel een linkje geven

 

http://ethnobotany.yage.net/extraction.html

 

Waar ik wel redelijk wat ervaring met heb zijn paddestoelen en lsa iets minder met salvia en alice

 

liefde,

 

bibber

Edited by drbibber

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan je eens wat meer vertellen over de lsa?

Grtz

 

Yup. LSA is een aan lsd verwante stof. De effecten zijn vergelijkbaar maar een stuk minder visueel. Je zit wel in de andere demensie, maar het beweegt niet echt. LSA is 100% puur natuur en zit oa in morning glory zaad en hawain baby woodrose zaad. Morning glory zaad kan je btw gewoon bij intratuin kopen. Ik ga in de zomer de tuin van mijn ouders veranderen in een enthobolische tuin. Ik ga oa papaver, morning glory salvia divinorum en wilde dagga teelen oja en natuurlijk ook wiet :whistling

 

[http://www.meneercactus.nl/mc/morningglory/morningglory.htm

 

Hier een link met veel info over morning glory

 

vrede,

 

bibber

Edited by drbibber

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja jong vertel mij maar niets over die yopo :P

lsa zaadjes vond ik de eerste 3 uur leuk daarna begon het echt wel tegen te steken.

 

Drbibber koop gewoon een cactus.

Ik heb deze van op azarius.nl gekocht en vraag naar een grote stek van 25 cm.

Je gaat het je nie beklagen. Zo zalig zal je je nog nooit gevoeld hebben. Hou er wel rekening mee dat het sterkste effect pas na drie uur op treed, het gaat echt wel super traag :whistling :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radijsje,

 

Ik heb er eentje van een meter .... 2de hands van de marktplaats, echt zwaar mishandelt door de eerste eigenaar. Hij groeit nu als kool en ik heb zelf s een schaal met babies .... van 5 cm .. leuk hoor cactussen.

 

Ik weet alleen niet of ik de cactus wel wil choppen.

 

Pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Radijsje,

 

Ik heb er eentje van een meter .... 2de hands van de marktplaats, echt zwaar mishandelt door de eerste eigenaar. Hij groeit nu als kool en ik heb zelf s een schaal met babies .... van 5 cm .. leuk hoor cactussen.

 

Ik weet alleen niet of ik de cactus wel wil choppen.

 

Pekolow

 

Wow! Kun je hem dan niet vermedigvuldigen door het te stekken?

Ik wil zeker nog een keertje een san pedro kopen. Maar in de smartshop zijn ze vrij prijzig. En hem laten groeien duurt gruwelijk lang als je klein begint dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Ik heb zelf ook een cactusje van zo'n 20 Cm'tjes hoog (het zijn er 2 met 1 wortelsysteem) maar weet niet wat voor soort dit is, weet iemand hoe een cactus te determineren valt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey,

 

Ik heb zelf ook een cactusje van zo'n 20 Cm'tjes hoog (het zijn er 2 met 1 wortelsysteem) maar weet niet wat voor soort dit is, weet iemand hoe een cactus te determineren valt ?

 

Das een goede vraag! Misschien kun je in de bieb een cactus boek kopen. Weet je wel of hij psycho-actief is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweet er eigenlijk niets over, maarja, ik heb hem jaren geleden gekocht en ik zou echt niet kunnen herinneren welke soort het is :whistling

weet iemand niet een site, wat makkelijker dan naar de bieb te gaan :P

en ik kwam net op een site, maar er zijn wel 100 cactussoorten te zien op die site...

 

hier een foto, toen me pa erbij zat

 

mecactus7an.jpg

 

:whistling

 

even wat lol tussendoor :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHA, dies leuk.

 

Leuk verslag coolradijsje.

 

Je kan DMT trouwens ook van een pad halen, de Bufo alvarrius pad wel te verstaan, het lijkt me niet echt smakelijk, en ik zou het nooit doen, maar alleen ff ter informatie:

 

Je kunt de padden gewoon bestellen bij een dieren speciaal zaak.

Je kunt de werkzame stof van de pad halen zonder het dier pijn te doen.

Gebruik een glasplaat, spiegel of ander glad voorwerp van ongeveer 30cm, houd de pad bij de plaat die in een verticale postie ligt, houd de pad vast tussen je duim en wijsvinger, en knijp zachtjes dichtbij de klier totdat het spul tegen de glasplaat spuit.

je kunt elk van de klieren van de pad 2 keer laten spuiten: die op de voorarm, die op het scheenbeen en het dijbeen van het achterste been, en, natuurlijk, de oorspeekselklieren op de hals.

Elke klier kan een tweede keer voor een extra opbrengst van het gift worden gedrukt als je de pad een rust van één uur geeft.

Hierna zijn de klieren leeg en vereisen vier tot zes weken voor regeneratie.

Het gif is kleverig en melkachtig -wit van kleur, als het drog is krijgt het de kleur van rubbercement.

schraap het spul van de glasplaat, droog het goed, en sla het in een luchtdichte pot op tot je klaar bent om het te roken.

 

Echt smakelijk is het niet, maar wel grappig om te weten.

 

Groet NECROTH <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, toch iets te moeilijk voor me, padden bestellen en de klieren uitknijpen :blink:

wel grappig om te weten. Misschien als ik ooit een keer een vriend met een pad zie ofzo <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmz is het gif dat de pad afscheid wel dmt? Het gif is een verdedigingsmechanisme van de pad, maw een vogel die de pad besluit op te eten is binnen een aantal minuten in wonderland. Het gevolg is dat de vogel in de toekomst zich al de tering schrikt als hij alleen al aan een pad denkt. Het gif moet dus oraal actief zijn, anders wordt de pad alsnog opgegeten.

 

DMT is zonder gebruik van MOAI's niet oraal actief, gaat het dan wel om DMT bij die padden, of om een ander stofje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien is het een verwant stofje met vergelijkbare effecten;

Dit vond ik o.a. :

''Het slijm dat op de padden zit, kan een hallucinerende werking hebben. Een te hoge dosis van de stof kan de dood tot gevolg hebben. Als je teveel Bufotoxine binnenkrijgt, kun je verlamd raken en overlijden. Likken aan de pad zorgt voor een hallucinerende werking. Sommige padden bevatten 5-hydroxy-DMT,bufotenine en 5-MeO-DMT.''

 

Niet dat ik zou weten welke padden..

'T is wel een beetje gevaarlijk,

 

liever iets anders... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmz wel koel dat het inderdaad om dmt gaat. Zou zelf niet ze snel aan de padden gaan. Ik hou het gewoon lekker bij het kweken van magische planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bufotoxine? Het heet nog altijd bufotenine.

 

En likken doe je niet, je laat het gif opdrogen, daarna rook je het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm DMT roken is werkt wel, maar waarom zou die kikker het aanmaken dan? De gemiddelde vogel zie ik niet een kikker oproken, is het oraal actief dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

5-MeO-DMT is oraal niet actief, maar bufotenine wel zover ik weet, ze zijn allebei ook sublingual actief (onder de tong dus). DMT produceren de padden niet. De meeste complicaties komen ook vooral bij dieren voor, niet bij mensen.

 

Kwam er net trouwens achter dat bufotoxine gewoon een verzamelnaam is voor de gifsamenstelling van de padden, kdacht toch echt dat ze op bufotenine doelden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...