Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Goety

Gezocht: Coffeeshop Dicht Bij Belgische Grens

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik als Belg zou zelf mijn eigen gerief willen halen, dus is mijn vraag waar ergens dicht bij de growshop grens van Belgie een shop is. Ik kom vanuit de richting van gent. Liefst in de buurt een station ofzo.

 

Thx

Goety

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo,

 

Ik als Belg zou zelf mijn eigen gerief willen halen, dus is mijn vraag waar ergens dicht bij de grens van België een shop is. Ik kom vanuit de richting van gent. Liefst in de buurt een station ofzo.

 

Thx

Goety

Iedereen in Gent die ik ken gaat naar Terneuzen, vlak voer de grens, je kan het met de fiets doen :whistling

Daar heb je de Checkpoint en de Miami. In Ijzendijke zullen er wss ook een paar zijn, dit ligt ten ozicht van ons, links van Terneuzen, niet veel verder (ook een rechtstreekse baan naar :whistling) je moet maar s op michelin kijken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx voor de snelle reply maar ge weet soms niet of er ergens een station in de buurt is van Ijzendijke of Terneuzen of desnoods een bus?

 

Goety

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet met de bus naar zelzate en dan met de bus naar terneuzen, dat is geen probleem. In ijzendijke zit volgens mij alleen een growshop.. :whistling

 

Veel succes :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kom ook uit die streek en zou ook wel een de shop een bezoekje willen brengen .

de Checkpoint en de Miami ken ik wel ma zijn er nog shops in de buurt ?

en hoe zit het me de controle want ik ben eigelijk nog maar 17 ,zou het lukken of zou ik berer nog een half jaartje wachten tot ik 18 ben :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je moet met de bus naar zelzate en dan met de bus naar terneuzen, dat is geen probleem. In ijzendijke zit volgens mij alleen een growshop.. :whistling

 

Veel succes :whistling

 

 

Welke bus is dit dan vanuit zelzate, eye een link naar een dienstregelingstabel ofzo want ik vind daar niks van

 

goety

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik kom ook uit die streek en zou ook wel een de shop een bezoekje willen brengen .

de Checkpoint en de Miami ken ik wel ma zijn er nog shops in de buurt ?

en hoe zit het me de controle want ik ben eigelijk nog maar 17 ,zou het lukken of zou ik berer nog een half jaartje wachten tot ik 18 ben :whistling

 

 

kan iemand hier op antwoorden ? ik ben zelf 17 jaar (in april) en ik ben van plan om ook naar Terneuzen te gaan (met de trein)

 

Ik zie er wel ouder uit, dan ik ben...

 

weet iemand of dit zou lukken ?

 

alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het niet eens proberen, je brengt de shop-eigenaar alleen maar in de problemen op het moment als ie controle krijgt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou het niet eens proberen, je brengt de shop-eigenaar alleen maar in de problemen op het moment als ie controle krijgt...

volledig met je eens stijlloos :whistling

wacht gewoon tot je 18 bent, je komt nu toch ook aan je rookertje, en kom je uit de buurt van gent pak je kano en ga het kanaal op ben je zo in terneuzen, omzeil de sluizen en ga lekker wild de w-schelde op ken je bij de coffeeshop aanmeren, goed voor de conditie :whistling

maar ff serieus waarom fiets je niet, word meer gedaan in de grensstreek hoor, en de kans op controle onderweg is uitgesloten :P

btw in zeeuwsvlaanderen rijden geen treinen hooguit een goederentrein

nog ff geduld en sportief naar de shop :P

grtz ganjajan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...