Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ert

Steek Er Maar Een Op!

Recommended Posts

Guest Miss_J

Hahahaha, ik heb de gabbertjes op parties wel zien kauwen en grimassen maar dit is echt te erg. En hij reed zo ook nog auto, die ouwe hippie?????? OMG :verrygood Kweet niet wat ik daarvan moet vinden behalve blij dat ik 'm niet ben tegengekomen in de toet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zooi is zwaar verslavend laatst iets over gezien bij Ophra..

 

crystal_meth.jpg

 

Hier dit doet die zooi met je na een paar jaar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaaaaaaaaaa dat wijf heb ik al eens voorbij zien komen op het net. Het zal GVD toch je zus zijn .

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

die vent heeft duidelijk een beroerte gehad,net iets teveel pcp.. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is methamfamine (crystal) dan hetzelfde als PCP ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een idioot hahhaa :whistling Hij kijkt uit z'n ogen alsof je midden in de nacht wakker wordt gemaakt met een felle zaklamp. Maarja, hij is natuurlijk knetter stoned van die shit :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is methamfamine (crystal) dan hetzelfde als PCP ?

 

stukje uit "uit je bol":

 

18- PCP (Angeldust)

 

PCP is een tranquilizer en verdovingsmiddel voor dieren. Het is in pilvorm op de markt als diermadicijn, maar werd in de jaren zestig populair als "angeldust", een drug voor mensen. Dit is een mengsel van marihuana en PCP, dat gerookt wordt.

 

De werking begint langzaam en duurt ongeveer vijf uur. Hoewel PCP eigenlijk geen entheogeen middel is, heeft het een licht psychedelisch effect, dat iets weg heeft van space-cake. PCP is niet goed voor de gezondheid. Als je er veel van gebruikt, krijg je acute paranoia en samen met alcohol is het ronduit riskant. De stof is betrekkelijk gemakkelijk te maken. Soms komt het middel voor als nep-mescaline. Wij beschouwen PCP of Angeldust niet als een aanrader. Er zijn veel betere middelen te vinden.

 

het word weleens verkocht als nep mescaline!!

 

crystal_meth.jpg

 

Dit is een geval van crystal meth (crystal methamphetamine, tina, crystal meths, krank, tweak, ice) geen PCP (angeldust)!!

 

groeten, tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...