Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
yoesem

beginner Tl-zaadkweek 5*hindu Kush

Recommended Posts

mooie bossige struiken, ze zijn aardig bijgekomen!

Edited by whazzup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels een goeie 7 weken in de bloei, en ze gaan nog steeds fantastisch. Het zijn hindu kush van sensi seeds en die zouden maar 46-60 dagen bloei nodig moeten hebben, maar zeker in de laatste week beginnen ze lekker dik te worden en vooral ook de dikte en geur van de toppen is vooruitgegaan.

 

Ik zal proberen morgen nog wat foto's te maken, ben afhankelijk van mijn fotograaf :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic:

IMHO is het de mens nog niet gelukt om een levend iets (mensen, dieren, planten) in te vriezen en daarna weer

Kikkers zijn er goed in

http://news.nationalgeographic.com/news/20...1_woodfrog.html

 

During winter hibernation, the common wood frog stops its heart and brain and freezes into what looks and feels like a frog-shaped ice cube.

 

 

Topicstarter; leuke groei, ben erg benieuwd hoe het resultaat is

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt,zoiets heb ik ook wel eens ergens gehoord,een kikker overleeft zn winterslaap doordat ie zichzelf invriest,en s'zomers ontdooit ie weer en leeft weer vrolijk verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

coole kikker :lol:

 

ontopic: Ze gaan nog steeds lekker, maar de groei van de toppen begint langzaam af te nemen en een aantal bladeren beginnen ook al geel te worden.

 

Ben nog een beetje bezig met hoe te drogen, mischien sluit ik mn filter wel aan op een grote doos met een fan erin voor de lucht. Het belangrijkste is dat mn kastje moet blijven draaien om er nog een lowryder oogst uit te krijgen voor het echt hoog zomer word.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool, heb je nog wat foto,s voor ons?

 

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...