Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Jack In Scrog

Recommended Posts

Thx guys (en girls voor 't geval ik me ergens zou missen).

 

Het is leuk te lezen dat ik voor een eerste experiment al redelijk goed bezig ben.

 

Nog leuk nieuws: sedert gisteren weet ik met zekerheid dat alle drie mijn plantjes meiskes zijn (tenzij ze binnen enkele weken zouden laten blijken herma's te zijn).

 

'kzal blij zijn als het augustus is, dan kan ik niet enkel ruiken hoe lekker het is, maar ook proeven :specool

 

Greetz,

 

Peacheken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier hbe ik gewoon geen woorden voor, het is al even geleden wel maar toch!

:bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

he sannie,

diep respect, 'k heb net de zaden besteld.(sannie's jack)

ik wil ook gaan scrogen en dit is een comlete handleiding.

 

bedankt bedankt bedankt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

so bijna alle sticky topics van je dorgeblaadert ;) en niet met enige zucht hoor doe het graag D

 

wat weer een monsterlijke kweek ronde u own da club

 

ik he zelf nog wat sannei jack liggen dacht maar 3 stuks ofso hoop op 1 vrouw ( liefst twee heb ik wat te smoke ) en 1 man deze gaan bij de killingfield onder sog direct op 12/12 uiteindelijk gaan de man en vrouw na een ander verblijf naturlijk en vanuit die zaden kan ik is wat gaan beginnen :P uiteindelijk planning zal vast komen te staan zondag als ik met me maat overleg hoe en wat :D er zal dus nog wat rek in kunnen komen maar die killingfield ga ik zeker is onder een paar hpsjes zetten :D

 

 

en je jack verdient uiteindelijk ook nog een mooie bak vol :D maar heb ook nog een partij snow white zaden liggen en een mooie moeder voor mei zou ook niet geheel onwensbaar zijn

 

 

dus nog ffies rodn de tafel

 

dit was op een schaal van 1 tot 10 zeker weer een 10 waard mooi en duidelijk

 

 

greetzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik de foto van mijn superboom kwijt , ik had ook een hele mooie nlx moeder die ik maar buiten heb gezet omdat ze zo groot werd , ik zei ga jij maar even buiten kijken .maar echt mooie planten die shacks en jackys . sannie kan ik je een keer een a5 zaadje geven dat je daar een kruising en een topic overmaakt .succes met je hobby ik zal eens zaadbestellen bij je

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aan gezien de naam van de topic jack in scrogg is ga ik proberen jullie te bestoken met fotos en commentaar om precies duidelijk te maken hoe een scroggveld gerealiseerd wordt.

De bovenkantjes priemen her en der tegen het gaas aan en een enkele verdwaalde steekt zn koppie eral bovenuit :verrygood

Het zal hooguit een paar dagen duren voor de eerste topjes gebogen op het net gaan worden,de bedoeling is dit stap voor stap hier uit te zetten.

 

Foto=48QV36WV.jpg

Foto=C4X6QTH3.jpg

jack in volle glorie ;)

 

greetz sannie

 

 

Hey Sannie,

 

Ziet er inderdaat erg goed uit. handig net ook zo...

 

Begrijp ik nou goed dat ze rond de 1.20 tot 1.50 mtr kunnen worden.

Ik heb maar een hoogte van max 80cm, wil ik ook nog 60cm tot me bulp overhouden.

Wat voor (goed opbrengent) soort kan ik dan het beste nemen..?

 

Groeten Skaffa Ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie's jack kan met gemak 1.20 - 1.50 worden en zou ik niet zetten als je geen scrog opstelling of geen voldoende hoogte tot je beschikking hebt.

Je zou kunnen gaan voor de madonna of bv de anesthesia / ko kush

 

greetz sannie

 

Hey Sannie,

 

Ziet er inderdaat erg goed uit. handig net ook zo...

 

Begrijp ik nou goed dat ze rond de 1.20 tot 1.50 mtr kunnen worden.

Ik heb maar een hoogte van max 80cm, wil ik ook nog 60cm tot me bulp overhouden.

Wat voor (goed opbrengent) soort kan ik dan het beste nemen..?

 

Groeten Skaffa Ray

Share this post


Link to post
Share on other sites
Deze blaasbalgen komen uit een offsetpers en zijn ontwikkeld om langdurig belast te worden.

Ik heb er 2 hangen om de warmte tussen de lamp en de toppen weg te waaien zonder het gewas te laten bewegen!

 

Het zal vast wel ergens staan, maar aangezien ik het nergens kan vinden waag ik het er maar op :

 

Je zegt "zonder het gewas te laten bewegen" waarom is dat? Ik had nou net ergens afgekeken om de blaadjes te laten bewegen met circulatiefans. Kan ik die beter weghalen, of anders neerzetten??

(Ik ben net begonnen met een scrogje als experiment.... voor het eerst in 28 jaar een wietje binnen laten groeien Binnenkort start ik een verslagje bij de indoors

 

groetjes, Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx sannie door deze topic heb ik ook gescrogd in homebox xs en had een 175gr droog ^^

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey growers even een vraagje,

ik heb nu 20 sannie jack f6 zaden, wil ze 2 weken voorgroeien onder tl in me voorgroeihokje, daarna 1 week onder 2x 400 watt hps agro groeilampen in cooltubes, daarna in de bloei zetten onder 2 x 400 watt hps greenpowers, en dan hoop ik uit de 20 zaden er zo'n 9 mooie vrouwen over te houden, die ik in een bak van van 350 liter lightmix grond wil doen...

 

ik kweek in een kweektentje secret jardin dr100 ( 100x100x200 )

is het handig om er een scrog net in te zetten of gewoon 9 planten neerzetten zonder te toppen?

als ik ze top gaan ze elkaar verrot duwen dus vandaar dat ik alleen zou toppen wanneer ik een scrog zet.

wat lijkt jullie het beste?

 

hulp is van harte welkom

MVG Patrick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat als je die 9 dames zo lang laat voorgroeien en dan ook in zo een grote aardebak dat je jacks toch iets te groot gaan worden voor een SOG opstelling, een net erboven hangen en alles wat boven het net komt neer leggen. Hierdoor kun je deze groei monsters nog enigs zins in toom houden

 

greetz sannie

 

hey growers even een vraagje,

ik heb nu 20 sannie jack f6 zaden, wil ze 2 weken voorgroeien onder tl in me voorgroeihokje, daarna 1 week onder 2x 400 watt hps agro groeilampen in cooltubes, daarna in de bloei zetten onder 2 x 400 watt hps greenpowers, en dan hoop ik uit de 20 zaden er zo'n 9 mooie vrouwen over te houden, die ik in een bak van van 350 liter lightmix grond wil doen...

 

ik kweek in een kweektentje secret jardin dr100 ( 100x100x200 )

is het handig om er een scrog net in te zetten of gewoon 9 planten neerzetten zonder te toppen?

als ik ze top gaan ze elkaar verrot duwen dus vandaar dat ik alleen zou toppen wanneer ik een scrog zet.

wat lijkt jullie het beste?

 

hulp is van harte welkom

MVG Patrick

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja 30 cm kan ook prima,maar in deze opstelling met 5 planten(gedoogbeleid)en grote potten was het niet wenselijk het net zo laag te hangen.Jack herrer is een plant welke erg groot kan worden,zeker in 25 liter potten.

 

 

gedoogbeleid is toch zonder hulpmiddelen zoals lampen etc? of heb ik het mis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehhh... :P

Ten eerste heet de topicstarter Sannie en is Jack de naam van de plant. :)

Verders lijkt het me verstandig voor Eigenkweekwiet om maar eerst eens een hele hoop te gaan lezen. B)

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenkweekwiet is je intresse gewekt naar het zien van dit topic ;)

 

lezen lezen lezen.......... idd een heel mooi topic deze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey sannie,

 

 

Ik heb dit topic nu 2 keer doorgelezen omdat ikzelf ook nu voor de eerste keer wil gaan scroggen.

Het soortje is dus sannie's jack en heb deze staan in 18liter potten. (Lightmix)

A.s donderdag hebben ze 2 weken voorgroei gehad waarvan er in de 1ste week geen voeding is meegegeven....

Als ik je topic doorleest zeg je dus dat de klok omgaat wanneer de dames +/- 25a30 cm zijn en ik wilde weten of dat een speciale rede heeft.

Want ik lees ook dat de vuistregel is dat een plant max 2 weken voorgroei nodig heeft.

Door wat achterblijvertjes ziet het plaatje er alsvolgt uit:

 

gallery_27271_13556_931511.jpg

 

gallery_27271_13556_1255728.jpg

 

gallery_27271_13556_202564.jpg

 

gallery_27271_13556_165919.jpg

 

Als ik dus de 2 weken voorgroei aanhoudt en er een net boven hang zouden die achterblijvertjes dan nog wel bijtrekken?

Zelf wil ik ze tot die 25cm laten groeien en dan de klok omgooien....

Kun je mij een klein beetje opweg helpen hiermee?

 

Alvast bedankt!

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...