Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BRick

Kweekgrot

Recommended Posts

hij is opgepakt omdat hij nooit thuis was, en men op een gegeven moment toch dacht van wat is er aan de hand..

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooh vandaar dus.. niet zo slim om nooit thuis te zijn.. ik had gewoon in dat prachtige huis gaan wonen en ondertussen slapend rijk geworden :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
En anders heb ik ook nog wel wat kleinere over die lekker in de hand liggen.

 

Heheheh, ken ook op zoek gaan naar een leuke schoonmoeder :whistling nog 1 in de aanbieding <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schitterend! Wat een vakwerk :o

Wat mij opvald is dat deze eigenaar volledig volgroeide planten kweekt.

De voor mij meest bekende en gebruikte manier is toch zeker zo'n 16 klonen op de vierkante meter. Wat vinden jullie van die schitterende bomen van wietplanten? Wat dat betreft heeft buitenkweek of kassen toch ook wel wat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Schitterend! Wat een vakwerk :rofl

Wat mij opvald is dat deze eigenaar volledig volgroeide planten kweekt.

De voor mij meest bekende en gebruikte manier is toch zeker zo'n 16 klonen op de vierkante meter. Wat vinden jullie van die schitterende bomen van wietplanten? Wat dat betreft heeft buitenkweek of kassen toch ook wel wat.

 

Dat viel mij ook gelijk op en ik moet zeggen dat ik de picas hier van de binnenkwekers vaak mooier vind. Maar wtf! Lijkt de batcave wel! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie ruimte, mooi gemaakt, absoluut complimenten. !! :o

 

Maar wat een verspilling van beschikbare ruimte en wat een gruwelijk achterhaalde binnentuin. Zielige planten, het ziet er gewoon niet uit !!!!!

 

Denk dat hij zich beter kan beperken tot bouwen en het kweken aan anderen overlaat :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou hij zal het voortaan wel aan anderen over laten toch? of hij studeert nu natuurlijk hoe die beter planten kan verbouwen in de tijd die die doorbrengt in de cel.

 

weet iemand hoeveel deze amerikaan kan krijgen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me af hoe deze gasten stroom voor het hele zooitje regelde.. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zat ik met net ook aan te denken, valt trouwens ook niet op, zon loeihoge energie rekening, maar nooit iemand thuis ??? :)

 

Ziet er wel lekker uit!

 

*Is aan het graven in de tuin in de hoop ook zo iets te vinden :wOOt

 

 

//EDIT Onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben zelf wel vanplan als ik verhuis om dit te maken in mijn tuin.. alleen niet zo groot..

moet lukken tog.. :)

 

ciao :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze maken warmte foto,s die als er een Apache gehuurt wordt wel meer als 1,5 tot 2 meter DIEP aan warmte foto,s kunne maken. Mischien helpt een dak van lood , je dak met een lood laagje bedekken. Ik weet niet hoe dik het lood moet zijn om er niet doorheen te kunnen kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...