Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Stumper

Hasholie Afghany Warrior

Recommended Posts

Een grammetje hasholie van afghany warrior bevalt me uitstekend.

Geweldig spul :verrygood

1 druppeltje op een spijkertje, uitsmeren over een sigaret en roken maar.

Ruikt nagenoeg niet, maar een goede high.

Is makkelijk op feestjes e.d.

Sigaretje, potje olie, druppeltje uitsmeren en klaar.

Wat foto's te zien op: http://www.mijnalbum.nl/Album=7IPATUPB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Stumper,

 

Wel zuinig en dun smeren he .... teveel is niet lekker.

 

Lekker voor op feestjes, disco, en op het werk !!

Ideaal voor het buitenland ( want daar is het gewoon drugs) en nogal onbekend.

Gemakkelijk in te slikken en weer uit te poepen ..

 

Het nieuws van vandaag:

 

Schiphol,

 

De eerste BHOlletjes slikkers zijn aangehouden op Schiphol.

Na controle bleek de uit holland afkomstige S.Stumper 110 kleinen pyrex flesjes te hebben in geslikt .

De gemiddelde straat waarde zou dan € 2750 zijn, de BHOlletjes slikker was zich niet bewust van het feit dat het flesjes waren, hij verklaarde tegenover de politie dat hij dacht dat het caramelletjes waren.....

 

 

De man is vrijgelaten aangezien pas bij de 1000 flesjes de grens is overschreden ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker knetteren, wat een lekker spul.

Gisteravond weer lekker genoten en helemaal in katzwijm bij me dames gezeten en doelloos met de hond buiten gewandeld (in de sneeuw) na het roken van een ingesmeerd sigaretje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zeker knetteren, wat een lekker spul.

Gisteravond weer lekker genoten en helemaal in katzwijm bij me dames gezeten en doelloos met de hond buiten gewandeld (in de sneeuw) na het roken van een ingesmeerd sigaretje.

 

Arme hond hahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ze is pas (bijna) 16 weekjes oud, de arme drommel :verrygood

Hoewel ik denk dat ze t wel lekker vond, zo aan de wandel.

Ik denk op dat moment niet zo aan de opvoeding en laat haar lekker snuffelen en doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zeker knetteren, wat een lekker spul.

Gisteravond weer lekker genoten en helemaal in katzwijm bij me dames gezeten en doelloos met de hond buiten gewandeld (in de sneeuw) na het roken van een ingesmeerd sigaretje.

 

 

:verrygood Dat doe ik ook altijd, lekker dom naar plantje gaan zitten staren, een heleboel bekijken en eigen niets zien

 

En chill hondje lopen

Lieve beesten :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wij waren vanochtend om 5.00 am al op verkenning uit ...

 

Was waanzinnig ...

 

Er is niets moooiers dan als eerste de sneeuw openbreken ...

 

The Peker

 

Pfft, toen kwam ik pas thuis aan./ als de verschikkelijke sneeuwman :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar hasjolie valt toch onder harddrugs ? Hoe komt dat eigenlijk ?

 

 

Iemand in de regering heeft dat in de jaren 60-70 op de lijst gekregen naast de andere hardere dopes ..

Persoonlijk vind ik dat niet terecht, een cannabis gerelateerd product is en blijft voor mij hetzelfde als een plaatje marok.

 

Dat hasjolie zo puur kan zijn dat het 80% THC kan bevatten deed de deur dicht voor de olie ..

Als ik goede ico later produceer heb ik ook een puur produkt van THC kristallen.

 

Beide methodes komen niet in natuurljike vorm voor aan de plant je moet de plantmaterialen wel eerst bewerken.

Dus een blikje bier groeit ook niet aan de boom, zet dus maar op de lijst1 !!! En dat zou nou is echt terecht zijn !!

 

Ik snap het nu nog niet, ondanks dat het wel degelijk uitgelegt is aan me.

Als ik het goed heb begrepen is de butaan extractie een bewerking van het cannabis product en daarom verboden.

Zo mag je wel met een broodtrommel natte paddestoelen naar huis fietsen, maar o wee je gebeente als die droog zijn, en laat staan dat je ze zou mogen extraheren want dan heb je vloeibare natuurlijkepaddstoelen extract.

 

Nog een voorbeeldje ?

LME=Liquid Mescaline Extraction .......

Cactus mag je schillen eten braden en frituren ...

Een cactus mag je niet drogen en verwerken tot extract ...

Gedroogde schillen zijn in de USA al verboden.

 

Beste pokers ... ik haat hard drugs en vooral de straatdealers die het opdringen aan onze drugstoeristen ...

De BHO is voor mij een andere vorm van werken met, en genieten van THC.

Uit het oogpunt om de decriminnalisatie door te voeren in nederland zou je de thuisteelt een adekwaat middel mogen noemen tegen de import van buitenlandse weed ...

Het zelfde geldt voor de import hasj uit Marokko, de skuff, de ice en de BHO nemen langzaam maar zeker de markt over, een plaatje is in nederland zo goed als niet meer te slijten.

 

De BHO is misschien terecht of onterecht op die lijst gezet, voor mij voelt het niet als een heroine of andere harddrugs. Voor mij is het gewoon oerhollandse handarbeid, dat leidt tot een topproduct van hollandse bodem.

Als de weed vanwege de hoge THC gehaltes straks ook dat spoor volgen dan zal accent op de BHO in het niet verdwijnen.

 

Dat BHO je gezondheid ook aantast moge wel duidelijk zijn ...

maar alles wat je verbandt en inhaleert tast je gezondheid aan dus dat is geen nieuws.

Liever een zuivere BHO rookpluim dan een zwarte roetwolk van opgewaarde pakistaanse yumama hasjplakken ...

 

 

En nu maar smeren dan ....

 

The Afghany Warrior ...

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Edited by pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een dagje winkelen in a'dam of weet ik veel waar lijkt me iig schadelijker dan het roken van olie / wiet / hash... en dan heb je shag nog (ranzige zooi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...