Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
chilltyperiod

In De Trip Blijven Hangen

Recommended Posts

in de toekomst wil ik een keer paddo's proberen, in een goede set & setting

 

Bestaat het gevaar dat je in een bad trip blijft hangen na het gebruik van paddo's ?

 

(als je geen aanleg hebt voor schizozfrenie e.d, maar wel een gevoelig persoon bent)

 

Iemand ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

héhé,

 

ik wil dit ook wel es weten, want dit weekend heb ik paddo's...

 

Mijn vriend zijn eerste keer was een paar weken geleden, en ie zei dat een halve portie ruim genoeg is (voor eerste maal)

 

is dit zo ??? 2 à 3 paddo's nemen zei ie ???

 

 

peace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, half portie is genoeg voor eerste keer, maar ik wil weten of je kan blijven hangen in een (bad) trip, ook al heb je géén aanleg voor psychische ziekten maar ben je wel een (overal bekeken) gevoelig persoon.

 

Iemand ??!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ikzelf heb alleen maar happy ervaringen, maar heb wel eens meegemaakt dat een vriend op paddo's een minder relaxt moment had. Hij was sowieso al een denker die alles vanuit 14 hoeken moest bekijken. Met paddo's op raakte hij een keer lichtelijk in paniek omdat hij er in gedachten niet meer uit kwam. Wat heel belangrijk is op zo'n moment is dat je iemand om je heen hebt die je vertrouwd en waar je dit tegen kan zeggen. Want mijn ervaring met dit soort middelen is dat een ander je er weer een beetje uit kan halen door jouw sfeer te beinvloeden. Maar dan moet je dus wel je mond open doen dat je je op dat moment *&^$% voelt.

Dus vertrouwde mensen om je heen en blijven praten over hoe het gaat. Elkaar een beetje in de gaten houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onzin als je zorgt dat de stemming goed is kan je makkelijk 2 porties aan,

een paar paddos heeft geen nut kan je net zo goed jointje roken

Share this post


Link to post
Share on other sites

"In je trip blijven hangen" is iets wat eigenlijk niet bestaat.. Je kan een psychose ontwikkelen of je kan een emotionele stoornis (PTSD) ontwikkelen als er bijv recentelijk iets vreselijks is gebeurd. Zorg dus dat je goed in je vel zit, niet te veel piekeren over wat er kan gebeuren, gewoon ontspannen in een vertrouwde omgeving zitten.

 

En luister alsjeblieft niet naar larson.. Iemand adviseren om 2 porties voor z'n eerste keer te nemen is een beetje waanzin. Een half portie is perfect om mee te beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het maakt in zo verre niet uit hoeveel paddo's je eet. Er is geen overdosis risico. Ze hebben als experiment ratten hun eigen lichaamsgewicht aan paddo's op laten vreten, en ze kwamen er levend weer uit.

 

Het is wel aan te raden om te beginnen met drie kwart portie. Zo kun je voor jezelf kijken of wat er gebeurt prettig is. de andere kwart kun je altijd wel op eten. Voor de eerste keer kan ik je philoseferstones aanbieden ookwel truffels genoemd. Zij hebben een redelijk bestuurbare trip. Op momenten dat het nodig is ben je weer back to earth.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het maakt in zo verre niet uit hoeveel paddo's je eet. Er is geen overdosis risico.

 

Natuurlijk maakt het uit met hoeveel je begint. Je hoeft je geen zorgen te maken over lichamelijk gevaar bij paddo's, maar je kan wel degelijk "overdosen" in de zin van te veel voor een eerste keer, je ongemakkelijk voelen.

 

Voor de eerste keer kan ik je philoseferstones aanbieden ookwel truffels genoemd. Zij hebben een redelijk bestuurbare trip. Op momenten dat het nodig is ben je weer back to earth.

 

Het maakt niet uit met wat voor paddo's je begint, al die porties bevatten allemaal ongeveer dezelfde hoeveelheid werkzame stoffen. Ook dezelfde stoffen, dus de ene soort is niet "stuurbaarder" of "kleurrijker" dan de andere, er zijn wat uitzonderingen zoals semilanceata's (kaalkopjes); iig paddestoelen die ook nog eens baeocystine bevatten bovenop de psilocybine & psilocine, want die hebben een wat "stoneder" gevoel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, maar het heeft niet alleen te maken met de hoeveelheid werkzame stoffen, zoals bijv. in marihuana, zitten er ook in elke paddestoelen nog tientallen andere stofjes die i.c.m. de psylocine / psilocybine de trip geven.

Daarom is THC ook niet na te maken, omdat de werkzame stoffen bestaan uit THC en nog 100'en andere stofjes die voor het gevoel zorgen na een joint, zo kunnen ook paddestoelen zijn.

Elke paddosoort is toch net iets anders, ook lijkt het me sterk dat bijvoorbeeld duizenden mensen mexicaanse lichter vinden dan hawaiaanse, ook al hebben ze evt. dezelfde hoeveelheid psylocine / psilocybine

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja, maar het heeft niet alleen te maken met de hoeveelheid werkzame stoffen, zoals bijv. in marihuana, zitten er ook in elke paddestoelen nog tientallen andere stofjes die i.c.m. de psylocine / psilocybine de trip geven.

 

Paddo's en wiet zijn een wereld apart. In tegenstelling tot wiet zitten er geen talloze stoffen in paddo's, dat gaat je erg tegenvallen. De stoffen die er in zitten zijn of niet actief of in zulke kleine hoeveelheden aanwezig dat ze niet noemenswaardig zijn. Laat jij me maar studies zien waarin staat dat er wel stoffen in zitten die een synergistische werking zouden hebben met psilocybine & psilocine. Tot zulke studies zijn gepubliceerd (en dat zijn ze niet, geloof me maar, anders zou ik dit verhaal hier niet neerzetten) is mijn verklaring het meest plausibel.

 

ook lijkt het me sterk dat bijvoorbeeld duizenden mensen mexicaanse lichter vinden dan hawaiaanse, ook al hebben ze evt. dezelfde hoeveelheid psylocine / psilocybine

 

Mij niet, het ligt volledig aan de verwachtingen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Subject-expectancy_effect

 

Je kan het trouwens ook omkeren dat duizenden mensen hawaiiaanse lichter vinden dan mexicaanse. Ik heb tientallen keren paddo's genomen, van dezelfde batch paddo's heb ik totaal verschillende effecten gekregen, van 2 verschillende soorten heb ik totaal vergelijkbare trips gekregen, en zo kan je doorgaan. Hoe je trip verloopt ligt volledig aan de dosis (die is variabel in elke portie) en de set & setting, niks anders.

 

Daarom is THC ook niet na te maken, omdat de werkzame stoffen bestaan uit THC en nog 100'en andere stofjes

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup maar zelfs als je de exacte dosis hebt en exact de zelfde setting, kan de trip nog steeds anders zijn.

De trip van truffels is echt redelijk bestuurbaar. Je hebt het gevoel dat je je kan laten gaan waneer je wilt, en waneer nodig back to earth kunt zijn.

Edited by drbibber

Share this post


Link to post
Share on other sites

en wat is nou een handige paddosoort als ik toch hallucinaties wil hebben, maar het ook me eerste keer is ?

Want hallucinaties lijkt me toch het leukste :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maakt in principe niet zoveel uit! Ligt er gewoon aan hoeveel je eet, wat je gewicht is en je lengte of je een mannetje bent of een vrouwtje. Eet voor de 1e keer gewoon 3 kwart portie op. Als het dan goed valt kun je de laatste kwart ook op eten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

blowende aap, ben je weer eens te blij, of zit je telkens alle berichten af te speuren om mij te kunnen fokken ofzo ? Reageer lekker ergens anders man

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maakt in principe niet zoveel uit!

 

Hij heeft wel gelijk chilty

Share this post


Link to post
Share on other sites
zit je telkens alle berichten af te speuren om mij te kunnen fokken ofzo ?

 

Je hebt het door. Hoe kan je dit denk je voorkomen? Aha. Door geen domme shit meer te posten.

 

Je kan dus beter stoppen met posten als je wil dat ik je niet op je domme shit aanspreek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowmonkey, kunnen we niet een of andere deal sluiten dat ik voortaan me muil hou tegen jou en andersom? Ben ik, én jij van al het gezeik af. Want je verpest gewoon de hele sfeer voor me op het hele forum, overal waar ik wat dan ook post kom jij weer met je gezeik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb het al eerder gezegd. Als je maar niet meer met je rare ideeen over andere drugs aan komt zetten. Als je serieus over andere drugs wilt praten, nodig ik je uit om dat op een ander forum te doen. Ik mag dan wel voor jou de sfeer verpesten, maar idem dito.

Share this post


Link to post
Share on other sites

blablabla...

 

als je mushrooms eet moet je in elk geval zorgen dat je psychisch in orde bent. ik heb meerdere mensen meegemaakt die erg slecht gingen omdat ze in hun hoofd met bepaalde zaken zaten. in periodes dat ik mezelf niet zo goed voelde merkte ik ook dat als ik paddestoelen at ik me er minder goed bij voelde. Het hangt dus erg sterk af van je psychische gesteldheid...

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor een trip met hallucinaties raad ik je de ecuardorianse aan(als ik t zo goed schryf)die zijn wel leuk om te trippen.mexicaanse hebben een lacherig en tripperig effect.mexicaanse kun je ook beter sturen,ecuardorianse komen echt op je af,zeg maar. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...