Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ratten. Voorheen: vtmuis

Door Het Oog Van De Naald!

Recommended Posts

Vanmorgen om een uur of 11:00 ging de deurbel, de Wijkagent (ja, ze bestaan nog) :P

Hij had een klacht gekregen van de buren (we spreken die mensen nooit omdat ze nog boos zijn omdat we de coniferen hebben vervangen door een hardhouten schutting) :verrygood

Ik schrok me rot en begreep het niet, ze kunnen het onmogelijk ruiken maar de wijkagent hielp me een handje op weg, ze roken geregeld een wiet lucht in hun slaapkamer!!

Hun slaapkamer zit aan de achterkant en ’s nachts rook ik mijn wietje in de tuin vlak voor het slapen gaan en die lucht kan bij verkeerde wind wel is richting hun huis waaien haha.

De kamer met planten (stekjes) ligt aan de andere kant van het huis.

 

Ik heb uiteraard beloofd om mijn rokertje achterin de tuin te roken zodat ze er geen last van hebben en de wijkagent was blij met de oplossing! :nerd

Hij had er totaal geen probleem mee dat ik buiten rookte zodat mijn vrouw er geen last van heeft.

We hebben nog wat zitten kletsen bij een kopje koffie.

Heb hem ook nog een recept van de huisarts laten zien voor de medicinale wiet wat ik op kon halen (doe ik niet meer, erg slechte zooi) zodat hij het idee heeft dat ik niets hoef te kweken!

 

Kortom, het was gezellig maar ben me rot geschrokken! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik nog maar net kweekte kreeg ik ook een keer de schrik van mijn leven. Twee agenten belden `s avonds aan en vroegen of ze even binnen mochten komen. Ik had namelijk nog een boete openstaan van een bekeuring die ik een keer in duitsland opgelopen ben..... :nerd :P

 

Op zo`n moment schrik je je helemaal rot............. achteraf kon ik er wel om lachen bij het idee dat twee agenten bij je op de bank zitten en je boven een hennepkwekerij hebt.... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorige jaar toen ik de eerste maal kweekte stonden er plots 2 geheime agenten aan de deur en ze zochten achter *** (mijn naam) en ik werd 2 dagen later op het politiebureau verwacht. begon ook al lichtjes te panikeren. maar na afloop ging het over een diefstal waar ik niets met te maken had, was die avond wel in het cafe waar het gebeurd was. maar op de videobeveilingng van het cafe was duidelijk te zien dat ik er niets mee te maken had :verrygood

was me toch eventjes schrikken hoor :nerd

 

gr raptor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga er ook echt heel goed rekening mee houden om niet meer een wietje te roken vlakbij de achterdeur :P

Misschien is het verstandiger om in de schuur te roken, heeft niemand last van :nerd heb geen zin om slapende buren wakker te maken, ze zijn nog steeds een beetje boos :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ik zit voor mn opleiding tussen een aantal agenten en laatst was ik voordat ik naar de opleiding heen ging bij mn planten geweest en per ongeluk met mn kleding langs de planten geschuurd :verrygood

Weet niet waarom maar kreeg toch een aantal opmerkingen :P

Je zag de neusjes bewegen. en dat in het hol van de leeuw zullen we maar zeggen :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n jaar geleden was ik boven bezig m'n oogst in potten te stoppen toen er werd aangebeld. M'n vrouw deed open: politie!! We schrokken ons uiteraard het leplazarus. Wat bleek nou? De accu van hun auto was leeg. Ik heb dus geholpen om die bak aan te duwen, maar dat lukte niet. Dus die gasten bellen naar het buro, maar ze moesten ff wachten voor ze weggesleept konden worden. Zegt er een dat ie wel zin had in een bakkie koffie. Pfffffff. Ik dus een smoes bedacht dat ik eigenlijk al op het punt stond om weg te gaan. Ze hadden ook echt niet binnen moeten komen, want ik ging bijna liggen van de wietlucht toen ik weer naar binnen ging. Achteraf hebben we er wel vreselijk om moeten lachen, maar op het moment zelf loopt het dun door je broek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha ik weet PRECIES hoe jij je gevoelt hebt.... :nerd :P

 

ze hebben bij mij toen ook nog een bak koffie gedronken en het enige waar ik aan dacht was dat ze maar een paar meter van een hennepkwekerij verwijderd waren......... ze moesten eens weten.... hahaha :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:search: jij mag echt van geluk spreken gozer! :wOOt

Dit soort gebeurtenissen zul je ook niet snel vergeten denk ik... ;)

 

Ik heb zelf maar 3 plantjes, dat mag ten eerste (zover ik weet), en die ruik je al!

Dus laat staan wat jullie wel niet ruiken!

 

Maar hopen op het beste! <_<

 

laterzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazzel pik :wOOt heb je geluk gehad nou ben blij voor je dat je niet gepakt bent ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook zo een leuk verhaaltje !

 

Was lekker de oogst aan het knippen op zolder, met men kleren vol met blaadjes afval, en enorm ruikende naar de vers geknipte wiet, ga ik lekker effen beneden iets drinken....

 

We wonen in een rijwoning, was, lekker terwijl ik aan het drinken was samen met men vrouw naar buiten aan het kijken, ineens...

 

Sluiten 2 anonieme audi's dwars de straat af, voor men deur, 3 seconden later, een hele reeks politie wagens, de agenten stormen er uit (VOOR MEN DEUR !!) <_< ;)

 

Ik werd wel effen stil, vrouw in paniek !!! :search:

 

Ik denk F*ck ik ben der bij !

 

vallen ze binnen in het huis aan de overkant ! halen ze daar een hele reeks illegale mensen buiten !

achteraf ook plezant, maar op het moment, oeeeeeiiiii....

 

2 de voorval, enkel maanden later.....

 

Vrouw belt me in volle paniek op tijdens men werk....

'HET RUIKT HIER IN DE STRAAT NAAR GAS !!!' en de politie, tezamen met de gas maatschappij is deur aan deur aan het gaan om te kijken waar de gaslek vandaan komt....

 

(moet je weten dat de elek meter samen in dezelfde kast staat als de gas meter.....)

en de elek meter wil ik liever niet dat ze die zien... :wacko:

 

Ik dus als een gek naar huis.....

 

gelukkig, was het lek bij een 3 tal huizen voor het onze, en was dus de zoektocht gestopt, anders....

(ik zou nooit optijd geweest zijn)....

 

 

Mja, dit maakt het leven zo ook nu en dan eens wat spannend he, krijg je een lekkere adrenaline kick van !

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Hahahahahaha, dat is even zweten zeg!

Het spannendste wat ik heb gehad was een taxatie waarbij de taxateur dus voor mijn kast op zolder heeft gestaan en ik gewoon heb beweerd dat het een spuitcabine was voor mijn airbrushwerk. Gelukkig vond'ie het verder niet interessant. :wOOt

 

Maar ik heb me tevoren wel even druk lopen maken hoe ik die kast zou verklaren.

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat jij je wiet nooit taxeren dan? ;)

 

Je moet je wiet toch ook verzekeren tegen brand en die diefstal? :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 2 agenten die het weten!!! 1 daarvan is familie en de ander m'n ex-vriendin hehehehehe die was destijds net agent terwijl m'n slaapkamer vol stond en de kamer ernaast wij lagen te....uuuuh nou ja , je snapt wat ik bedoel <_< relaxte tijd ....

 

Overigens doet mijn familie-lid net alsof hij het niet weet , maar hij kwam er per ongeluk achter een keer toen hij op visite was,...hij snapt ook gelukkig dat ik het voor mezelf doe en ook geen ferrari voor de deur heb staan ;)

 

 

Leuk die verhalen hier! :wOOt

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al deze verhalen, leren we ook van dat je niet altijd ZELF iets doms moet doen zodat ze je pakken he.

 

Kan gewoon bv een inbraak melding zijn, of gewoon de buurvrouw merkt in je huis 'PRECIES een verdacht iemand' dat geeft de politie al de mogelijkheid eens op onderzoek uit te gaan...

een brandgeur, gasgeur in de straat.... , werken worden uitgevoerd....

ga zo maar door, tis niet altijd de wegcontrole die je pakt met 100 stekkies in je koffer....

 

 

ZeMeC

Share this post


Link to post
Share on other sites

wijkangenten zijn over het algemeen ook best relaxt, behoren toch wel tot de weinige werknemers van de politie waarvan ik het idee heb dat ze op een contructieve manier bezig zijn. Je hoeft politie trouwens nooit binnen te laten als ze geen huiszoekingsbevel hebben, en zeggen dat het niet gelegen komt is niet perse verdacht (in het geval van een gaslek wel trouwens, maar dat lijkt me een kwestie van gezond verstand)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanwege een eventuele verhuizing naar het platteland hebben wij een paar maanden geleden ook een makelaar moeten laten komen voor taxatie van onze woning :wOOt

Dit zat er al even aan te komen en mijn (kleding) kast was leeg dus niets te zien :oeps

Dat is dan weer het voordeel van het kleinschalige gebeuren hier, kast staat op de zolderkamer maar aan de buitenkant zie je er niets van :search:

Denk dat het de laatste keer kweken is in de kast, mijn buitenplant heb ik geknipt en er zit veel meer aan dan ik voor mogelijk had gehouden <_<

Het moet nog meer dan een week drogen maar zo'n 50 gr. zal ik wel overhouden ;)

Aangezien ik ongeveer 90gr. per JAAR nodig heb, zet ik volgend jaar 3 planten in de tuin en ben klaar :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...