Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The Afghany Warrior

I/o Afghany

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Helaas heb ik een slechte cam maar ja, hier enkele piccies van mijn I/O Afghany in de 7de week bloei.

Ik zal het maar eerlijk toegeven ... dit was de dikste.

 

Ik pook op aarde met ronde potten van 7 liter, ik heb en drip systeempje en water een beetje bij met het handje.

 

Er hangen nog wat takjes onder met dikke budjes al met al ben ik weer tevree.

 

io01213nj.jpg

 

Gemiddeld wegen de plantjes hopelijk zo'n 25 gr per stuk gedroogd. Soms is het iets minder, zelden iets meer.

Het gruis en blad weeg ik daar nooit in mee ...

 

Als de fotograaf weer komt zal ik betere pics uploaden.

 

 

Pekolow ..

Edited by pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet om af te zeiken ofzo maar zien d'r niet echt lekker uit om eerlijk te zijn, bladeren zijn ook niet echt in topconditie en de topvorming vindt ik ook niet zo mooi.

Zijn er wat problemen geweest tijdens de kweek...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo stijlloos .. ?

 

Mijn planten staan op sterven na lekker na te bloeien ik ben niet anders gewend, deze is toevallig meer geel omdat ie meer voeding tekort heeft maar iedere plant verkleurd aan het einde van de rit ...ze zijn niet allemaal zo geel.

 

Ik stop met voeren in de 6 week zodat ze beter smaken ... ik water ze nog lekker in de 7 de week en vanaf die week laat ik ze letterlijk en figuurlijk dood gaan in hun pot, hang ze dan op met blad en al voor een betere smaak. Ze zijn dan al half verwelkt ..

 

Ik weet niet waar jij zit Stijlloos maar kom een kloon halen dan krijg je er een sampletje van ... want op afstand iets bepalen is onmogelijk.

Je kan wel iets zeggen over de bladkleur ... maar dat zegt niets over het eindproduct.

 

Bedankt voor je reactie ..

 

 

Pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm vanaf week 6 geen voeding meer, tja het zou niet mijn kweek zijn, ik spoel de laatste 2 weken met enzymen en afgezuurd water. Zo en zo lijkt het mij niet verstandig om na week 6 niets meer te geven, water e.d., omdat dan juist de plant heel hard bezig is met toppen aanmaken maar een ieder z'n ding. Het lijkt mij alleen nogal slecht voor de opbrengst.

Ik keek alleen naar de bladeren en de opbouw van de toppen, smaak is jammer genoeg niet via internet te bepalen(idee'tje voor de it'ers onder ons).

 

Voor de kloonen pas ik voor nu ff veel te veel werk aan m'n eigen moeders... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stijlloos ?

 

Met wat voor soort ben je bezig ?

Toevallig een NL ?

Laat me het dan weten dan reis ik er 200 km voor !!

Zit je op de hydro ?

 

Pekolow

 

 

ps: De Afghany is een originele outdoor, te lang door bloeien wordt een schimmel verhaal.

8 weken is dus wel de max voor dit soort .... ik heb er nu al 4 koppen uit moeten knippen ...en er volgen er iedere dag een paar bij.

Dat is het nadeel van dikke buds ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee pekolow,

 

leuk plantje, alleen wat is dat "ding" op die top daar bovenin?? :verrygood

en onder hoeveel Watt. heb je em gekweekt??

ziet er verder wel goed uit vind ik hoor :nerd

 

suc6!!

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slechtkontje ?

 

Nee ik laat ze helemaal doodgaan, en ze mogen na sterven aan de lijnen is goed voor het smakie ....

 

Gaat goed hoor !!

 

Hok is meteen leeg en een op dezelfde dag plant ik de nieuwe afghaantjes en die gaan meteen in de bloei.

 

No time to waste kan straks weer chille ...

 

 

Pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stijlloos ?

 

Met wat voor soort ben je bezig ?

Toevallig een NL ?

 

Zit je op de hydro ?

 

Soortje waar ik voornamelijk mee bezig ben is Shack, shack is een kruising tussen Shiva en Jack Herrer. Heb de genen gekregen van een maat van me. Hier richt ik me het meeste op. Staat nu ook een NLX # Haze in het moederhok en binnen een paar weken zal double fun ontkiemen voor de buitenkweek.

 

Ik kweek tegenwoordig op alles, zowel aarde als hydro(mapito).

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej, je plantje ziet er aardig goed uit op die gele bladeren na en dat ding om je top heen(is dat een wc rol?:verrygood) en wat voor verlichting gebruik je eigenlijk?

grzz. smoker 99

Edited by smoker99

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoker ...

 

 

Ik gebruik 600 wattertjes en die closet rol is om de maat aan te geven ....

Kom je nog naar amsterdam voor een Afghaan struik ?

 

Pekolow

 

 

ps: Afghany is only for real dy hard mother fuckers .... even the taliban avoids this weed ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is een mooi afgerijpt plantje bijna,ook een 2e internodebloei doorgebroken,zal heerlijk smoken,maare stop nu eens aub met steeds stekken aan te bieden!Lees de policy regels...GEEN HANDEL IN WIET,ZADEN,SPOREN,STEKKEN ENZ...OP DIT FORUM!Of dit nu gratis is of niet...

Share this post


Link to post
Share on other sites
het is een mooi afgerijpt plantje bijna,ook een 2e internodebloei doorgebroken,zal heerlijk smoken,maare stop nu eens aub met steeds stekken aan te bieden!Lees de policy regels...GEEN HANDEL IN WIET,ZADEN,SPOREN,STEKKEN ENZ...OP DIT FORUM!Of dit nu gratis is of niet...

 

O ik dacht dat weggeven geen probeem was ...

 

Nou bij deze beste pokertjes ... het is voorbij ...

 

 

De actie is VOORBIJ !!!

 

Pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yep smeren maar en inhaleren !!!

 

Het was een lange dag ik heb wel wat rust verdient !!!

 

 

Pekolow

 

Alaaf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...