Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

machskn

Wat Is Jouw Favoriete Wietje En Waarom

Recommended Posts

mijn favo in willekeurige volgorde zijn:

ww

santa maria

northern light

pp

 

groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik koop zelf altijd k2, merk dat ik daar meestal het fijnst stoned van word, het geeft me ook bijna altijd een lachkick.

Share this post


Link to post
Share on other sites

16 Gram is momenteel in bezit van 3 gram WW. Bevalt heerlijk :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat haal ik... de aanbiedingen meestal zo hadden ze vorige week een heerlijke afgaan binnen gekregen dus dan word het die.. en soms een exotischer soortje zoals Pineapple 'n cinnamon (kennen jullie dat?de naam is echt de smaak ervan..) maar die komen zelden binnen. Gister hadden ze nepal hash binnen gekregen van die lekker donkere plakhash dat is voor mij in een joint echt een favoriet te noemen heeft zo'n geweldige zoete smaak en een knallende high, daarnaast iets als caramel voor de waterpijp dat gaat zo lekker in de beentjes zitten en da's veel vr weinig hier..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn favouritje nog niet ontdekt.. heb tot nu toe orange bud, white widow en shiva gehad. white widow bevalt me het meeste. van orange bud werd ik in mijn beginnerstijd echt super stoned van. Daarnaa niet meer en toen heb ik white widow geprobeerd. Gistere heb ik shiva gehaald. Dat is ook wel een lekkere. Ze zeggen alleen dat je er high van word.. Ik word er meer stoned van..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan niet echt een naam geven want niet elke W.W, santa maria of P.P is hetzelfde

het verschilt te veel

ik rook meestal gewoon sterke indica soorten en elke keer heeft het weer een andere naam in de shops

Share this post


Link to post
Share on other sites

R.I.P. !!!! dit was een tijdje in den haag verkrijgbaar, maar is toen vanwege zijn hoge THC-gehalte uit de haagse shops gebaned :bier was later wel weer ergens te krijgen, maar dat proefde niet zo als de goede oude, ook niet zo sterk. persoonlijk vond ik het zelfs iet te... dus als ik mn favoriete wietje moet noemen ga ik voor de "Eco White Widow" en de "Kiwi Eco" verkrijgbaar in cremers den haag!

 

maaaaaar vanaf volgende week worden die natuurlijk getopt door mn eigen PP wietje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm.. kom verdacht weinig haze tegen in de lijstjes. En da's toch zo lekker.. vaak wel een beetje hard aan de keel, vooral de zeg maar groene soortjes. Warlock, G13 laatst gehaald in Koffie en Dromen. Errug lekker.

 

Wat betreft hash: Vroegâh had je die dikke gedraaide vingers kashmir, keihard! Geen rubber smurrie maar heftige hash. Fijne turk, dat was ook nooit te versmaden. Smeuig en intens.

 

Maar nu? Mijn eigen bubble uiteraard. Kan geen hash tegendie knal op. Dit jaar gaan we hindu kush en PP ice maken! Lehkâh! Helaas is mijn vriezer al weer leeg, misschien dat ik nog wat bubble van mijn gecurede wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn favoriete wiet is sneeuwitje van de Medley in groningen. beste ratio tussen high en stoned die ik tot nu toe gevonden heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

medley? ik vind het daar echt zwaar tegenvallen...

 

de driemaster kan ik zeker aanraden of methamorfose.

 

maarja smaken verschillen he :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet :

 

white widow

skunk #1

supersilverhaze

northern light

purple haze

k2

 

hasj :

 

superpolm

polm

libanon

afghaan

R.I.P

zero

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

1: Super Silver Haze (Pistache denbosch)

2: White Widow (Twins denbosch)

3: Northern light (weet niet waar die vandaan kwam)

Edited by Applegreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm Jack Herer wordt hierbij officieel toegevoegd aan mijn lijstje ;)

misschien niet meest apparte, maar wel lekkere smaak en chille high :smoke

was toch best zweverig toen ik hem leeg geheisd had :showoff:

 

vind hem alleen wel beetje duur als je prijs \ effect beetje vergelijkt, maar daar denk je toch niet meer aan als je eenmaal bezig bent :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Santa Maria: Deze omdat ik mijn joints puur rook, heel sterke wiet en als ik hijs ligt toch niet heel mijn keel open of komen mijn longe eruit. Heel zachte super sterke wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hawaii.

 

alleen lullig dat ik dat vele jaren alleen in den bosch kon halen (pistache), nu is het helemaal nergens meer te vinden. Qua smaak vind ik deze met kop en schouders overal uit steken.

 

Lamsbread.

 

Ook deze kan ik niet meer vinden.

 

Door het beleid van uitzettingen zijn er niet zoveel kwekers meer met leuke soorten, je moest vroeger mazzel hebben om op tijd bij de shop te zijn (in de agenda wanneer het beschikbaar was, 9 weken later weer er langs...). Nu is het allemaal nlx en weet ik veel wat niet meer.

 

oja orange bud van een bekende shop in utrecht (aan het water - weet de naam niet meer, zwaare relaxte shop)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet:

 

Snowwhite

Santa Maria

Amnesia Haze

Silver Shiva

Jack

 

 

hasj:

 

Spoetnik (heavy spoetnik-fan)

Ice

Zware Jongen (uit coffeeshop "The Future" in A'dam)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de laatste wiet die ik heb gesmoord is me wel erg bevallen, het was nl. NLX die afkomstig was uit den checkpoint in Terneuzen :rofl. Kvond het reuze, sterke smaak, lang stoned, en 'slaag krijgen'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

favo wiet :

 

1. masterkush

2. jack herrer uit checkpoint (echt zwaar scheef gaan!)

3. purple haze (een keer in de miami gekocht, een keer van checkpoint en die was beter :rofl)

 

favo hash :

 

1. red libanon (zeker weten!)

2. zwarte marok

3. sputnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haze, jack of santa maria

 

Maar het lekkerste: een druppel hasjolie op een askegel uit de bong

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet

 

- Northern Lights, en alles daarvan afgeleid ;) , NLX is me fav

- supersilver haze, man man, van den checkpoint, één bluntje van gerold, 6-8 trekjes en "slaag krijgen" zoals we in belgië zeggen

hash

- Super Maroc uit den check

 

Kan er mij iemand zeggen welke soorten er nog heviger zijn qua "stoned" gehalte dan de NL van Checkpoint?

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mn maatje kwam een jaartje geleden met wat gewone stuff aan dacht ik.

Lekker veel erin. Was het die iceolater...... nou kwas best wat gewend maar die zooi.

 

Kwas zo abikadibie dat ik van ellende ben gaan pitten.

Nou ja pitten kwas gewoon out gegaan. ;)

 

Voor mij nmr1 om eens een winterslaap te houden. :smoke

 

Maar voor een K-2tje kan je me ook wakker maken. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij gewoon SKUNK echte hollandse killer met smaak .. voor mij geen haast sythetische planten ...

 

een goede noderlight haze van anny time alkmaar is trouwens ook top .. maar in en vreemde shop doe ik meestal gewoon skunk en is altijd naar m`n zin ... op de echte K**&% shops na natuurlijk ..

 

en geen skunk op de lijst is geen shop als je het mij vraagt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...