Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

machskn

Wat Is Jouw Favoriete Wietje En Waarom

Recommended Posts

Amchesia, van Upstairs in Arnhem, echt hele lekkere, steenharde, compacte, goodness.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou de soort die NIEMAND zich meer kan herinderen, wat NERGENS meer te krijgen is, wat mijn allerbeste medicijn WAS.

 

 

 

http://i40.tinypic.com/2d2hb2s.jpg

 

(kijk deze foto maar eens, dit is nou de kut van Mary jane.) <_< :head_hurts_kr:

 

 

ze hebben mij heel veel ellende bezorgt en verdriet; afgelopen 4 jaar;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Greenhouse afzetterij ?????

Misschien is het eten wat aan de dure kant maar de wiet toch nie ? ( in vergelijking met het gemiddelde coffeeshop in Nederland)

 

Ik betaal hier in het hoge Noorden voor amnesia haze rond de 10 a 12 euro per gram. De greenhouse hanteerd toch wel een normale prijs van 12 euro per gram voor arjans ultra haze alleen de neville's haze is wat prijzig 16 euro gr. Maar wil je echte lang bloeiers van 16 weken of langer roken ja dan bijna bij alle shops zie ik dan prijzen van 15 euro per gram tot 20 euro per gram.

Ik zie gewoon dezelfde prijzen bij de greenhouse als bij de meeste shops gehanteerd worden, misschien zijn de prijzen wat hoger voor jouw omdat je misschien geen sativa roker bent ?

Je zult altijd weer van die shops vinden die het natuurlijk veel goedkoper of beter aanbieden maar ik vergelijk daar niet mee ik vergelijk met het gemiddelde en dan zijn ze gewoon normaal bezig.

Dan vind ik Barneys duurder maar heeft dan weer betere wiet tekoop in het algemeen.

 

Ik vind het trouwens normaal om voor een 14 weken bloeier zo rond de 13 euro per gram te betalen in een shop.

Het is duur vergeleken met zelfproductie of korte bloeiers

 

haal uns wiet bij de greenPLACE , en vergelijk je dat eens :head_hurts_kr:

+ het feit dat ie trainwreck , bubba , en chemdawg verkoopt , die niet eens realdeal zijn

LOL Greenplace Trainwreck is Amnesia Greenplace en Greenhouse een pot nat leeg zakje en een lege portomonnee

Share this post


Link to post
Share on other sites

white widow ofwel nlx zijn mijn favo's gewoon omdat ik daar lekker stoned van word

maar tussen door een amnesia is ook lekker om maar eens een haze jointje te roken en daarbij ook nog zeer lekker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de hase soorten ben ik een grote fan van Silver hase! Heerlijke geur! Maar amnesia vind ik ook erg goed te doen.

Indica soorten vooral Sensi/K2/White Widow/Santa maria. Als het maar niet te duur is want de prijzen worden alleen maar hoger :P. Laatste gezien in shop dat je gewoon 12 euro betaald voor 1 gram super silver hase en was die ene gram super? nou dat viel best mee...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

die super silver haze staat wat langer daarom is ie ook duurder, hoeft opzich niks over de kwaliteit te zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mjn favorieten zijn:

 

1.Arjan's ultra haze 1 - de heldere high met een zoete frisse smaak en de haze geur die erin is verwerkt, dat maakt dit wietje tot mijn nummer 1

2.Shackzilla - Omdat deze een goede combinatie van high en stoned heeft en om de smaak heerlijk zoet en zurig met een tintje haze

3.Super Silver Haze / Amnesia Haze zelfde reden als nummer 2

 

Maarja zoveel wietjes heb ik ook nog niet gerookt en het is afhankelijk van hoe het is gekweekt want ik heb amnesia's gerookt waar ik bijna van over mijn nek ging.

 

Groeten

 

Pieter45

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm dan ga ik toch echt voor de fucking weed bij de tsjakka in den helder n_n daar lig je wel een paar uurtjes lekker van, of een lekkere k2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben een beetje klaar met de Haze-soortjes. Alles smaakt bijna hetzelfde, bijna hetzelfde effect etc. Doe mij maar Red Hair, Sour Diesel etc :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha,

 

Ik rook meestal Early Skunk van een eigen buiten kweek, bij het puur roken zo heftige psychische trip ;) Ook lekker de SilverHaze van de Eurogarden en de Chrystal hasj van de Snooker of de Royaal van de Wall . Heerlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blonde maroc overdag, absoluut niet sterk dus een goed dag rokertje en om lekker in te dommelen lekkere 'white widow' ga je lekker van slapen ;) :)

 

Ik zou wel eens een 'up' high wietje willen proberen, iemand suggesties?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@luie hond

 

Kali Haze is een mega uplifting wiet soortje.

Ik zelf heb de beste kook sessie gehad met deze.

 

 

gallery_1018_2673_275860.jpg

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Favoriet zijn toch wel de sativa's, of in ieder geval sativa dominante soorten.

Kush varianten zijn ook erg lekker en hebben over het algemeen een zeer euforische uitwerking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hellow,

 

 

1. chocolope...

2. Amnesiahaze...

3. Jack herrer! blijft een toppertje :D

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn top 3,

 

- Kali Mist, geweldige smaak, geur en goed stoned.

 

- Cheese, idd. apparte smaak die mij wel aanstaat en ook goed stoned.

 

- Bubbel Gum, lekker zoet ruikende weed met een allround stonedheid.

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 Amnees

2 Sugar Punch (haze pheno)

3 Sodelicious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er gaat helemaal nix boven een goede NY diese spijtig dat zo moeilijk is om nog echt goeie te vinden!

Moest iemand ng adresje weten keep me post-it :-D

 

Greets

 

Er gaat helemaal nix boven een goede NY diese spijtig dat zo moeilijk is om nog echt goeie te vinden!

Moest iemand ng adresje weten keep me post-it :-D

 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Double Dragon heeft mij nog nooit teleurgesteld.. Echt een toppert.. Meestal ga ik dan wat vreemder lopen (met een overduidelijke sway) en kom op plekken waar ik nooit eerder ben geweest.. Ik ben dan echt heel spraakzaam, en alles is veel interessanter, grappiger en mooier.

Santa Maria verdient nummer twee, de smaak is niet ideaal, maar ik krijg er echt een lekker gevoel van.. Draaien wordt alleen wel wat moeilijker na een paar stickies van Santa Maria.

 

Bubblegum is echt de gene met de lekkerste smaak, persoonlijk. Alleen ik vind de trip ervan toch net iets minder, en daarom verdient het de derde plaats.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn eerste joint was ook gelijk een pure, van mijn allereerste plant uit de tuin. Verduisterde NLX van Aliën. Zaliggg!!

Alleen ik mag ook wel met de tijd graag een haze variant roken om lekker in de bank te zinken met een vreetkick voor de tv.

 

Ik rook doorgaans alleen puur, en enkel wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je het puur rookt, dat lijkt me totaal niet lekker. In curacao rook ik wel puur,maar dat is een buitenlandse wietje zoals ik het zelf noem. Hier indoor wiet is sterk en heeft een nare smaak(niet altijd), maar buitenwiet zal ik wel weer puur roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hou het simpel gewoon white widow omdat ik niks anders rook :lol:

als ik eens speciaal doe dan is het een buddha haze of cheese ofzo weet je wel.

 

offtopic-

@sparta lijkt me leuk op curacao boompjes kweken B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk hou ik vooral van wietjes met een frisse fruitige smaak. Heb bijvoorbeeld goede ervaringen met Orange Bud, moet je wel wat meer van roken voor een degelijk effect als je het vergelijkt met andere soorten. Lemon Haze is tot nu toe wel een van de lekkerste wietjes die ik heb gehad. Heerlijke frisse, fruitige, citroenachtige smaak en lekker sterk:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momenteel toch wel haze voor mij..

Share this post


Link to post
Share on other sites

amnesia(soma)

super lemon haze

super silver haza

neville haze

white widdow

chocolope

 

nepal hash

rode libannon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...