Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

machskn

Wat Is Jouw Favoriete Wietje En Waarom

Recommended Posts

Hmm, klinkt allemaal wel goed hier.

Ikzelf ben samen met m'n beste kameraad nu alweer 2 jaar in love met Santa Maria uit Enschede van sharon.

Qua prijs/kwaliteit verhouding in Enschede is dit zeker de beste wiet voor een betaalbaar wietje. (€7,50)

Op mijn 2e plek staat Bubblegum van The Mix in Enschede, voor €12,- heb je een goed grammetje. Het roken is als een hemel. Een heerlijke zoete smaak die langzaam door je keel gaat, en waarvan je na 4 hijsen toch even denkt van: "WOW, nu klapt die er wel aardig in."

At last but not least staat White Widow, ditmaal uit Black Sea, ook in Enschede. Voor €7,- heb je als ik het goed heb (misschien 50 cent of een euro meer) je een gram. Het is gewoon de standaard WW, maar de stoned die je krijgt is toch wel een beste.

 

 

Alles even op een rijtje gezet voor sommigen die te lui zijn om te lezen :verrygood :

 

1. Santa Maria.

Shop: Sharon

Locatie: Enschede

Prijs: 7,5 p.g

Cijfer: Toch echt een 8.

2. BubbleGum

 

Shop: The Mix

Locatie: Enschede

Prijs: 12 p.g

cijfer: 8,5 ((Jullie denken nu waarom heeft Santa geen hoger cijfer, dat komt omdat Bubblegum bij mij voor een wat leukere en fijnere trip zorgt die ook wat langer aanhoud)).

 

3. White Widow

Shop: Black Sea

Locatie: Enschede (Just as always).

Prijs: 7 p.g

Cijfer 7,5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb je er netjes neer gezet :wOOt

Heb nu al zin om naar de locale shop te gaan om white widdow te kopen.

Omdat ze jou top 1 & 2 niet hebben...

Ik heb nu echt zin om een goeie stoned te voelen :lol:

 

Klink wel zo standaard he :lol: white widdow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. NYC Diesel, High Times Amsterdam (die heerlijke zoete wietsmaak met scherpe petroleum elementen, hmmmm)

2. G13 Haze, High Times Amsterdam (high as a kite! en zo'n lekkere smaak, wel spijtig dat je voor dat geld elke 30min een nieuwe moet rollen)

3. Cheese-achtig (vaak is die naam wel gebruikt maar rookte bvb onlangs "Critical" van Skunk in Sittard en die was ook heel cheesig, dus alles wat cheesy/aardesmaak heeft)

 

hash rook ik liever niet (tenzij er niets anders is, of als m'n wiet op is en ik vind nog een blokje)

heb nu een blokje caramello liggen dat nog steeds 1gr+ is en dat kocht ik mss 6 maand terug

high van hasj is anders als van de wiethazes, precies nog higher en nog minder stoned

 

dan heb ik ook hele lekkere Dr Greenspoon uit amsterdam gerookt, maar vergeten waar ik die gekocht had...

 

 

Groetjes

 

imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

1:Cheese ( eigen teelt van iemand )

2:Nothern light ( eigen teelt van iemand )

3:NYC diesel ( De raarste/apartste wiet die ik ooit gerookt hebt, het smaakt heel speciaal, geen enkel ander wietje smaakt zo. ) ( coffeeshop )

5:Mexican haze ( coffeeshop )

4:PP buitenwiet ( Zelf geteelt was heerlijke wiet, vond het nog betere wiet dan de meeste binnenwiet van de shop )

 

Hieruit blijkt dus weer dat de coffeeshop troep verkoopt, ik heb 90% van de shop gerookt, en 10% van eigenteelt omdat ik niet veel mensen ken die kweken, daarom moet ik het helaas vaak van de shop kopen.

Hoop in de toekomst meerdere aparte soortjes te kunnen roken van mensen met eigen teelt, want word echt ziek van die dure troepwiet van de shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moet zeggen ik ben echt een haze liefhebber je wordt er lekker stoned van tenminste degene die ik tot nu toe gerookt hebt dan toch hahaha

 

maar een paar van mijn favo's zijn toch cheese, Jack H, purple haze, en silver haze ik heb er nog steeds geen slechte ervaringen mee wordt er altijd goed stoned van alleen jammer dat sommige toch behoorlijk in de keel branden maar voor de rest dik tevreden

 

 

 

KEEP SMOKING THE GREEN GOLD ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1:Cheese ( eigen teelt van iemand )

2:Nothern light ( eigen teelt van iemand )

3:NYC diesel ( De raarste/apartste wiet die ik ooit gerookt hebt, het smaakt heel speciaal, geen enkel ander wietje smaakt zo. ) ( coffeeshop )

5:Mexican haze ( coffeeshop )

4:PP buitenwiet ( Zelf geteelt was heerlijke wiet, vond het nog betere wiet dan de meeste binnenwiet van de shop )

 

Hieruit blijkt dus weer dat de coffeeshop troep verkoopt, ik heb 90% van de shop gerookt, en 10% van eigenteelt omdat ik niet veel mensen ken die kweken, daarom moet ik het helaas vaak van de shop kopen.

Hoop in de toekomst meerdere aparte soortjes te kunnen roken van mensen met eigen teelt, want word echt ziek van die dure troepwiet van de shop.

 

True that. Ik wou dat er een shop was die gewoon kleine partijen van hobbyisten opkocht en op de kaart zette. Het hoeft niet perse keihard te knallen, gewoon een goeie kruidige smaak en lekkere high. Het is echt niet zo ingewikkeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huidige top 3:

 

1. Amnesia Haze.

 

Meest geslaagde commerciële hybride naar mijn bescheiden mening. Geur en smaak zijn ongeëvenaard wat mij betreft, laat alle fancy-pancy haze-soorten ver achter zich.

 

2. Pineapple Kush

 

Misschien niet de sterkste Kush, maar wel de lekkerste. Dit lichtgroene spul kan ik eindeloos blijven roken, Pineapple Kush smaakt als een mistige ochtend in een woud van naaldbomen. Uitwerking is smooth, just taking it down a notch.

 

3. AK47

 

Onlangs kwam ik deze golden oldie tegen en ik was meteen verkocht: haar olskool crispy flavor brengt oude herinneringen boven. Haar uitwerking is fantastisch. Waarom is deze strain ook alweer van de kaart verdwenen? Wellicht niet commercieel genoeg? Om dit wat vaker te kunnen roken, zou ik best wat meer knaken over hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Lemon Haze (coffeeshop) - Heerlijke smaak, valt heel goed te doseren. Een beetje roken geeft een lichte mellow high, maar als je 'm wat dikker draait dan is 't flyin' high.

 

2) White Gold (kweek) - Perfect doorrook-wietje, ben 'm verder nooit tegengekomen helaas. Hele 'natuurlijke/aarde-achtige' smaak, leuke high met wat stone-elementen erbij.

 

3) Amnesia Haze (coffeeshop/kweek) - Lekker scherp smaakje, voorbeeldig effect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@antonaustirol: AK47 is (nouja paar maanden geleden dat ik in Schagen in de shop was) hier in de buurt nog te koop...

heb t ook wel eens gerookt, maar geen idee meer van effect/smaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

amnesia hypro

lekkere happy energieke euforistische langdurige high met dito smaak .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

White chocolate haze van de toermalijn in Tilburg

Nooit meer dat wtje gevonden zeer spijtig :(

 

De geur en smaak was abnormaal sterk , je Kon je smokegeur ruiken tot op 100 meter ver

Heb wss al 20 keer naar Amsterdam , Rotterdam , goes etc geweest maar nog nooit iets vergelijkbaar gerookt of gevonden

 

Voor 10,5 euro de g echt een zalig soortje

 

Miss those Days

 

Peace fam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren avond een budje heerlijke homegrown from my macgenius :)

 

Een lekker amnesiatje,

 

gallery_41900_18990_2150001.jpg

 

De eerste indruk is wauw mooi kleurke , echt het typisch oranje bruin amnesia kleurtje van vroeger ,

Doet Me wat denken aan een amnesia uit de casa in Tilburg

 

De geur is op eerste zicht wat aan de lage kant, totdat je een busje afkraakt , zeer puur geurtje , lekker,kuidig .

 

Een gerold en lekker op het terrasje benuttigd en moet zeggen aangenaam verrast in effect

Een pets in de Head man , een zalig effect heel euforisch en happy high .

 

Zalig om door de bong te sleuren ook

Smaak is nog beter

 

Nu een homegrown Northern lights gerookt ,had het minder verwacht maar ben massa's content .

Het effect is vooral op het lichaam volledig ontspannen en relaxed , zwaar op de ogen , die vallen dicht nu , nog Nice , nu lekker curen en dat word een lekker w-tje

 

Peace fam

 

gallery_41900_18990_297342.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben meer van de Indica Wietjes, de Hazes heb ik achter me gelaten na jaren amnesia te hebben gerookt :thumbsdown:

Mijn top 3

 

1: Kush soorten

2: Orange Bud & Nothern Lights

3: Diesel & Afgani

4: Hasj

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nog niet zoveel weed soorten gerookt maar mijn lievelings tot nu toe is strawberrykush :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 Amnesia Haze

 

2 Cali Orange

 

3 Super Skunk

 

4 St. Maria

1 Sannie's Jack

 

2 Amnesia hypro

 

3 Night Queen

 

3 Sugar Punch

Niet Heribei? ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wees dan ook wat concreter. Dat Amnesia Haze geen echte haze is weet iedereen wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik wil wel eens weer echte haze, lang geleden dat ik dat gerookt heb. Welke breeder?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...