Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hier enkele fotos van mijn plantje in 2005 <_<

mijn trotse white widow

opbrengst 200 gr

 

 

zonkant.jpg

 

augustus261.jpg

 

augustus268.jpg

 

augustus265.jpg

 

DSC01739.jpg

 

en nog een vraagje of 2

wat vind je ervan en

 

 

WANNEER en hoe kan ik men zaadjes ww ontkiemen ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit die plant!

had je niet veel last van vliegjes of schimmel?

ik had 2 jaar geleden tijdelijk ook een white widow in mijn achtertuin staan.

En ik zag wel het verschil tussen mijn purple power en die white widow.

de white widow rook veel sterker en er zaten veel meer vliegjes op.

 

maargoed ik zelf ga mijn stekkies rond mei halen.

omdat jij zaadjes hebt zou ik ook gewoon rond mei beginnen met het ontkiemen van je zaadjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziet er mooi uit die plant!

had je niet veel last van vliegjes of schimmel?

ik had 2 jaar geleden tijdelijk ook een white widow in mijn achtertuin staan.

En ik zag wel het verschil tussen mijn purple power en die white widow.

de white widow rook veel sterker en er zaten veel meer vliegjes op.

 

maargoed ik zelf ga mijn stekkies rond mei halen.

omdat jij zaadjes hebt zou ik ook gewoon rond mei beginnen met het ontkiemen van je zaadjes.

 

ik d8 ze zelfs eind deze maand laten uit te komen ... en ze een maandje binnen te houden en ze dan in april buiten te zetten ??? of slecht idee ???

aja en btw geen last van vliegjes wel het spint !!!

Edited by Ferenza

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zat zo te denken van ze begin april binnen te laten ontkiemen en een week of 2-3 binnen houden en dan einde april buiten te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb niet zo super veel ervaring met zaadjes dus ik denk dat je het best het advies van raptor op te volgen.

maargoed had jij vorig jaar last van schimmel en vliegjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorig jaar heb ik met "NL" buiten geen last gehad van vliegjes en van schimmels wel van slakken, voornamelijk in het begin toen de plantjes nog klein waren. eentje is er zelfs volledig onder gesneuveld. maar heb dan wat van die blauwe korrels gelegd tegen de slakken in een botervlootje, waar je 2 gaatjes in maakt van een 2 op 3 cm ongeveer een cm boven de grond(zo gaat er minder regen inlopen als het regent), in het botervlootje doe je de korrels en dit zet je bij je plantje en voila direct minder slakken <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

cacaodoppen zijn ook goed, strooi ze rond op de grond waar de plant in de grond zit want als de slak bij de plant wil komen moet de slak over de cacao doppen en deze zijn scherp voor de slak dus blijven ze weg :specool

slakkenkorrels niet weggelaten als je gelijk een eind wil maken aan dat pestgedierte. onverstandig als je huisdieren hebt die regelmatig in de tuin komen, neem een voorbeeld aan honden en katten als die slakken korrels eten dan kan je er donder op tegen zeggen maar dan is het gebeurd met kismo en fikkie dus keep it on the watch <_<

 

Pzz Cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas wel op dat die cacaodoppen een beetje schoon zijn. Ik heb wel eens alarmerende berichten gelezen over de hoeveelheid pesticiden die in die doppen zit en daarnaast houden ze makkelijk vocht vast waardoor schimmel kan ontstaan. Niet helemaal zonder risico dus, die doppen.

 

En inderdaad, ik heb ook al eens een stuiptrekkende schuimbekkende kat mogen laten inslapen dankzij een erg agressief goedje in de tuin van de buren. Beter kun je een aantal bekertjes of bakjes ingraven en deze vullen met bier. De slakken komen op het bier af, vallen in het bekertje en verdrinken. Niet 100% effectief, maar het scheelt wel veel en je hoeft tenminste niet met gif in de weer.

 

Succes! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus het is planterke met dezelfde foto's weer. Hoe vaak heb je die foto's nou al gepost man? 30 keer? Volgens mij overdrijf ik geeneens.

 

Kan je volgende keer als je een vraag post of een thread maakt ALSJEBLIEFT DIE FOTO'S WEG LATEN? Het wordt een beetje irritant namelijk om ze tig keer te zien. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jezus het is planterke met dezelfde foto's weer. Hoe vaak heb je die foto's nou al gepost man? 30 keer? Volgens mij overdrijf ik geeneens.

 

Kan je volgende keer als je een vraag post of een thread maakt ALSJEBLIEFT DIE FOTO'S WEG LATEN? Het wordt een beetje irritant namelijk om ze tig keer te zien. :verrygood

 

heb er toch bij gezet da het die van in 2005 ware en zaagt ni !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

rustig aann:P

ook al is het zo boeiend dan kun je zien hoe trots iemand op zn plantjes is..

maar te vaak is ook nie cØol :whistling

 

Rustig A.

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pas wel op dat die cacaodoppen een beetje schoon zijn. Ik heb wel eens alarmerende berichten gelezen over de hoeveelheid pesticiden die in die doppen zit en daarnaast houden ze makkelijk vocht vast waardoor schimmel kan ontstaan. Niet helemaal zonder risico dus, die doppen.

 

En inderdaad, ik heb ook al eens een stuiptrekkende schuimbekkende kat mogen laten inslapen dankzij een erg agressief goedje in de tuin van de buren. Beter kun je een aantal bekertjes of bakjes ingraven en deze vullen met bier. De slakken komen op het bier af, vallen in het bekertje en verdrinken. Niet 100% effectief, maar het scheelt wel veel en je hoeft tenminste niet met gif in de weer.

 

Succes! :lol:

 

idd, cacaodoppen schimmelen vrij snel! en slaat zo over na je plant. heb ervaring met dat spul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...