Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Young Buck

Blueberry!!

Recommended Posts

eergister hebben ik en een vriend (15 en 16 jaar jong) 3 gram blueberry laten halen door een voorbijganger bij de coffeshop |OLD CHURCH| (bij de wallen in de buurt) maar wat het probleem is wij weten niet of we zijn opgelicht of als het echt zo is...., ik gaf de voorbijganger dus 20 euro voor 3 gram blueberry en hij geeft ons 3 gram en stopt nog wat geld in z\n portomonee en zegt ja het kostte 24 EURO dus wij zeggen dat we dat niet hebben en hij vond dat niet erg.....

 

dus mijn vraag hoeveel kost +- 3 gram Blueberry

(en is er op een site mischien een prijzenlijst?)

 

 

 

 

Young^Buck

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb woensdag in terneuzen 3 gram blueberry gekocht en de prijs daar as iets van ene 6,40 of 6,60 dus voor 20 euro heeft hij u niet teveel in het zak gezet. hoogstens paar cent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan echt makkelijk worden genept, 24 euro 3 gram lijkt me sterk, of het is gewoon echt goede wiet, maar volgens mij heeft ie wat wisselgeld in ze eigen portemonnee gestopt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet gewoon een betrouwbaar iemand vinde :verrygood dat werkt het beste denk ik.. en anders als je genackt word niet zeure want je weet van te vore dat dat gebeurt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meesal liggen de prijzen en de kwaliteit in Amsterdam net ietsjes hoger.

Ik zou me niet al te druk maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
eergister hebben ik en een vriend (15 en 16 jaar jong) 3 gram blueberry laten halen door een voorbijganger bij de coffeshop |OLD CHURCH| (bij de wallen in de buurt) maar wat het probleem is wij weten niet of we zijn opgelicht of als het echt zo is...., ik gaf de voorbijganger dus 20 euro voor 3 gram blueberry en hij geeft ons 3 gram en stopt nog wat geld in z\n portomonee en zegt ja het kostte 24 EURO dus wij zeggen dat we dat niet hebben en hij vond dat niet erg.....

 

dus mijn vraag hoeveel kost +- 3 gram Blueberry

(en is er op een site mischien een prijzenlijst?)

 

 

 

 

Young^Buck

eigenlijk zijn jullie te jong om te halen,maar goed,een beetje blueberry ligt op de 5 euro per gram,ligt er aan waar je t haalt,in amsterdam durven ze 8 a 9 euro te vragen,maar dat komt weer door de toeristen,ligt er aan waar je t haalt :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

In A'dam koop je inderdaad wel blueberry voor 8 euro per gram. Staat wel tegenover dat die blueberry die ik daar voor die prijs haalde ook zonder overdrijven de lekkerste wiet was die ik ooit had gerookt (ben helaas vergeten waar precies ik het gehaald heb, part of effect :D)

 

dus maak je er niet te druk over. En daar komt bij, als je te jong bent en je laat iemand anders halen dan kan het nou eenmaal zijn dat hij wat provisie neemt. Als je zo graag op deze leeftijd wil blowen moet je dat er maar voor over hebben. Zoooo veel zal je neem ik aan toch nog wel niet roken op deze leeftijd, dus het is nu toch nog relatief goedkoop :D

 

Maar als hij het niet erg vond dat hij 4 euro minder kreeg dan zal hij je wel hebben proberen op te lichten... anders had hij wel een gram ofzo zelf gehouden waarsch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenlijk zijn jullie te jong om te halen,maar goed,een beetje blueberry ligt op de 5 euro per gram,ligt er aan waar je t haalt,in amsterdam durven ze 8 a 9 euro te vragen,maar dat komt weer door de toeristen,ligt er aan waar je t haalt :D

 

 

Het komt niet alleen door touristen hoor de kwaliteit ligt vaak velen malen hoger.

Zelfde verhaals bv de lachende paus in rotterdam.

Daar verkopen ze ook alleen maar wiet wat met liefde gekweekt is.

En dat proef je!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kzag laatst nog een clip dat je ludacris een superdikke blueberry joint van zo'n 30 cm ziet smoken en dat ie dan een wietkwekerij inloopt. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

luda

dit is denk ik t filmpje wat je bedloet.. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

blueberry klinkt als drank

ff aan mn fles sokken

 

hijs op

 

ik wil meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie te veel zorgen maken

Als ie je int zak heeft gezet zalt we nie veel zijn

Gwn genieten zouk zegge :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blueberry wordt hier verkocht voor zo'n 7-8 Euro per gram. Als het goed gekweekte wiet was heb je dus best een goede deal gedaan.

 

Vooral bij Amerikanen is Blueberry een erg bekend en gewaardeerd soortje. Als je op Amerikaanse of Canadese forums kijkt zie je de ene Blue-kruising na de andere voorbij komen, vandaar dat ze er in Amsterdam de hoofdprijs voor vragen. Het is een oud soortje uit eind jaren '70, zo'n 80% indica waarvan de toppen aan het eind van de bloei een blauw-achtige gloed krijgen. De wiet ziet er hierdoor na het drogen ook relatief donker uit in vergelijking met de groenere Skunk-achtige varianten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen ik woon zelf in amsterdam en ga vaak naar the noo coffe shop en haal ook meestal blueberry

en het is euro 7.50 p gram en voor euro 23.50 heb je 4 gram en 5 gram voor 30 euro

en neem van mij aan dat er afentoe wel iemand achter de bar staat die wat minder geeft maar dat hou je toch wel en als je het niet vertrouwt mag je het laten weegen waar je bij staat en ze mogen niet wieigeren

en het is ook zo als je net voor het eerst in een bepaalde shop komt en ze kenen je niet dat je wat mider vers krijgt maar dat komt in loop van vaker kommen

 

 

spaceeeeeee zeeeeeeeeeeeee

 

p.s

als je aan mensen op straatr gaat vragen of ze het kunnen hallen kun je verwachten dat ze wat nakken van je maar ja dat is gewoon dat risico wat je neemt maar ja ik kan aleen zeggen laat of iemnad die je goed kent hallen of wacht tot je 18 bent ik weet dat het kloten is maja ook al lifte ik ook vroeger en dacht ik ook wil smoke wil smoke maar vertel het geoon aan je ouders en dan hallen die het mischien wel voor je

Share this post


Link to post
Share on other sites
7.90 euro/gr. in de checkpoint Terneuzen

checkpoint is ook zeer duur, door de vele toeristen

 

heeft hier in belgie onlangs in de krant gestaan hoeveel buitenlanders in vakantieperiodes over de vloer krijgt, het zijn er ongelooflijk veel. Ook stond er een tijd geleden in dat van alle bezoekers van de checkpoint bijna 2/3 belg zijn, 26% frans en een 10% Nederlanders

 

Maar het moet wel gezegd dat de wiet en hasj van de checkpoint zeer goed is van kwaliteit alhoewel dat ik het overdreven begin te vinden. THC-gehaltes worden altijd maar opgetrokken en de natuurlijkheid wordt daardoor een beetje verwaarloosd. Voor mij mag het evengoed West-Vlaamse wiet zijn, heel natuurlijk en lekker van smaak :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...