Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DigiRaven

Sneller Afbloeien, Hoe?

Recommended Posts

Volgens schema zou ik aankomende donderdag alles eraf kunnen halen uitgaande van 2 weken groei en 8 weken bloei.

 

Het is 175 keer pp in deze ruimte.

Alleen aan het plantje te zien kunnen ze wel een week langer gebruiken minimaal, want alles ziet er nog te mooi uit en de toppen zijn nog niet hard.

Nu heb ik eerder gelezen dat je door je klok een half uur terug te zetten ze sneller kan laten afbloeien, klopt dit? Zijn er nog andere trucjes.

 

Want ik kan ze hoogstens tot de zaterdag laten staan 2 dagen langer, maar dan moet het er echt af met de cannacutter. Ben daarna namelijk een weekje weg, moet dus eraf.

 

Wat kan ik nog meer doen om de plant in ieder geval redelijk klaar te laten zijn.

Nu zijn alle bladeren nog prachtig relaxed groen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat ze eens stressen...

sla eens een water beurt over...

 

laat ze alles uit de pot trekken dat erin zit.

totdat de bladeren als treurige bladeren hangen....daarna weer eens water geven...minimaal.

 

voordat je gaat snoeien....laatste twee dagen compleet in het donker zetten....en laatste 3 dagen ook geen water meer geven.

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok bedankt, kan ik de klok wel terug zettten naar 11 of 11,5 uur, of dat dan beter achterwege laten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klok terug zetten heeft totaal geen zin meer in de laatste weken.

 

je kan beter in week 3 om de dag een kwartier pikken..dus langer laten branden.

dan kan je in week 4 de lampen 13uur laten branden.

qwa tijd ben je dan in pricipe 3,5 dag eerder klaar....volgens de schema's,

maar kijk daar niet zo nauw op....meeste planten moeten toch 10weken staan...ipv de 8 weken die men zegt..ex groei periode..

 

geef voeding voor 8 weken (bloei) daarna alleen nog maar afgezuurd water totdat de bladeren aangeven dat ze stervende zijn....dan zijn de toppen meestal hard...en pas gaan snoeien als de bladeren voor 80% geel zijn....

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker niet gaan kutten met dat licht uitlaten het gevolg is dat je toppen er alleen maar losser van worden. Laat ze leekr tot zateredag staan. Maarre hou er volgende keer rekening mee dat PP echt wel 9 weken moet. Als je een 8 weeks wietje wil kan je beter overstappen op SM of Silverskunk. Beide zijn goede opbrengers in een korte tijd.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi bedankt voor de antwoorden.

 

Aankomende donderdag zijn de 8 weken om, kan het na enig uitrekenen tot uiterlijk maandag laten staan dus 3 a 4 dagen extra.

Heb gisteren voor de laatste keer voeding gegeven.

Dacht erover het nu 4 dagen niet te geven tot dinsdag a woensdag tot alles echt dorst heeft, en dan een keer nog afgezuurd water met aqualogic enzymen en dan niets meer geven tot het eraf gaat.

Is dit de juiste manier dan?

 

Gisteravond begon eenderde iets minder losjes te voelen en wat harder droger te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zegt dat je het kan uitrekken tot maandag dus dan ga je weekje weg

hoe kan je ze dan tot dinsdag of woensdag laten staan?? vind ik knap van je <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet ook droogzijn en weg voor ik een weekje weg kan.

Hoe langer ik het laat staan, des te sneller moet ik drogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, 'k zou ze zeker nog een week laten staan,, des te meer gewicht = meer $

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht eerst dat ik het verkeerd las, maar er staat dus echt 2 weken groei en 8 weken bloei ..

En jij wilt tijd winst ?!??!??!?

Wat dacht je van 5 a 6 dagen groei , en acht weken bloei !!!!!!!!!!!!!!!!

2 weken groei , doe normaal man !!!!!

6 dagen is al kielekiele ! 5 dagen is goed , 6 dagen beter , meer is echt de reinste onzin en dus tijd verspilling

Share this post


Link to post
Share on other sites

bijmij staan ze altyd 3 weken in de groei,3 keer toppen,dan kryg je mooie struiken.

ligt er ook aan of je de ruimte heb,maar ik heb altyd t liefst zo weinig mogelijk planten,maar wil wel een leuke opbrengst.

daarom loont t wel,soms staan ze 4 weken in de groei,meer opbrengst/minder planten/minder risico.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bijmij staan ze altyd 3 weken in de groei,3 keer toppen,dan kryg je mooie struiken.

ligt er ook aan of je de ruimte heb,maar ik heb altyd t liefst zo weinig mogelijk planten,maar wil wel een leuke opbrengst.

daarom loont t wel,soms staan ze 4 weken in de groei,meer opbrengst/minder planten/minder risico.

 

 

 

 

 

Nou dan denk ik dat ik wel goed zit he :blink:

Ik moest voor me werk behoorlijk lang weg en heb ze denk na 7 weken pas in de bloei gezet.

Ik ben er nu net een week mee begonnen en het zijn idd beste struiken ik ben heel erg benieuwd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...