Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smoker99

Sneeuwwitje

Recommended Posts

heej growers, dit gaat over de zelfde topic als 'snowwhite' van mr wiet maar me account doet het niet meer <_< nou ja het gaat om 1 sneeuwwitje stek zij bloeit nu 2 week en 4 dagen

verlichting: 2 x 18 watt warmwhite 830 TL's

grond: cocopeat

voeding: bio bizz biobloomklik

 

een paar foto's

ingezoomt

zij aanzicht

lampen uit

opmerkingen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

reflectiemateriaal op je wanden!!

zwart/wit folie of radiatorfolie

verder wel lekker op de paarse stengels na <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
reflectiemateriaal op je wanden!!

zwart/wit folie of radiatorfolie

verder wel lekker op de paarse stengels na <_<

heej, ja tegen de wand moet nog wel folie maar ik heb er ook nog een grote plaat aan de voorkant ertegen aan

Edited by smoker99

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi plantje zal wel een gram of 27 af komen misschien meer maarja dat kun je nu nog niet zo goed zien alleen veel paarse takke

Edited by jonkosmoker

Share this post


Link to post
Share on other sites
nee minder ik denk dat je met 15 gram al blij mag zijn

ja zelfs met 15 gram ben ik wel tevreden het is maar 1 plantje die maar 1 week voorgegroeit heeft <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het ziet er mooi uit!, maar zo super veel opbrengst zal je idd niet hebben.

Heb je inmiddels al reflectie materiaal toegevoegd?

ja ik heb al wel aluminiumfolie toegevoegd aan de wanden als me plantje klaar is ga ik zwart wit folie gebruiken voor de volgende kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee met een beetje meer licht wordt het echt wat ....

Is er echt geen optie voor een 400 wattertje ?

dit doet een beetje pijn ... helemaal als het straks droog is ...

 

15 gram aan me hoela jongens maken jullie deze jongen ff blij met een kale bud ?

 

5 gram wedden ?

 

Pekolow

 

 

ps: kom je snel nog een paar Afghaantjes ophalen ? das een goeie start .

Edited by pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hee met een beetje meer licht wordt het echt wat ....

Is er echt geen optie voor een 400 wattertje ?

dit doet een beetje pijn ... helemaal als het straks droog is ...

 

15 gram aan me hoela jongens maken jullie deze jongen ff blij met een kale bud ?

 

5 gram wedden ?

 

Pekolow

 

 

ps: kom je snel nog een paar Afghaantjes ophalen ? das een goeie start .

 

 

omg pekolow ik denk dat je binnekort van dit forum word gekicked :verrygood mag geen reclame maken nl.

 

handel is verboden

 

maar je plantje heeft stress kijkmaar zijn stammetjes zijn helemaal paars.. teveel water of zoals ik denk niet genoeg licht.. maarjah nix aan te doen

Edited by slechtekont

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hee met een beetje meer licht wordt het echt wat ....

Is er echt geen optie voor een 400 wattertje ?

dit doet een beetje pijn ... helemaal als het straks droog is ...

 

15 gram aan me hoela jongens maken jullie deze jongen ff blij met een kale bud ?

 

5 gram wedden ?

 

Pekolow

 

 

ps: kom je snel nog een paar Afghaantjes ophalen ? das een goeie start .

 

Ik denk dat het hem pas pijn doet als hij 1 plant onder 400W gaat zetten, en dan de stroomrekening en de opbrengt eens van elkaar afneemt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen mag voor zijn eigen uitmaken hoeveel plantjes hij wil plaatsen toch? :verrygood Het loopt wel snor

@pekolow blijf bij je reply,en stop met steeds reclame te maken over je plantjes,iedereen weet het nu al wel,het begingt stilletjesaan irritant te worden...

Share this post


Link to post
Share on other sites
iedereen mag voor zijn eigen uitmaken hoeveel plantjes hij wil plaatsen toch? :nerd Het loopt wel snor

@pekolow blijf bij je reply,en stop met steeds reclame te maken over je plantjes,iedereen weet het nu al wel,het begingt stilletjesaan irritant te worden...

 

rataplan ik zeg tog niet dat hij dat moet doen het enigste wat ik wil zeggen isdat hij nu een niet zoeengoede opbrengst haalt met 1 zoeen plantje terwijl hij wel elektriciteit kosten moet betalen... als hij er 20 daarvan onderhad gezet had hij misschien ze kosten er uitgehaalt.. maar iedereen moet natuurlijk weten hoeveel hij deronder zet :P dat nou het voordeel van zelfkweken tog :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad,zo is het,maar je kan van 1 vrouwelijk zaadje ook een wietboom kweken hoor,indien je gaat toppen,en de zaailing wat voorgroei gunt...

Dit was een indoor zaailing waar op de foto reeds 5 van de 8 zijtakken waren van verwijdert...

Bracht dacht ik ongeveer 300 grammetjes op,de voorgroei was miniem.

35509024685thumb3lk.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
inderdaad,zo is het,maar je kan van 1 vrouwelijk zaadje ook een wietboom kweken hoor,indien je gaat toppen,en de zaailing wat voorgroei gunt...

Dit was een indoor zaailing waar op de foto reeds 5 van de 8 zijtakken waren van verwijdert...

Bracht dacht ik ongeveer 300 grammetjes op,de voorgroei was miniem.

35509024685thumb3lk.jpg

 

zal wel veel ruimte in beslag hebben genomen :nerd maar dat is het iig waard :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal wel veel ruimte in beslag hebben genomen :nerd maar dat is het iig waard :verrygood

neen,was de eerste x dat ik de gram per watt bareire doorkruiste door de takken zorgvuldig door de stekkoppen door te buigen,zodat alles belicht was,de ruimte zat vol...

 

 

Vind het er nog heel niet slecht uit zien!! helemaal voor 36watt erboven...

inderdaad,deel dezelfde mening...

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej, hier weer een nieuwe update ze bloeit nu 5 week en ik heb er een nieuwe lamp boven hangen een 300 watt lamp ik weet niet precies wat voor 1 het is het is nu zo'n 28,5 graden overdag en s'nachts 21 graden

 

 

 

 

 

 

 

mijn album

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb er een nieuwe lamp boven hangen een 300 watt lamp ik weet niet precies wat voor 1

 

lijkt me een halogeenlamp te zijn :nerd

betwijfel dat je mooie dametje der erg blij mee zal zijn :verrygood

om op safe te spelen zou ik je spaarlampje er ook bij hangen

en informeren wat voor lamp je daar hebt!!!!

btw interesante topic was echt benieuwd wat je met 36w voor opbrengst zou halen

sc6

ganjajan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lijkt verdomd veel op m'n bouwlamp die ik net gebruikt heb om te klussen. Die is ook 300W, maar da's toch echt halogeen. Met zo'n halogeen staafje wat je tussen twee contactpunten knelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...