Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

VonLeeroy

Volg De Groei

Recommended Posts

Goeiedag,

Ik VonLeeroy ben bezig met m'n eerste kweek. Ik heb een aantal foto's geplaatst op

http://wiedewiet.mijnalbums.nl/ Het zou me erg helpen als jullie samen met mij de voortgang willen volgen om zo tot een goed resultaat te komen. Kritieken zijn dus van harte welkom!!

VonLeeroy

 

<_< .....Uhhhh....O,ja m'n eerste beginnersfout.....Heb GEEN idee wat voor soort ik heb staan iemand een idee??

Edited by VonLeeroy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor een beginner heel niet slecht hoor!! Je hebt netjes je huiswerk gedaan en daar houden we van. Word het alleen niet eens tijd voor de bloei aangezien je plantjes al best redelijk zijn?!! Hoeveel heb je er staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja daar zat ik ook al aan te denken <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad,bij 4 weken nog geen bloeiverschijnselen,er zit zeker wat indica in deze stekken,mooie ruimte trouwens...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik neem aan dat je ze al wel op 12/12 hebt gezet??

 

<_< :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

[ :specool Ik heb zo'n 200 plantjes staan en staan nu bijna 2 weken op 12/12. Misschien slecht te zien op de foto maar d'r de plantjes ontwikkelen al volop topjes. De temperatuur schommelt tussen +/-18 's nachts en zo'n 28 graden overdag. Ik heb 8 400 watters hangen en een ringleiding opgehangen als inblaas. Als ik het goed begrijp hadden m'n plantjes al verder moeten zijn? Zodra de toppen beter zichtbaar zijn zal ik weer enkele foto's online zetten. Uhh...vraagje aan Rataplan... Indica das min of meer een verzamelnaam voor div. soorten beter gezegd een familienaam of klets ik nu heel erg in de ruimte? O, ja ik hoorde van iemand dat m'n blad te groot zou zijn? Is dat mogelijk, ik bedoel groot blad vangt veel licht en xonder licht geen fotosynthese....dus geen groei?? Moet ik aan m'n planten gaan snoeien of de meiden gewoon met rust laten en de huidige verzorging voortzetten?

Alvast hartelijk dank voor alle reacties! <_<

Was getekend

VonLeeroy

Share this post


Link to post
Share on other sites
[ Uhh...vraagje aan Rataplan... Indica das min of meer een verzamelnaam voor div. soorten beter gezegd een familienaam of klets ik nu heel erg in de ruimte? O, ja ik hoorde van iemand dat m'n blad te groot zou zijn? Is dat mogelijk, ik bedoel groot blad vangt veel licht en xonder licht geen fotosynthese....dus geen groei?? Moet ik aan m'n planten gaan snoeien of de meiden gewoon met rust laten en de huidige verzorging voortzetten?

 

Als ik je vraag mag beandwoorden...Indica is indd een verzamelnaam voor laag blijvende plantjes. Sativa is het tegen overgestelde dus kiezen mensen vaak een soortje met ook een indica gen in hun plantje zodat ze geen bomenin hun hok krijgen. Over dat blad...zolang die geen andere toppen het licht weg neemt geen probleem. Ga zo door!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dit jou eerste keer is , wil ik niet zien wat je hierna gaat doen <_< .

Dit is volgens mij hoe het hoord. Ik heb het zelf niet zo groot, maar vind het mooi om dit te zien. Bij mijn vorige ronde was ik ongeduldig met top vorming en was net zoals bij jou. Iedereeen zei gewoon ff wachten en Ja hoor ze hadden gelijk. Ik weet zeker dat je gaat knallen omdat je ook de temp onder controlle hebt.

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geduld is een schone zaak ,Ik heb in het wild/buiten gekweekt ,in mei de plantjes neer zetten op plekje en dan naar 3 maanden pas weer gaan kijken, om geen pad te maken en daar bij ontdekking zoveel mogelijk te minimaliseren .

Maak je geen gebruik van een steun net ?

Is de groei er al uit , kunnen je lampen nog omhoog ?Of vertekenend beeld ?

Ze lijken me zo hoog

Succes, Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry voor deze misshcen domme opmerking maar ik heb net gelezen dat jij 8 x 400 watt lampen hebt hangen was het niet beter om 6 x 600 watt te hangen? de 600 wat lampen hebben toch meer lummen!

 

8 x 56000 lummen (400 watt) = 448000 lummen

6 x 90000 lummen (600 watt) = 540000 lummen

 

is voor bijna hetzelfde aantal watt wel bijna 20 % lummen meer of maakt dit niet zoveel uit?

 

 

maar voor je eerste keer meer dan dik in orde hoor :specool wou dat ik ook zo'n plaatsje had <_<

 

gr raptor

Edited by raptor

Share this post


Link to post
Share on other sites

O, ja.... nog wat info: Wat de dames zoal te eten krijgen..... Om de dag Bcuzz Soil Booster Indi en Terra Flores Canna..... Onlangs PK 13 14 aangeschaft zou voor de topgroei wezen ?? Ze verkochten ook spul, naam vergeten, blauw etiket met een tevreden rokende geest daarop afgebeeld. Goedje kost € 90,- de liter en schijnt een soort Toppentovenaar te zijn, wensgeest uit lamp, of hele dikke winst voor de bedenker van het etiket?? Er beginnen zich topjes te vormen!!!! Binnenkort foto-update.... Iemand al een idee betreffende de soort? O,ja wat dat licht betreft, ik heb geen idee, ik geloof dat je gelijk hebt?? Klinkt heel waarschijnlijk

 

O, ja link is aangepast zie start van Volg de Groei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...