Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
aquarel

Salvia Divinorium

Recommended Posts

Ik heb meerderre malen salvia gehad, vond het niet echt sfeer gevoelig gezien je toch de controle helemaal kwijt bent.

 

10x extract altijd, dikke kop in de waterpijp en gaan :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, maar is het niet zo als je de hallucinaties als naar ervaart (misschien een ''dark'' sfeer die je ervaart) dat je dan bad gaat, of kan je ook nog jezelf er uittrekken door aan positieve dingen te denken ? (vraag geldt ook voor paddo's)

 

thnx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb hier al bijna een jaar 5x extract in mijn wiet-doos liggen, maar ik durf het niet!!! :wOOt

 

Ik heb in mijn leven VEEL gedaan, van syntetische drugs tot (illigaal) plantaardig, maar eigenlijk nooit "mindaltering drugs" alleen een keer baby woodrose geprobeerd en dat was wel vet. Vooral die relaxte mellow die ja na de trip krijgt...HEERLIJK!

 

Maar Salvia.....ik MOET het een keer doen, maar ik ben een beetje schijterig.....

 

Het blijft natuurlijk jouw keuze, maar als je een trip wilt doen, zal ik toch beginnen met salvia, want je word er niet misselijk van, geen buikkrampen, duurt niet te lang, etc.

 

je moet het gewoon op een plek doen waar je je goed voelt, zoals in het bos of op je kamer, met een goeie vriend erbij, en dan allebij een btje heisen :)

 

dan komt alles wel goed :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

bestaat de kans dat je rare dingen zegt of doet waarvan je geen besef hebt of wat je eigenlijk niet wilt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is het 'm juist.....ik ben zo benieuwd hoe het is, maar ik heb verhalen gelezen...man...

Wat dat betreft ben ik misschien te oud geworden, want vroeger probeerde ik alles....

Share this post


Link to post
Share on other sites
bestaat de kans dat je rare dingen zegt of doet waarvan je geen besef hebt

 

Zo'n beetje. Naar mijn mening is salvia een soort van delerium, zeker geen traditionele trip zoals bijv paddo's of lsd je zouden geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is nergens mee vergelijkbaar en het is de sterkste psychoactieve stof die in de natuur te vinden is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, ik ben pas begonnen met wiet lekkr chill :verrygood

maar ik heb nog nooit paddo's gedaan of salvia of enige andre dingen..

ik heb pas een salviajointje besteld bij www.bestbong.net en ik ben van plan em te roken met wat vrienden

is dit wel een goed id want ik ben nu ook aan het twijfelen door de slechte verhalen die ik heb gelzen..

kun je een bad trip hebben?zo ja wat gebeurt er dan?

thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb salvia nog nooit gedaan, wel van plan in de toekomst.

wel paddo's en wiet (ik ben nu stoned) :no

 

Mushrooms are magic and natural.

 

Groeten,

 

Chilltyperiod :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb eens salvia divinorium gebruikt maar ik vond er persoonlijk niet zoveel aan , had het gekocht bij azarius en gebruikt zoals op de webpagina stond vermeld , maar naar jullie reacties te horen zal ik het toch nog een tweede maal proberen maar dan vanuit een andere smartshop .

 

 

CJ2

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb pas een salviajointje besteld bij www.bestbong.net en ik ben van plan em te roken met wat vrienden

is dit wel een goed id want ik ben nu ook aan het twijfelen door de slechte verhalen die ik heb gelzen..

kun je een bad trip hebben?zo ja wat gebeurt er dan?

thx

 

Salvia D. rook je normaal gesproken in een waterpijp zonder water of een gewoon pijpje...In een salvia joint zitten waarscheinlijk salvia bladeren, dit zal alleen voor een high effect zorgen dat 10 a 20 min duurt.

 

Ik zou aanraden het iedergeval met een nuchter persoon in de buurt te proberen.

 

Enjoy

Edited by N1no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, diep inhaleren en lang binnen houden. Bovendien moet de salvia bijzonder heet worden willen de werkzame stoffen vrijkomen. Dus een gasbrandertje of zoiets dergelijks is aan te raden,maar zorg dan ZEKER voor een nuchtere sitter.

 

Ik ken de theorie, alleen durf ik het niet. Ik heb nog nooit zolang een soort drugs in huis gehad zonder het te gebruiken....ik ben echt een schijtert aan het worden.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb alleen nog maar de gedroogde bladeren gerookt... deze rook is heeeel heeeel moeilijk om binnen te houden en ik ben ondertussen al redelijk wat gewend. Bij mij kwam ik niet verder dan een lekker high gevoel en anders denken. (twede stap van S-A-L-V-I-A)

 

S - Stoned, lichte wietachtige buzz, lachen en interesse in voorwerpen

A - A-logisch denken, oftewel een verandering in het denken

L - Lsd-achtige psychedelische effecten

V - Vliegend tapijt, droomachtige toestand waarin je naar andere tijden of plaatsen kunt reizen

I - Identiteitsverlies, versmelting met voorwerpen, eenwording met het heelal, het goddelijke

A - Anesthesie, verlies van het bewustzijn. Praten en slaapwandelen komen dan voor waarvan de gebruiker achteraf niets meer weet. Afrader !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johan V, als je een keer opstaat en je voelt je goed, je ontbijt, je zit lekker binnen;

pak die salvia gewoon een keer tevoorschijn en stop het alvast in een pijpje.

als je het blijft uitstellen kan je het beter meteen weggeven..

Als je het echt graag wilt kan je het beter gewoon een keer onverwachts doen.

Dat deed ik een soort van met paddo's. Dacht dat ik het zou gaan doen in de herfstvakantie maar het is ineens een week eerder verschoven.

 

Het ging perfect :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salvia D. rook je normaal gesproken in een waterpijp zonder water of een gewoon pijpje...In een salvia joint zitten waarscheinlijk salvia bladeren, dit zal alleen voor een high effect zorgen dat 10 a 20 min duurt.

 

Ik zou aanraden het iedergeval met een nuchter persoon in de buurt te proberen.

 

Enjoy

ok handig om te wete, ik heb nu men bestelling verandert in wat gram salvia bladeren, en ga het in een rollmate pipe doen. ik zal ook es aan een vriend vrage om sitter te zijn :wOOt

Edited by 2Jornot2J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatst Salvia 10X standarised genomen 0,05 gram was meer dan genoeg... Het was de meest bizarre ervaring uit mn leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De effecten varieren sterk van persoon tot persoon (hangt ook erg af van lichaamsgewicht). Ben zelf nogal een tenger persoon en ik krijg al effect van de gewone bladeren. Zwaar lachen (maar diepe lach vanuit de buik, raar gevoel) dan alsof iemand mij een mep verkocht, totale desorientatie...En de vloer die net vlak onder me neus was. Zeer apparte ervaring...Smaakt nogal naar vorm van brocoli als je het aan mij vraagt, gortige rook gewoon (moet ook aangestoken worden met een zeer warme vlam voor optimaal gebruik)...

 

Vriend van me heeft eens 20x extract gevonden, heeft 20 minuten wartaal zitten uitslaan, herinnerde zich daarna nix meer van...

 

Is zo'n once in a lifetime experience :showoff: of voor serieuze psychonauten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

whoa... dit nu lezend doet mn haar rechtop staan. ik heb ook een evil ervaring gehad, het was op n feestje enkele jaren terug en 5 van de 10 mensen daar zouden dit doen.

1 die durfde niet meer en ik stelde mij op als vrijwilliger. deze 7 mensen zijn mn beste maten en er was ook echt geen nare sfeer o.i.d die jongen die afhaakte heb ik eerder al eens zijn paddo reep "moeten" opeten om diezelfde reden.

de eerste die het probeerde degene die het gekocht had rookte het eerste pijpje ( zon gammel goedkoop kutpijpje waar je doodmeegeknuppeld wordt al loop je langs de amsterdamse souvenierwinkels ( overal trouwens ) met salvia 15X extract, hij begint te lachen en verdwaasd rond te lopen. om 10 minuten erna weer normaal te worden. de volgende 4 doen t ook met t zelfde effect ( waaronder ik). het was geweldig... ik moest lachen zoals ik dat vroeger had met lachkicks met 1 der eerste jointjes en dat het maar 10 minuten duurde was helemaal te gek!!!!..... ik dacht dit ga ik op school tijdens de pauzes doen in de auto! .

er was ook rijkelijk veel bier en de jointjes die avond en gezelligheid.

 

na dit 1 e rokertje gingen we het nog eens doen, maar 1 van de "astronauten" ging naar huis met zijn vriendin om te slapen?

toen de dude 1 het rookte begon hij hevig te zweten en ging vaag kijken.. hij trok telkens naar links!! en wou een handoek, die hij daarna op zijn hoofd deed op de "fear and loathing in las vegas manier " dude 2 ging stompzinnig lachen ik ook en dude 3 probeerde achter dude 1 zn drumstel te kruipen om t te bespelen maar hij zag kennelijk geen diepte want het apperaat stond tegen de muur en dat ging niet. ik en dude 2 moesten alleen maar harder lachen want dit zag er geweldig uit. later ging dude 2 ook weg omdat hij de dag erna ging werken en dude 3 was later op die avond iets te fanatiek te zuipen geweest en zat er bleekjes bij en ging tam een watertje drinken toen dude1 en ik het nog eens gingen doen...

 

bij hem hetzelfde effect met zn handoek maar bij mij... ik inhaleerde dit keer dieper en langer want dat was de manier volgens dude 1 en met het vlammetje er de hele tijd bij het voelde alsof brandnetels naar binnen gingen niet pijnlijk ofzo maar :whistling ik herinner me dat het liedje alle mannen moeten dood van??? speelde op de soundsystem (computer/ muziekafspeelding) en de mensen om mij heen die me vaag aankeken zo van "gaat het wel?" ik kon niet meer spreken en werdt er dieper ingezogen ik freakte m uit begon te zweten en verzette me tegen de salviazwaartekracht "zoals de andere het beschreven" ik was me half bewust dat er mensen waren maar dat waren maar ornamenten en ik maakte een deel uit van een enorm kwaadaardige machine waarin ik slechts een tandwiel was en er niks maar dan ook niks zou kunnen tegen doen, ( ik vertelde daags later ik was een wandklok in de werld van sauron) het was verschrikkelijk!! dit duurde volgens mij een eeuwigheid maar in de werkelijkheid 10-15 minuten toen ik eenmaal weer aan het terugkomen was moest ik weg weg van daar!!! een andere gast die mij overigeens niet in die staat gezien had wou ook weg omdat hij ook weer optijd moest opstaan en dezelfde kant uit moest fietsen als ik.

ik fietste zo snel als ik kon tot "het kwade gevoel"van me afgleed en stelde hem op de hoogte van mijn ervaring. hij begreep er geen hol van...

de dag erna kwam ik die gast tegen die het in toen niet durfde en vroeg me wat er nou gebeurd was. ik vertelde dit en zij dat hij nog nooit iemand zo leeg en angstig had zien kijken.. ik ben van dit hele gebeuren onwijs geschrokken en ga dit spul echt noooooit meer gebruiken.

 

 

ik ben nog in leven en het gaat me goed ik reageuur bijna nooit meer op t forum maar dat komt met de lente wel weer groetens spleenfreeze/kruidentuin...

Share this post


Link to post
Share on other sites
De effecten varieren sterk van persoon tot persoon (hangt ook erg af van lichaamsgewicht).

 

Dat is nergens op gebaseerd, op misschien je eigen observatie na. Het heeft niks met lichaamsgewicht te maken, iedereen reageert er weer verschillend op, erg irregulair in de effecten, beetje onverklaarbaar waarom eigenlijk, sommige spreken zelfs van een "reverse-tolerance" omdat blijkt dat de meeste mensen meerdere pogingen nodig hebben om uberhaupt effecten op te wekken. Of dit nou met inconsistente salvinorin A verhoudingen in de materialen te maken heeft, of aan verkeerde administratie technieken (niet goed inhaleren, niet lang genoeg in houden, te laag brandpunt bij ontbranding, etc) of zelfs aan een reverse tolerantie, het heeft iig niks met gewicht te maken, dat is zeker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

relaxter, sterker... ?

 

deel je ervaring...

 

(zelf nog nooit gedaan btw, ziet r wel trip uit)

 

grZ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

relaxter, niet zoveel vaag lullen. Gewoon relaxed zitten oogjes dicht een spacen maar. Vaagste wat ik meegemaakt heb met salvia was alles in 2d zien. Ik lag lekker op de bank met me oogjes dicht, en toen ik me ogen weer opendeed en naar links de kamer in keek, leek het net of alles gewoon plat was. vond het op dat moment ook redelijk bizar dat ik gewoon van de ene naar de andere kant kon komen. Was iig een hele aparte maar wel leuke ervaring. Heb nog wel meer meegemaakt maar vind het nogal moeilijk om onder woorden te brengen eigenlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahah.. zoals jij t brengt klinkt wel relxed.

 

hmm mss tog maar ff n keertje naar de Smart.

 

grZ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...