Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje

Wederom Nlx.

Recommended Posts

Daar ben je lekker mee zeg. Net achter gekomen? Die locatie kan je dus ook wel sluiten anders blijf je aan de gang. Kut voor je man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat vind ik nou het minste kan gebeuren vuile TYFUS leiers.

Dan liever een ziekte in je hok dan weet je nog wat het is .

 

Sterkte Ries.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das klote! Als je kan zou ik verhuizen. Volgens mij is het probleem niet verdwenen na bvb het extra beveiligen van je kelder want als zo'n klootzakken zo laag zijn om je te rippen dan zou ik er niet van verschieten dat ze je klikken als ze eenmaal niet meer binnen geraken.

 

In elk geval zou ik het er niet bij laten.

 

Greetz,

tjieler

Share this post


Link to post
Share on other sites
GERIPT,gdvrrrrrrrrrrrrrrrrr

 

Ik was het niet hoor, al doet m'n naam anders vermoeden....

 

Ik ben bang dat er iets te veel mensen van je hobby op de hoogte waren. Het hoeft niet eens je ex-compagnon te zijn. Je hebt weleens verteld dat je oogst thuis werd opgehaald, dat iemand je schuur wilde huren om stekken te kweken, dat je met een man of 3 tegelijk zit te knippen. Je bent een makkelijk slachtoffer omdat ze weten dat je het wel uit je hoofd laat om de politie te bellen.

 

Erg lullig dat dit je moest overkomen, maar wel een goede les voor iedereen op dit forum. Het ergste lijkt me dat je niemand meer vertrouwt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VUILE TYFUSLIJERS , echt wat een gore streek... ik zou alles op alles zetten het terug te krijgen.... moraal van dit verhaal: betere beveiliging maar het is gewoon te gek voor woorden...

 

BANG BANG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lag de rest daar ook aal geknipt voor ze klaar om mee tenemen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er stonden er nog 5 of 6 :D

 

Dan heb je teminste nog iets om te knippen :D

 

Maar ey riesje, zeg nou eens eerlijk... op die foto's wat je liet zien kon ik aan het slot al zien dat je die binnen een paar tellen open had.

 

Secure your fucking house!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ging er niet van uit dat ze de kelder onder mijn huis konden openmaken zonder dat ik iets zou horen....................

Was een zaterdag nog gaan kijken ....stond alles er nog . Zondagochtend alles weg!!!!!!!!!!

Ik zou dit weekend gaan kappen. :D

Het hok gaat veranderen.Ingang gewoon via de kast in huis. Kost wat moeite en graafwerk maar dan komt er echt niemand meer binnen.

Edited by riesje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ging er niet van uit dat ze de kelder onder mijn huis konden openmaken zonder dat ik iets zou horen....................

Was een zaterdag nog gaan kijken ....stond alles er nog . Zondagochtend alles weg!!!!!!!!!!

Ik zou dit weekend gaan kappen. :D

Het hok gaat veranderen.Ingang gewoon via de kast in huis. Kost wat moeite en graafwerk maar dan komt er echt niemand meer binnen.

 

Hmz, Het is dus een bekende van je... of je stekkenboer :D

 

die gasten die rippen moesten ze ophangen aan de schandpaal en beginnen te martelen !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaaaaa das nah echt klote voor je ries voel met je mee ,

en ergste is nog iemand die je goed ken geloof me.

les 1 is altyd praat er niet over waar je mee bezig ben ,

doe alles in je eentje want de mens is vlug jaloers,

als er je een paar centen verdiendt en ja dat plekkie kan je gewoon weg

niet meer gebruiken al ga je wie je huis die deur is er en blijf er toch zitten ,

dus wat ga je krygen dat ze je veraden dus weg wezen daaro.

en zet ergens anders iets op !!!!

 

in ieder geval sterkte en als je weet wie schop en sla hem de ...............

ook voor mijn een schop :D

 

 

groetjes weedje

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen doen rare dingen als ze geld nodig hebben, kan er over mee praten!!! k*tstreek!!

 

succes ries, wat je ook gaat ondernemen!!

 

gr.

 

ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

is inderdaad een tragedie zo iets,maar moet een bekende zijn,daar je planten oogstrijp waren... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...