Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje

Wederom Nlx.

Recommended Posts

Na het gigantische succes van de afgelopen keer weer dezelfde nlx laten halen.Aarde is hetzelfde en die heb ik niet opgewaardeerd.

Potten bijgevuld tot het randje en 56 schattige groene stekkies erin gepropt.In een aantal potten staan net als de vorige keer 2 plantjes.

Ze zijn nu volop bezig en gaan waarschijnlijk zondag naar 12/12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee riesje,

 

zo, dat heb je snel voor elkaar gekregen, de oogst is net droog en er staan al weer nieuwe stekken klaar!! <_<

hopelijk gaat et net zo goed als de vorige keer!! :rofl

suc6 ermee!! :specool

 

-grz- Cannakid

 

PS plaats ff wat FOTO'S!!! :rofl :)

k ben benieuwd :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga in ieder geval een dagje langer in de groei.

Er was nog ruimte genoeg dus een centimeter of 10 erbij kan geen kwaad.

Van de 56 gaat er zeker eentje naar de Filistijnen.Heeft er geen zin in , wil nie en dat vind ik niet errug!!! <_<

Het ligt niet in de lijn der verwachtingen dat er dit keer meer vanaf gaat komen.

De aarde is alleen ontdaan van de blokjes en ik heb de aarde met de broodmestruc lekker luchtig gemaakt.

De laatste weken van de kweek heb ik alleen water gegeven dus er zullen geen voedingssstoffen meer in de aarde zitten.Moet ik alleen ff kijken wanneer ik weer voeding moet toevoegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De aarde is alleen ontdaan van de blokjes en ik heb de aarde met de broodmestruc lekker luchtig gemaakt.

broodmes truc??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een groot broodmes snij ik de blokken eruit , daarna snijd ik een groot kruis door de pot en ga nog 3 of 4 keer horizontaal of verticaal met zagende bewegingen door de pot.

Hierdoor snij je de wortels aan gort en de grotere wortels komen boven zodat ik die kan verwijderen.

Resultaat is een lekker luchtig aardemengsel dat klaar is voor de volgende kweek.

Edited by riesje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Met een groot broodmes snij ik de blokken eruit , daarna snijd ik een groot kruis door de pot en ga nog 3 of 4 keer horizontaal of verticaal met zagende bewegingen door de pot.

Hierdoor snij je de wortels aan gort en de grotere wortels komen boven zodat ik die kan verwijderen.

Resultaat is een lekker luchtig aardemengsel dat klaar is voor de volgende kweek.

 

hahahahahaha

voor alles heb je wel een oplossing hé riesje <_<

sucses met je dames

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey jongen riesje, Lang niet gezien. Ik wist nog dat toen ik hier vorig jaar was dat het maar niet wilde lukken met die planten van jou. En maar stekjes blijven halen die riesje hehe. Heb je vorige kweekje bekeken en dat is niet mis hoor. Echt een topkweek wat mij betreft. Zo zie je maar weer dat de mensen die geduld hebben en bij elke kweek weer iets aanpassen/verbeteren. Die dingen veranderen van kweek tot kweek om steeds weer een ander probleem aan te pakken. dat zijn de mensen die het meeste succes hebben. Ga zo door riesje :specool

Nu je het probleem gevonden hebt wat je vorig jaar had kan het alleen maar beter gaan.

Respect <_<

Edited by The Seeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag Riesje.

 

Heb van je laatste kweek alleen het einde kunnen aanschouwen en zag er zeker toppie uit <_< .

 

Ben zelf nog nieuw hier en heb er toevallig ook 56 neer gezet.

En ja bij mij is er ook een compost geworden.

Ik ga je zeker volgen en een beetje vergelijken als dat goed is , want ertje is nog een beginner.

Mazzel ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hartelijk dank voor deze hartverwarmende reacties.

Gisteren heb ik ze de bloei ingedrukt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er wel in orde uit alleen jammer dat je er 2 in 1 pot doet... :specool

maar verder goed bezig jonge <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb 41 potten en kreeg 56 stekken,dusssssssssss.................Ik ga geen 41 stekken zetten en de rest wegpleuren.Zo kan ik selecteren he!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er zeker goed uit,hopenlijk zal deze kweek net zo gaan meevallen als de vorige!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik als proef maar is een plant met smaak probeer te maken.Framboos denk ik!!

Met aanmaaklimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat er niet zo heel veel qua smaak zal veranderen, want wortels zullen dat immers niet opnemen en zeker niet ernaar gaan smaken... maarja dat is altans mijn visie anders zullen er toch ook al wel citroen/meloen/mango wietsoorten zijn??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja das waar.

 

ZE staan vandaag 6 dagen in bloei.Gaat allemaal iets stroever als de eerste keer . Zal te maken hebben met het hergebruik van de aarde.Ik heb ze een dag langer laten groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, dat gaat weer fantastisch hiero!!

Alles gaat mee, ook diegene van wie ik dacht dat ie zou overlijden.Ik heb de lampjes wat lager gehangen om de planten niet te hoog te laten worden.

Ik hoop dat internodes weer zo lekker dicht op elkaar gaan staan.

Mijn verwachting is dat er dit keer niet zoveel af komt als de vorige keer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo, dat gaat weer fantastisch hiero!!

Alles gaat mee, ook diegene van wie ik dacht dat ie zou overlijden.Ik heb de lampjes wat lager gehangen om de planten niet te hoog te laten worden.

Ik hoop dat internodes weer zo lekker dicht op elkaar gaan staan.

Mijn verwachting is dat er dit keer niet zoveel af komt als de vorige keer.

 

ej clubkut, mijne staan nu sinds zondag in de bloeii.. weeddeen dat ik eerder klaar ben dan jou ? :j

 

<_< :specool :rofl :) :rofl :rofl :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom op he Riesje, zeker om dat ie meer poost heeft :specool (mikeh 469 riesje 460)

 

Mikeh, bloeien ze sneller af op hydro of ben jij gewoon sneller? <_<

gt ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das nou het verschil tussen Mikeh en mij!! Hij geilt op de onzin die ie uitkraamt........... <_< Dan kom je automatisch op meer posts uit,he!! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riesje was een beetje in de war en had geen tijd om te reageren!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...