Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

allo,

 

oke hier mijn 1e verslag op dit form, heb op 8/1 5 zaden in de stekgrond gedaan en deze kwamen op 10/1 allemaal boven.

door te weinig tijd zijn er 2 hard achteruit gegaan en denk niet dat die het nog lekker gaan doen maar heb het nog niet opgegeven met ze.

de 3 andere gaan lekker heb ze op 30/1 overgepot en dit gevuld met 3/4 lichtmix en afgevuld met potgrond.

na 2 dagen heb ik ze wat wortelstimulater gegeven.

deze zijn nu zo'n 8 cm groot en het blad volgt lekker kort opelkaar.

 

ter compensatie heb ik op 1/2 4 nieuwe zaden gezet en deze zijn op 3/2 op 1 na ook boven.

ze staan nu allemaal onder 4 tl coolwith 33 en de lv zit op een kleine 55% en de temp. op 25gr met de lamp aan. lamp uit is het lv 75% en de temp. 20gr.

 

 

nou wil ik gaan scrogge en ze allemaal toppen Wanneer kan ik ze het beste toppen?

 

 

p.s. foto's volgen nog mijn camera was leeg(batterijen)

 

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee wezeloos,

 

leuk dat je er ook weer bent!! :rofl

dat toppen kun je het beste doen als je plantjes al een tijd hebben gegroeid.

dus als je ze in hun definitive potten hebt gezet, laat je ze bijv. nog 5 dagen groeien, dan top je ze en laat ze daarna nog 5 dagen groeien (kunnen ze ff bijkomen van de schrik :specool )

ze hebben dan toch in totaal 10 dagen gegroeid en kunnen daarna in bloei (je kunt ze natuurlijk ook langer laten groeien, maar laat ze na het toppen nog ong. 5 dagen op 18/6 staan)

 

suc6 met je scrogveldje!! <_<

 

-grz- Cannakid

 

PS: k ben benieuwd naar de foto's :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ cannakid

 

oke dan wacht ik nog f moeten nog 1 keer overgezet woorden, momenteel staan ze in 10*10 potten en de bladeren groeien lekker dicht opelkaar.

 

vanavond f foto maken dan kunnen ze bewonderd worden.

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe eindelijk ff tijd

 

heb wat foto's gemaakt dus kijk en bewonder :specool

van de 5 eerste zaden lopen er 2 heel ver achter hebben echt een knal voor hun kop gehad, maar komen nu toch wel weer wat bij.

de 3 die wel goed gaan heb ik 7/2 getopt.

zijn nu 10 cm en er zit een 5 vingerigblad aan, en getopt bij de 5e internode.

 

de 4 andere gaan redelijk iets te lang maar was foutje van mij lamp hing te hoog voor ze <_<

 

 

http://www.mijnalbum.nl/Foto=GYHJBRSJ

 

http://www.mijnalbum.nl/Foto=MMIAGWCJ

 

http://www.mijnalbum.nl/Foto=NDUHSWKG

 

dit zijn de 2 die zo achter lopen

http://www.mijnalbum.nl/Foto=3OH8CJPZ

http://www.mijnalbum.nl/Foto=KMXBKYMK

de 4 nieuwe

http://www.mijnalbum.nl/Foto=YBHLEPVM

http://www.mijnalbum.nl/Foto=EI8QUTG3

en wat er te drogen hangt

http://www.mijnalbum.nl/Foto=OXEAVKQ8

 

nou dit is het dan voor nou f moet nog even kijken hoe ik die foto's hier direct kan plaatsen

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke zijn we weer klein update

 

3 staan nu net 1 dag op 12/12 en zijn allemaal getopt bij 1 krijg ik 4 toppen inplaats van 2.

leuk gezicht, maar komt dit meer voor?

 

wat ik wel zie is dat het blad niet zo mooi van vorm is, verder groeit het aardig.

 

de andere staan nog lekker onder de tl zon, hier nog wat foto's

 

4 toppen

 

nr 2

 

nr 3

 

met z'n 3e

 

oke dat was het weer even opmerkingen/vragen ik lees het wel

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zal nog een prima verslag worden,mooi kort opeenvolgende nodes,het gaat zeker goed,volg je <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep zijn we weer

 

heb net me net gespannen zo'n 35 cm boven de potten en de mazen/gaten zijn 5bij5cm weet niet of dit groot genoeg is maar daar kom ik wel achter, is trouwens een ijzeren net dus kan ze zo groter maken.

 

verder heb ik de 2 zaden die op sterven na dood waren over gepot gaan nu ook als een speer, zal morgen ff foto zetten is echt een verschil met hoe ze waren.

 

wat mij verder wel opviel is dat de nieuwe bladeren eerst echt licht groen zijn en dan langzaam aan donkerder worden, dit had ik bij me vorige zaden niet.

 

 

gr.

Edited by wezeloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik kijk naar gekochte stekken of wat jullie uit zaden halen, zijn de zaad plantjes veel mooier. Je kan gewoon zien dat ze een beetje de tijd hebben.

Mooie plantjes. gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ert thnaks voor compliment

 

en hier nog wat foto's vers van de pers.

 

deze had ik al eerder gedaan van de 2 die ver achter liepen.

zielig

 

maar om f te vergelijken hoe ze der nu bij staan.

nr1

nr2

 

 

had dit niet verwacht

dan de rest van de bende

 

nlxonder net

en de laatste

 

oke ik hoor het wel als der iets niet klopt

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er zeker gezond uit:) en de internodes volgen elkaar nu lkkr snel op:) nu gewoon lkkr laten groeien in je kastje en we zien binnekort meer fotos hoop ik <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat heb je dat net vroeg gespannen... doet iedereen dat zo?? en heeft dit voordelen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ach had f niks te doen,had inderdaad ook later gekund

 

kan wel een voordeel zijn als je het doet als ze op de juiste hoogte zijn,kunnen ze knakken

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn we weer net even de plantjes bewaterd, en het gaat wel lekker al1 zie ik dat van de 5 er 3 mannelijk zijn.

 

dompertje dus wacht nog ff voor de zekerheid maar meestal is de 1ste indruk wel goed.

wat me wel opval als ik het vergelijk met me vorige zaden, dat die gene die heel hard van start gaan op 12/12 mannelijk zijn.

kan het mis hebben maar als ik het bij mij terug lees niet.

 

nu ga ik dus eerst maar eens een moedertje maken hoop dus dat de andere 2 wel vrouwlijk zijn, en anders van de 4 andere.

 

foto volgt

 

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep 3 zijn zeker mannelijk hie f fototje

 

man

en nog 1 dan beetje onduidelijk

andere

 

de derde heb ik niet gedaan :verrygood en volgens mij zijn de andre 2 ook mannen geloof dat de zaden dit keer tegen mij zijn :nerd .

 

heb er nu nog 3 waarvan ik het nog niet kon zien staan net 2 dagen op 12/12 dus me hoop gaat daar naar uit.

 

had trouwens deze zaden gratis erbij toen ik me andewre bestelde bij alien.

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Na jah, vijf mannen, da's pech :verrygood

Wat betreft de indruk dat de mannen eerder zijn, dat zou wel kunnen kloppen. Want de mannen gaan net iets eerder in de bloei om de vrouwen voldoende te kunnen bestuiven. Dus zou het een natuurlijke voorsprong moeten zijn, wat jou opviel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke ben slecht :verrygood

 

heb inmiddels van nog 4 nlx zaden 3 vrouwen overgehouden en deze staan nu in me moederhokkie :nerd

 

dus binnen kort stekken maken en weer eens beginnen met mooi toppen maken.

 

foto volgt nog beetje druk.

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

even off topic.

 

heeft iemand net wat je eet ben je zelf gezien?

 

was een stel en die moesten hennepzaadjes eten, vond ik wel erg leuk, je hoort ook wel verhalen dat er zaden in vogelzaad zitten.

 

Maar mijn vraag:

waar kan je dit zaad halen, gewoon bij een notenzaak?

ik weet gewone zaden bij bv een growshop zijn véél beter, maar deze zouden wel leuk zijn om gewoon een beetje mee te experimenteren. (op hydro een keer bv )

 

:verrygood bRICK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha wezeloos.

Op de eerste foto's hoe oud waren ze toen?

Ben ook bezig met zaad voor de eerste keer.

Edited by ruw

Share this post


Link to post
Share on other sites
was een stel en die moesten hennepzaadjes eten, vond ik wel erg leuk, je hoort ook wel verhalen dat er zaden in vogelzaad zitten.

 

Maar mijn vraag:

waar kan je dit zaad halen, gewoon bij een notenzaak?

 

Wat dacht je van de dierenzaak. En ga je gang om ze op hydro uit te proberen. Nog nooit een malloot hennep zien groeien op een hydro opstelling, jij kan de eerste zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
even off topic.

 

heeft iemand net wat je eet ben je zelf gezien?

 

was een stel en die moesten hennepzaadjes eten, vond ik wel erg leuk, je hoort ook wel verhalen dat er zaden in vogelzaad zitten.

 

Maar mijn vraag:

waar kan je dit zaad halen, gewoon bij een notenzaak?

ik weet gewone zaden bij bv een growshop zijn véél beter, maar deze zouden wel leuk zijn om gewoon een beetje mee te experimenteren. (op hydro een keer bv )

 

:whistling bRICK

 

koop het bij de viswinkel!

ik heb zo ook ze doen het goed die plantjes.

gewoon hennepzaad bij de viswinkel halen ( ik doe het gewoon in de grond)

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...