Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Aloei

Sterkste Wiet

Recommended Posts

beste mensen

 

ik blow nu al een tijdje en ik heb heel wat verschillende wietjes geprobeert maar ik vraaag me nu tog eens af wat is nou eigenlijk DE STERKSTE wiet ?

het meest spacend meest trippend de meeste T9 THC ik wil het gewoon weten

 

 

 

CUZ I WOULD LIKE TO SMOKE IT MUWHAHA <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
beste mensen

 

ik blow nu al een tijdje en ik heb heel wat verschillende wietjes geprobeert maar ik vraaag me nu tog eens af wat is nou eigenlijk DE STERKSTE wiet ?

het meest spacend meest trippend de meeste T9 THC ik wil het gewoon weten

 

 

 

CUZ I WOULD LIKE TO SMOKE IT MUWHAHA <_<

 

Geen wiet, moet je hasholie nemen dat is het sterkst. Geen één wietje is hetzelfde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah hasj olie maare ik weten wat de sterkste wiet soort is of gewoon volgens mensen de lekkerste

 

LOEIlOIEloeiLOeiloeileoielieloiloiElOIELOeilOIELOIElOeiLOeiLOei

 

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnesia is wel een heel lekkere en sterke soort mijn persoonlijke favoriet is ene kruising tussen jack herrer en white widow

maar er zijn nog andere soorten zoals jack herrer, white widow, NY diesel,... dit zijn ook heel goeie soorten <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
jah hasj olie maare ik weten wat de sterkste wiet soort is of gewoon volgens mensen de lekkerste

 

Jij snapt niet dat de wiet van een soort ook kan verschillen, de K2 wiet die ik kweek zal ongetwijfeld anders smaken dan de K2 die jij kweekt, zo ook met de sterkte ervan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jah hasj olie maare ik weten wat de sterkste wiet soort is of gewoon volgens mensen de lekkerste

 

LOEIlOIEloeiLOeiloeileoielieloiloiElOIELOeilOIELOIElOeiLOeiLOei

 

laters

 

 

Ik krijg echt het gevoel dat je niet ouder kan zijn dan 11...

 

 

Soortjes bepalen idd maar voor een deel de sterkte, veel hangt ook af van de kweekmethode.

 

Bij wiet draait eigenlijk alles om persoonlijke voorkeur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volledig mee eens,de meststoffen en manier van voeding afbouwen naar het laatste toe kan de smaak al zodanig beinvloeden dat je een soortje nooit meer wil gaan kweken tot je toevallig datzelfde soortje op een dag rookt,en...superlekker blijkt te zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar als ik dan toch een keuze moet maken :rofl :) :rofl

 

Ga ik toch voor de echte Silver Haze en de Kali Mist zijn beide dure wietjes.. Maar ze zijn super..

 

Das natuurlijk mijn mening.. hahah <_< :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet ouder dan 11 ?

 

watser pik

 

ik vraag gewoon wat mensen lekkere wiet vinden zodat ik dat is kan proberen

 

tuurlijk hangt het van allerlei shit af binne buiten THC bevoorderende stoffen die je toevoegt mest geen mest kk oud nieuws man

 

een van mijn favo is bijv nothern light dies gewoon altijd lekker

 

get it dus wat is jouwe ? wat vind jij een van de lekkerste wietjes

 

ALI

 

 

kijk dit is een chille reply want kali mist ken ik niet en silver haze is best wel lekker ik hou van dure wiet nothern light en white widow zijn lekker ma verder haal ik niet echt goedkope wiet af en toe sugar sense

dus jij snapt wel waar ik naar ga zoeken ff kali mist proberen <_< :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb goeie ervaring met edelwijs misschien niet de sterkste maar met een thc booster is hij heel mooi wit

<_< en goed te roken

Share this post


Link to post
Share on other sites
niet ouder dan 11 ?

 

watser pik

 

ik vraag gewoon wat mensen lekkere wiet vinden zodat ik dat is kan proberen

 

tuurlijk hangt het van allerlei shit af binne buiten THC bevoorderende stoffen die je toevoegt mest geen mest kk oud nieuws man

 

een van mijn favo is bijv nothern light dies gewoon altijd lekker

 

get it dus wat is jouwe ? wat vind jij een van de lekkerste wietjes

 

ALI

 

 

kijk dit is een chille reply want kali mist ken ik niet en silver haze is best wel lekker ik hou van dure wiet nothern light en white widow zijn lekker ma verder haal ik niet echt goedkope wiet af en toe sugar sense

dus jij snapt wel waar ik naar ga zoeken ff kali mist proberen <_< :specool

 

ej clubkut lees eerst eens voordat je zo'n reactie neerplant! (EN NEE NIET IN POTGROND)

 

en idd Haze rules.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jah hasj olie maare ik weten wat de sterkste wiet soort is of gewoon volgens mensen de lekkerste

LOEIlOIEloeiLOeiloeileoielieloiloiElOIELOeilOIELOIElOeiLOeiLOei

 

laters

 

Dit vind ik nou niet bepaald een uiting van intellect of tenminste een bepaalde leeftijd.

 

Verder gaf ik antwoord op de originele vraag, namelijk: "wat is de sterkste wiet?"

 

Om in te gaan op je tweede vraag: Ik vind vaak een Haze en Santa Maria erg chill, ook Sour Diesel, H.O.G en bubblegum vind ik erg lekker.

 

Mag ik trouwens vragen waarom je je 2 keer geregistreerd hebt?

Edited by Icarus

Share this post


Link to post
Share on other sites
niet ouder dan 11 ?

 

watser pik

 

ik vraag gewoon wat mensen lekkere wiet vinden zodat ik dat is kan proberen

 

tuurlijk hangt het van allerlei shit af binne buiten THC bevoorderende stoffen die je toevoegt mest geen mest kk oud nieuws man

 

een van mijn favo is bijv nothern light dies gewoon altijd lekker

 

get it dus wat is jouwe ? wat vind jij een van de lekkerste wietjes

 

ALI

 

 

kijk dit is een chille reply want kali mist ken ik niet en silver haze is best wel lekker ik hou van dure wiet nothern light en white widow zijn lekker ma verder haal ik niet echt goedkope wiet af en toe sugar sense

dus jij snapt wel waar ik naar ga zoeken ff kali mist proberen <_< :specool

 

 

Ik vind dit een heel vaag stukkie tekst of ligt dit aan mij...

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies wrm zou je patsen als je je erg inteligent bent

 

nergens voor nodig studie hoofdje ik vroeg me alleen wat af en ik vond dit forum erg geschikt om die vraag te stellen

en ja je mag dat best vragen ik had me aangemeld (geregistreerd) ma moest gaan en ik kon me niet meer in loggen toen ik dat weer probeerde

moet weer gaan laters

Share this post


Link to post
Share on other sites
precies wrm zou je patsen als je je erg inteligent bent

 

nergens voor nodig studie hoofdje ik vroeg me alleen wat af en ik vond dit forum erg geschikt om die vraag te stellen

en ja je mag dat best vragen ik had me aangemeld (geregistreerd) ma moest gaan en ik kon me niet meer in loggen toen ik dat weer probeerde

moet weer gaan laters

 

Wederom snapt kwekeling niks van deze post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkste wiet R.I.P. in Den Haag te krijgen, weet niet in welke steden nog meer!!

ga je aardig van achteruit lopuh hehehe!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb onlangs gevraagd naar een 'HIGH' wietje, en ze bevolen mij 'Sudden Death' aan in de checkpoint.

Ja man, kweet niet of iemand daar al ervaring mee heeft maar das echt ongeloofelijk spacey wiet. Ben zo gaan werken en heb vanalles tegengekomen. Ben tenslotte naar huis gegaan na het eerste uur, te geflipte boel. Vraag me af of deze soort met iets chemisch bewerkt zou kunnen zijn.... Ook niet veel info over deze soort. Kan iemand mij daar meer over vertellen. Wel gevonden dat Desert Queen een kruising is met Sudden Death. Graag info pls! :innocent: Suddenly I Was In Heaven...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ja ik rook toch ook ondertussen zo een 10jaartjes weed en denk eerder dat ieder zijn eigensmaak heeft en ja ik vind "northernlights" toch bij de zwaardere allé kwa stonedheid .......... mja tis ma mijn gedacht hé

 

ja heb hier ook wel goede ervaringen mee maar is meer kwijt dan stoned niet echt zwaar maar toch goed wietje zoals je zegt heb hem vroeger tijdje gehaald in cool runnings in maasstricht :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Iceking,

 

Kun je je eerst netjes voorstellen in de daarvoor bedoelde "Wie is Wie" sectie, zoals in je welkomstmail is gemeld.

 

Ten aanzien van de Sudden Death, kan ik zeggen dat we hier in Eindhoven ongeveer 10 jaar geleden ook wel eens Sudden Death hadden en dat was heftig spul. Maar de herkomst??? Kan ik je niet verder mee helpen.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

sudden death[of sd'tje] heb ik een jaar of 10 terug gekweekt,fantastisch wietje :innocent:

mooie opbouw;veul grote zijtoppen,weinig blad,bloeiperiode 8.5 -9.5 weken.

een lekker soepel rokertje

 

als stek was ie ineens van de aardbodem verdwenen ;)

de oorsprong zou in arnhem/nijmegen liggen?

wieowie?

 

 

groetels

 

 

edit- navraag bij de toenmalige leverancier van sd [arnhem]:

het was een northern light variant welke we zelf de naam sudden death hebben gegeven.

steks kwamen vanuit belgie :) nl binnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Edit let op het quoten..

AS Grow)

 

Volgens mij moet jij effe opzoek gaan naar (edit strafrechtelijk ongeoorloofde transactie) dat is echt het heftigste wat ik ooit gerookt heb.

:) :innocent: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...