Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Trini

Drachten!

Recommended Posts

Ik moet toch wel even zeggen dat Drachten 2 fantastische coffeeshops heeft hoor! Je kan er gezellig zitten, het enigste waar ze moeilijk over doen is je id... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trini: Ik denk toch wel dat dit terecht is, niet? Het is toch normaal dat ze je id controleren... Getuigd van het feit dat ze de regelgeving toch enigzins willen volgen :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Trini, toch weten te posten? :evil:

 

Zo moeilijk is het forum toch niet? :evil:

 

Drachten hebben ze idd 2 shops, het enige vage is dat ze daar allemaal met shag draaien en als je met een peuk aan komt zetten ze je echt raar aan staan te kijken 8O :lol: :lol:

 

Hey trin, ik mail je wel weer :P

 

Gr. Dalton

"All my life I've wanted to be someone; I guess I should have been more specific."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was een keer 2 lui ophalen uit de coffeeshop in arnhem, maar gingen ze nog ff poolen, komt zo'n gast naar me toe... hou oud ben jij meisje ik heel vriendelijk dat ik 17 was en ik even op twee maten van me moest wachten... werd ik er GVD UITGEZET argh...

 

:lol:

toch wel terecht I know :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja oké wel terecht natuurlijk

 

maar aan de andere kant als het duidelijk is dat je daar even w8 op een paar vrienden (je staat er waarschijnlijk toch ff mee te lullen enzo) en niet gaat blowen ofzo vinnik dat je ze wel even binnen kunnen laten wachten hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

juh ach ja elk verhaal heb twee kanten... zij houden zich aan de regels... maar het regende buiten nog verdomme ook, toen hebben die maten van me ook hun game gestopt en zijn ze mee gegaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar die coffeeshop kan de deuren sluiten als jij alleen maar

binnen bent. Zo is de wet nou eenmaal.

Net zoals je een kwak pesticiden binnen kunt krijgen als

je bij een shop koopt. De achterdeur is illegaal en wordt

dus niet gecheckt. Zo is de wet nu eenmaal.

 

 

Maar ge zijt bijna meerderjarig.....eheh :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

shops in Groningen worden gewoon door undercovers gecontroleerd, komen gewoon 2 heren binnenwandelen en diverse personen naar id gaan vragen...als ze minderjarigen, of mensen die zo lijken en geen id hebben, tegenkomen krijgt de shop eerst een waarschuwing, misschien ook nog wel 2, maar vanaf dan...zaak sluiten, punt uit (kunt het risico als shop gewoon niet meer nemen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vindt het wel eerlijk jah, dat ze je idd controleren, maar het is altijd best wel min als je hem vergeten bent, je bent 19 jaar, niet groter als 1.65 en ze kijken je echt zo aan van.. 15,16 jaar? Soms is het best wel min om zo klein te zijn.. :?

 

En Dalton... tot mails?? Mail dan! Ik wacht op mijn antwoord :wink:

 

Trini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij 16 jaar? Nee toch :P

Tenminste nix van gemerkt :lol:

 

Ik ben ook klein.. 1.72 om precies te zijn. Ik heb altijd problemen gehad met mijn legitimatie op een enkele shop na. Pas toen ik 17 was kreeg ik bij een wat groter aantal shops mee. Toen ik 18 was en leuk mijn ID meenam, vroeg ineens niemand er meer naar.. Klote! En toen wou ik hem juist laten zien! :evil:

 

Onderhand 19 en nog steeds 1.72... 'k denk dat ik niet groter wordt 8) Klein zijn heeft ook zo zijn voordelen :lol:

 

Gr. Dalton

"Time is the scarcest resource and unless it is managed nothing else can be managed. "

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben 16 jaar en 1 meter 93, krijg ook zo ongeveer bij elke shop in Leeuwarden mee... heb alleen het idee dat ze bij sommige shops een bak met kutwiet onder de toonbank hebben staan ofzo die ze aan lui verkopen waarvan ze denken dat ze geen 18 zijn.. heb nou echter een vaste shop waar ik altijd prima wiet krijg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...