Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GreenGrower

Hoe Quoten

Recommended Posts

1 ding wel make a menual voor beginner gebruikers dan heb je deze rotzooi niet .. niet onnodig quoten en baf da is het .. wat moet ik als noob daar dan onder verstaan ?? naast een growguide zou er beter een noob-guide gemaakt worden want jullie moderators zullen der ook ni vriendelijker op worden nummer 100.000 die dit doet gaat ook gaan beginnen irriteren.

 

Peace...

Share this post


Link to post
Share on other sites

en die rich heeft zo'n geduld he... stilo had je al 3 keer officieel gewaarschuwd denk ik :smoke

 

in iedere edit staat overigens een KLIK HIER - zelfs de grootste stoner begrijpt toch wel wat KLIK HIER betekent he... Er staan maar een stuk of duizend verwijzingen naar dit topic inmiddels, me dunkt dat het wel te vinden is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

offiecieel gewaarschuwd ? get your facts straight .. kheb nog nooit zoiets gehad .Anywayz heb wel iets beter te doen als hier zo te zitten doen

 

ltrz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gozer heb respect voor ons (zoals wij voor onze leden) dat we uberhaupt dit forum uit vrije runnen voor jou en vele anderen!!

 

http://www.leerquoten.nl

 

Denk je echt dat wij tijd hebben om alle 500 a 600 geposte berichten na te gaan of ze nu wel of niet goed gequote hebben?!

 

Gr Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites
offiecieel gewaarschuwd ? get your facts straight .. kheb nog nooit zoiets gehad .Anywayz heb wel iets beter te doen als hier zo te zitten doen

 

ltrz

Bal gehakt. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
offiecieel gewaarschuwd ? get your facts straight .. kheb nog nooit zoiets gehad .Anywayz heb wel iets beter te doen als hier zo te zitten doen

 

ltrz

 

 

Dat is omdat ik veeeel geduld heb en het na dat geduld ook nog eens met pm`s probeer.

 

En ik ben ECHT niet kwaad hoor. :D

Alleen soms moe van onnodig quoten...

 

Zorg nou dat je het door krijgt dan houden we er over op,Maarten.

 

 

Groeten,richard

 

 

Ps. En ik heb wel iets beter te doen dan jou post`s te corrigeren en pm`te sturen :D

 

Nou ben ik er klaar mee :smoke

 

 

 

PUNT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste moderator's.

 

Ik heb een klein probleempje wat betreft de lay out als ik een forum bericht lees.

Normaal zag ik alle berichten netjes onder elkaar staan.

Nu staat alleen de startpost afgebeeld met daaronder een lijst van degene die er allemaal op gerageerd hebben. Ik ben iemand die best wel wat van comp. afweet, maar ik zit nu ff met de handen in het haar.

 

Hoe kan ik in hemelsnaam mijn forum instelling weer veranderen zodat als ik een thread open,

de reacties gewoon getoon worden?

 

Alvast bedankt voor de moeite ;)

 

Growing greetings :smoke , defQon Soldier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee,dat heb ik dus al gedaan en t lukt me nog niet.

Ik heb me instellingen zo staan

 

Forum Lay-out instellingen

Wil je handtekeningen zien van gebruikers in onderwerpen Ja

Wil je plaatjes zien in berichten, zoals smilies, handtekeningen en avatars? Ja

Wil je avatars zien als je een onderwerp leest? Ja

Wil je een notificatie ontvangen wanneer je een PB ontvangt? Ja

Aantal berichten per pagina per onderwerp zichtbaar Gebruik standaard forum instellingen

Aantal onderwerpen per pagina per forum zichtbaar Gebruik standaard forum instellingen

Volgens mij staat er niets verkeerd. Ik heb "Aantal onderwerpen per pagina per forum zichtbaar" ook al eens veranderd naar 15 ofzo of 20, helpt niets.

 

Zoals ik nu de fora moet doorlezen is zwaar irri.

Moderator.... Please help me ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De oplossing:

Rechtsbovenin als je een topic opent staat er opties(onder de knoppen "new topic" en "add reply"), daar kan je de lay-out instellingen veraderen. Dan moet je de lay-out op standaard zetten! De bovenste van de drie mogelijkheden zorgt voor dat gedoe dat jij hebt ..

 

En als je even had gezocht ;) dan had je het antwoord al gevonden want ik heb het max. 2 weken geleden al een keer in een ander topic gezegd hoe het moest :smoke

 

gr.speed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

He speedway....

 

Toppie ouwe, bedankt voor je reply. Waardeer het. Ik ben iemand die geen geduld heeft namelijk en me er zwaar aan zat te irriteren.

 

Thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer het nog maar eens zal ik zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

om te testen hebben we een test topic heren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei sorry

Bloos bloos

telkens er een bericht was klikte ik op reply en toen voegde die de quote eraan toe

Ik zal het voortaan wissen

men excuses

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist jah het werk en kan mensen mij gelijk advies geven kan ik mijn buiten planten binnen zetten voor in de bloei te zetten kan ik dat doen of niet ? laat het me weten iemand bedankt alvast

ik heb nog zo veel vragen maar laten we eerst met dit beginnen kijken of mensen reageeren

is mijn eerste kweek groeten rafa :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt een persoonlijk bericht,rafa :whistling

Kijk bij Postvak: 2 (rechtsboven :verrygood )

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik/lees/leer HIER aub.

 

Hoi Moderator

 

U hebt mooie foto's. Ik zal U een foto sturen van mijn geweldige planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En deze knop p_mq_add.gif is ervoor om meerdere berichten te quoten. Stel dat je wilt reageren op mijn post, en die van stijlloos, dan klik je die knop onder onze twee posts, en dan druk je op t_reply.gif.

Bedankt mannen. Ik weet nu hoe het moet.

 

Bedankt mannen. Ik weet nu hoe het moet.

Dit is dus nog beter

Share this post


Link to post
Share on other sites
Even een kleine aanvulling op wat hierboven staat, en als je op de link heb geklikt zal dit waarschijnlijk voor jou gelden.

 

Deze knopp_quote.gif Is om te reageren op iemand als het niet "direct" duidelijk is waar je op reageert.

 

Deze knopt_reply.gif Is om "algemeen" op het topic te reageren dus op het moment dat je reageert op de laaste post in het topic bijvoorbeeld... Zonder iemand te dus :verrygood

 

Alvast bedankt voor zorgen dat wij(de modjes) niet meer zoveel blauwe vingers krijgen van het bewerken :D

 

 

dankje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Even een kleine aanvulling op wat hierboven staat, en als je op de link heb geklikt zal dit waarschijnlijk voor jou gelden.

 

Deze knopp_quote.gif Is om te reageren op iemand als het niet "direct" duidelijk is waar je op reageert.

 

Deze knopt_reply.gif Is om "algemeen" op het topic te reageren dus op het moment dat je reageert op de laaste post in het topic bijvoorbeeld... Zonder iemand te dus :whistling

 

Alvast bedankt voor zorgen dat wij(de modjes) niet meer zoveel blauwe vingers krijgen van het bewerken :smoke

test 123 test123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...