Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

priest

Aanrader?

Recommended Posts

welke plant is het best om veel vanaf te halen?? zat te denken aan pp of misschien toch big bud maarja dan moet ik aan de zaadjes... iemand ideen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan ga ik denk ik toch maar voor de pp :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede keuze!Is een betrouwbaar en gemakkelijk soortje dat bovendien snel in bloei gaat en hier +- 8 weken mee doorgaat,wel oppassen met overvoeden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank u :wOOt

hoe doen jullie dat met de stekken in de grond zetten.. ik haal die stekken lamp 1 meter eraf.. maar als je al voorbemeste aarde haalt hoef je dan 2-3 helemaal geen voeding te geven of kan ik beter aarde zonder voeding halen.. en je moet zowiezo toch wortel stimulator geven.. en dan direct bloeivoeding daarna gaan geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dank u :wOOt

hoe doen jullie dat met de stekken in de grond zetten.. ik haal die stekken lamp 1 meter eraf.. maar als je al voorbemeste aarde haalt hoef je dan 2-3 helemaal geen voeding te geven of kan ik beter aarde zonder voeding halen.. en je moet zowiezo toch wortel stimulator geven.. en dan direct bloeivoeding daarna gaan geven?

het allerbeste?lees dan het topic bij de info hoe stekken beter laten aanslaan...

Zou voor zaai & stekaarde gaan= ideale ec en ph + wortelstimulator

dan na beworteling +- 5 dagen in je bemeste growshopmix,water met eventuele wortelstimulator afzuren,een week wortelstimulator geven is voldoende

na 3 weken bloeivoeding...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...