Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Zyklon

Zelfroller

Recommended Posts

Heej mense, net nieuw op het forum..

 

Heb al wat rond gezocht voor een topic over dit, maar dus niet te vinden, heb nochtans tijdje rond gezocht.. :wOOt

 

Ik heb nu een vraagje, zo'n zelfroller, is dat handig te gebruiken, ik bedoel dan, zijn de joints niet te strak gerold, past er een tipje in enzo ?

We rollen meestal buiten, en met dit weer is dit vaak niet aan te raden met je koude handen :specool

 

 

Bedankt :P

 

 

 

Moest dit topic er toch al zijn, excuses.. :wOOt

 

 

 

EDIT : Sry, net gezien dat dit enkel over de kweektechnieken gaat dit gedeelte.. Kan een mod/admin het aub verplaatsen ?

Edited by Zyklon

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het echt niet zo intressant, je kan hem beter gewoon zelf rollen...

En als het te koud is om buiten te rollen, kan je hem ook eventueel ergens binnen voor-rollen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er nog een liggen van een paar jaartjes geleden.

 

Werkt wel, maar de joint krijgen een beetje een sigaret vorm en een beetje dun, beter gewoon zelf een goeie draaien :wOOt

 

maar als je in een luie bui bent is het wel handig :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikzelf heb sinds deze week een futurola. Ik kan wel tamelijk goed zelf rollen maar het neemt wel wat tijd in beslag en ik ben veel te lui over het algemeen.

 

Dus zo'n futurola gehaald en ik vind 'em SUPER. Je krijgt prachtige superstrakke,superhijsende joints met perfect stevige tip.

Je kan je toetje net zo dik of dun maken als je zelf wil en het lukt altijd!!Oh ja,en wie het zich afvraagt...de futurola rolt wel degelijk in een "joint-vorm",dus conisch en niet zoals een gewone rechte sigaret.

 

Nuja,men zegt wel "zelf rollen geeft je meeer voldoening enzo"... . Dat is wel waar maar een 100% perfect toetje rollen en opsteken in 10 seconden heeft toch ook zijn charmes... :wOOt :P

 

 

ps: die 10 seconden,dat is exclusief verkruimelen natuurlijk.

 

 

 

pss: Nu ik dit zo herlees lijkt het wel of ik betaald word door Futurola :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ikzelf heb sinds deze week een futurola. Ik kan wel tamelijk goed zelf rollen maar het neemt wel wat tijd in beslag en ik ben veel te lui over het algemeen.

 

Dus zo'n futurola gehaald en ik vind 'em SUPER. Je krijgt prachtige superstrakke,superhijsende joints met perfect stevige tip.

Je kan je toetje net zo dik of dun maken als je zelf wil en het lukt altijd!!Oh ja,en wie het zich afvraagt...de futurola rolt wel degelijk in een "joint-vorm",dus conisch en niet zoals een gewone rechte sigaret.

 

Nuja,men zegt wel "zelf rollen geeft je meeer voldoening enzo"... . Dat is wel waar maar een 100% perfect toetje rollen en opsteken in 10 seconden heeft toch ook zijn charmes... :wOOt :P

 

 

ps: die 10 seconden,dat is exclusief verkruimelen natuurlijk.

 

 

 

pss: Nu ik dit zo herlees lijkt het wel of ik betaald word door Futurola :wOOt

 

rook al 30 jaar.. maar voor mijn vriendin een futurola gekocht omdat ze niet kan draaien. Raad eens wie hem nu gebruikt lol.

 

Wel een tip: Die van mij heeft nog wel eens problemen met draaien als er tabak in de futurola komt. Kwestie van hem effe goed uitschudden en hij gaar weer fantastisch. Ik kan echt wel een goeie joint draaien maar gemak dient de mens toch? Ik ben niet zo'n puritein dat ik me schaam om een apparaatje te gebruiken.

 

Wat ik nog wel eens doe als ik erg lui ben is een zakje "premix" maken. Een jointje is dan slechts een halve minuut verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...