Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Hardcore4life

20x Onbekend Soort In 9 Liter Potten

Recommended Posts

Bij deze volgt een nieuw kweekverslag van mij. Hopelijk zal dit verslag beter worden dan de vorige keer.

 

Op 3 januari heb ik 35 zaden geplant in stekpluggen. Deze heb ik in een doosje in mn hok gezet, waar het normaal als de lamp aan is ongeveer 28 graden is.

 

Twee dagen geleden heb ik de zaailingen, deze hadden inmiddels al een wortel die 5 centimeter uit de stekplug kwam, in 9 liter potten gezet. Hierbij zijn er enkele overleden. Uiteindelijk heb ik er 20 in deze potten. Ze staan nu gezellig in de woonkamer, wachtend totdat de northern light rijp is.

gallery_5447_24_1109.jpg

 

gallery_5447_24_5147.jpg

 

omdat ik niet weet om welke soort of welke kwaliteit het gaat blijft dit een risicovolle actie. Hopelijk komt dit allemaal goed. Aan de plantjes te zien hebben ze er wel zin in.

 

gallery_5447_24_9331.jpg

 

gallery_5447_24_13625.jpg

 

Enige nadeel is op dit moment dat mn vriendin (lees baas:P ) nu de hele dag tegen 20 potten moet aankijken. Ze zal er vast aan wennen :wOOt

 

Updates volgen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik mag me schamen wat dat betreft. op dit moment is het slechts een tl balk die de dames voorziet van licht. Maar vanaf morgen avond zal ik er een 600watter op zetten. ik heb net de VSA gekregen dus dit gaat zeker goedkomen. Omdat ik las dat de zaailingen het niet goed doen bij te weinig licht lijkt dit me noodzakelijk, ook al branden er dan ineens 2 lampen van 600 watt :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is eigenlijk wel zonde dat je zo gestart bent,het zulle hele magere gespriete zaailingen worden,tl's kunnen prima gebruikt worden voor de voorgroei,maar...

je neemt dan best kleine startpotjes met zaai&stekgrond,de tl's op max 3 cm van je ontkiemde zaailingen houden,maar zoveel potjes gebruiken die telkens onder 1 tl kunnen plaatsnemen,nu heeft deze opstelling weinig nut die je daar hebt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was daar al bang voor en de angst wordt dus realiteit. Alleen zolang als ik gebonden ben aan dit kleine apparatement, in combinatie met n kleine, zal ik me moeten aanpassen voor zover nodig. Hopelijk zal de hps lamp ze morgen goed doen. Wanneer over een dikke week blijkt dat de zaailingen het niet goed doen ga ik alsnog stekken halen, maar veel liever zet ik dit door, ondanks de slechte start...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...