Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
patrickspacer

30 Cm Blund

Recommended Posts

Hey allemaal,

 

Heb vorige week vrijdag een 30cm blund gerookt met een paar kameraden was helemaal toppie vooral omdat het een mixjuh was hasj wiet :wOOt we hebben er ong. iets langer dan een uurtjuh over gedaan om hem te roken en was knetter echt knetter lijp zo had ik sinds me eerste keer nog niet gevoeld maare wie heeft hier ook een keertjuh een blund van 30 cm gerookt. Maare het was helemaal :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey allemaal,

 

Heb vorige week vrijdag een 30cm blund gerookt met een paar kameraden was helemaal toppie vooral omdat het een mixjuh was hasj wiet :wOOt we hebben er ong. iets langer dan een uurtjuh over gedaan om hem te roken en was knetter echt knetter lijp zo had ik sinds me eerste keer nog niet gevoeld maare wie heeft hier ook een keertjuh een blund van 30 cm gerookt. Maare het was helemaal :wOOt

 

gisteren nog

Share this post


Link to post
Share on other sites

En knetterlijp kun je niet worden van wiet en hasj.

 

Van wiet en hasj wordt je stoned of high en niet knetterlijp want dat is een xtc-term.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

En ja ik heb er ook weleens een op een verjaardag gerookt.

Helemaal puur en geen draadje shag en met 4 man staan roken.

 

We hadden er 6 gram goeie wiet in en na zo'n 3 kwartier en heel wat shotjes later gingen we fijn tv kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij bedoelt gewoon dat ie écht ver weg was <_< eigenlijk was de eerste keer het ergst, qua stonedheid bij mij. Nu voel ik hem wel, maar niet echt zo erg als toen, maar wel blunt gesmookt, geen 30 cm lange iig

Share this post


Link to post
Share on other sites

een maat van me had ook zo'n superblunt gekocht op de hennepbeurs in de rai, en moet zeggen dat ik hem erg relaxed vond. Zeer lekkere geur en de smaak was perfect, we hadden er ongeveer 4-5 gram in gedaan en gemixt met wat shag. Voor 4 mensen is dit ruim voldoende!

 

Ik heb ook eens de grootste cone uit de supercones serie(iets van 35-40cm) gerookt, en alhoewel hier echt 6 gram en 4 peuken ofzo ingingen was dit niet lekker roken met 4,5 persoon(eentje had nog amper ooit geblowd).

 

 

dus, wil je een goede manier om op een feestje bijv. met een groepje hard van de kaart te raken, koop de blunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb ook eens de grootste cone uit de supercones serie(iets van 35-40cm) gerookt, en alhoewel hier echt 6 gram en 4 peuken ofzo ingingen was dit niet lekker roken met 4,5 persoon(eentje had nog amper ooit geblowd).

 

 

dus, wil je een goede manier om op een feestje bijv. met een groepje hard van de kaart te raken, koop de blunt.

 

die supercone had me broer ook cadeau gekregen voor ze verjaardag :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

de grootste die ik em gedaan was een 25 cm

in belgië (vooral brussel) noeme ze die ne king size royale

da was me een zeiltrip me et sgool en kzen er een dik uur aan bezig geweest me 2 man

dan een douche gepakt n gaan ete da was tnt de zaligste van me leve

sindsdien smoor ek ni zo veel meer omda et ier de laatste tijd moeilijk is om vast te krijge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...